Ga naar inhoud

Shanmil : 23 december 2020 : Dr. van Selms : Jan van Goyen


Aanbevolen berichten

Hi,

Ik kwam je tegen omdat ik zocht op van Selms hier. 

Wat leuk dat je de knoop hebt doorgehakt zeg, spannend! De tijd zal voorbij vliegen, dan is het zo maar zo ver. Ik lees graag met je mee en zou ook een kijkje willen nemen in je album als je dat goed vind.

Ik heb net een consult gehad bij hem en hij raadde mij precies dezelfde prothese en CC aan (ook echt 375 aan de ene kant en 400 aan de andere, hoe toevallig haha). Ik kom dan wel van een 80A. Maar ik ben van plan nog eens langs te gaan om te kijken hoe de Demi mij gaat staan. 

Dussss ik lees graag met je mee hoe alles verloopt straks :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Flowerbloempje7 oh wat grappig!! Inderdaad bizar toevallig haha. 

 

Ik zal van het weekend even wat foto's maken en een album aanmaken. Tuurlijk geef ik je toegang. Ja ik kom wel van "70D" maar dat zal je zien in mijn album straks, het is echt geen D op het moment. Ik heb alleen maar de cup D omdat ik een smalle omvang heb dus het is wel ietwat vertekend :P 

 

Heeft hij bij jou ook die 3D foto gemaakt? Bij mij wel, ik zit er steeds naar te kijken met het idee OMG dit ben ik straks! 😍 ik zal die ook even in mijn album zetten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Shanmil zei:

@Flowerbloempje7 oh wat grappig!! Inderdaad bizar toevallig haha. 

 

Ik zal van het weekend even wat foto's maken en een album aanmaken. Tuurlijk geef ik je toegang. Ja ik kom wel van "70D" maar dat zal je zien in mijn album straks, het is echt geen D op het moment. Ik heb alleen maar de cup D omdat ik een smalle omvang heb dus het is wel ietwat vertekend :P 

 

Heeft hij bij jou ook die 3D foto gemaakt? Bij mij wel, ik zit er steeds naar te kijken met het idee OMG dit ben ik straks! 😍 ik zal die ook even in mijn album zetten. 

Leuk! Ik ben benieuwd naar je foto's :) 

 

Ja, gek he dat je dan ineens je toekomstige borsten krijg te zien. Ik was zelf nog niet helemaal tevreden met het resultaat van de 3D foto's, omdat hij bij mij FULL had geadviseerd en daar de foto's mee had gemaakt. Maar ik heb ze liever dichter bij elkaar. Dat kon gelukkig dus ik ben benieuwd hoe de nieuwe foto's er straks gaan uit zien, dan kan ik daar ook met smacht naar kijken 😍

Je zei hierboven dat het vanwege je werk niet eerder kon. Maar kon het wel eerder volgens de planning van hun? Ik moet nog worden gebeld voor een afspraak, maar kan ook vanwege werk niet zo maar vrij krijgen. Plannen zal nog een dingetje worden 🙃

Ik vind het wel echt leuk om te lezen dat er meer meiden hier zijn bij van Selms rondom ongeveer dezelfde periode van de consult en operaties :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Flowerbloempje7 ik heb een album aangemaakt en je toegang gegeven 😊

 

Ik kreeg het idee van hun dat het wel eerder kon, heb er niet echt naar gevraagd omdat ik op zijn vroegst in januari wilde. Ja plannen is altijd een dingetje, zowel met werk maar ook bijvoorbeeld met de nazorg.

 

Bij mij gaat wel de full er in. Ik kreeg het idee dat te dicht bij elkaar niet natuurlijk zal zijn bij mij. Ik vind mijn borsten nu best mooi, maar er mist gewoon echt volume. Hoe dicht ze bij elkaar staan vond ik minder belangrijk, ook kan ik aan de bovenkant het volume wel gebruiken 🙈

 

Ik vind het ook heeel leuk om te lezen dat jij en meerdere meiden in dezelfde fase en zelfs bij dezelfde arts zitten. Vind het heel fijn om tegen iemand aan te kunnen kletsen hierover. Bij vriendinnen is dat toch anders - want verder van hun bed show, wat logisch is natuurlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-11-2020 om 15:35, Shanmil zei:

Nou dames. Na een tijdje afwezigheid de knoop doorgehakt. Ik wilde toch nog goed over mijn besluit nadenken. Toch er achter gekomen dat ik het blijf willen :P zo doe ik het ook met kleding, tassen, etc... haha. 

 

Op 27 januari 2021 word ik geopereerd bij de Jan van Goyen kliniek door dr. van Selms.

Er gaat Motiva Ergonomix Full in. 375 aan de ene kant, 400 aan de andere kant. Zo veel zin in!!

 

Ivm werk gaat het even niet eerder. Tijd vliegt dus voor je t weet is het zo ver. En toch nog ruim voor de zomer! Whieeehooooo💃

Fijn dat je de knoop hebt doorgehakt. Je gaat er geen spijt van krijgen. Succes met aftellen, voor je het weet is het zover

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minutes ago, Nog even wachten said:

Fijn dat je de knoop hebt doorgehakt. Je gaat er geen spijt van krijgen. Succes met aftellen, voor je het weet is het zover

Precies, tijd vliegt.

 

Met jouw meiden gaat het goed he, zag ik in je album. Zo fijn dat alles opgelost en helemaal naar wens is nu!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-11-2020 om 14:36, Shanmil zei:

@Flowerbloempje7 ik heb een album aangemaakt en je toegang gegeven 😊

 

Ik kreeg het idee van hun dat het wel eerder kon, heb er niet echt naar gevraagd omdat ik op zijn vroegst in januari wilde. Ja plannen is altijd een dingetje, zowel met werk maar ook bijvoorbeeld met de nazorg.

 

Bij mij gaat wel de full er in. Ik kreeg het idee dat te dicht bij elkaar niet natuurlijk zal zijn bij mij. Ik vind mijn borsten nu best mooi, maar er mist gewoon echt volume. Hoe dicht ze bij elkaar staan vond ik minder belangrijk, ook kan ik aan de bovenkant het volume wel gebruiken 🙈

 

Ik vind het ook heeel leuk om te lezen dat jij en meerdere meiden in dezelfde fase en zelfs bij dezelfde arts zitten. Vind het heel fijn om tegen iemand aan te kunnen kletsen hierover. Bij vriendinnen is dat toch anders - want verder van hun bed show, wat logisch is natuurlijk!


Bedankt voor het toevoegen aan je album. Wat een mooi resultaat via de 3d foto, wauw!! Heeeel mooi!!

 

Nu ik je voorsituatie heb gezien twijfel ik echt over mijn eigen cup maat 🤔. Ik heb laatst bij de hunkemuller het laten opmeten, of nouja meten was het niet. Ze heeft gekeken en alleen mijn omvang gemeten. Zij kwam op een 80A uit. Ik heb zelf alleen maar maximizer bh's gedragen en die zijn meestal 80B of 80C. Maar ik vind mijn borsten vergelijkbaar met die van jou. 

 

De full staat heel mooi bij jou in de 3D foto, het gaat straks echt heel mooi worden! :D

 

Ja klopt, om dit met vriendinnen te bespreken is toch anders. Zij zijn er verder niet mee bezig wat het inleven iets moeilijker maakt dan de meiden op borstenforum. Heel fijn dat dit forum bestaat 😊

Hoelang heb je vrij genomen voor het herstellen?

Ik heb ook een operatiedatum!!!!! 😍 21 december, maar ik ga zo een eigen topic maken. Dit topic gaat over jou 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
On 11/12/2020 at 7:04 PM, Flowerbloempje7 said:


Bedankt voor het toevoegen aan je album. Wat een mooi resultaat via de 3d foto, wauw!! Heeeel mooi!!

 

Nu ik je voorsituatie heb gezien twijfel ik echt over mijn eigen cup maat 🤔. Ik heb laatst bij de hunkemuller het laten opmeten, of nouja meten was het niet. Ze heeft gekeken en alleen mijn omvang gemeten. Zij kwam op een 80A uit. Ik heb zelf alleen maar maximizer bh's gedragen en die zijn meestal 80B of 80C. Maar ik vind mijn borsten vergelijkbaar met die van jou. 

 

De full staat heel mooi bij jou in de 3D foto, het gaat straks echt heel mooi worden! :D

 

Ja klopt, om dit met vriendinnen te bespreken is toch anders. Zij zijn er verder niet mee bezig wat het inleven iets moeilijker maakt dan de meiden op borstenforum. Heel fijn dat dit forum bestaat 😊

Hoelang heb je vrij genomen voor het herstellen?

Ik heb ook een operatiedatum!!!!! 😍 21 december, maar ik ga zo een eigen topic maken. Dit topic gaat over jou 😘

 

Hi hi,

 

Ik weet niet waarom maar afgelopen tijd was wat hectisch dus daarom even offline geweest ☺️

 

Dus het verhaal is als volgt : 27 jan stond operatie gepland en ik wilde die maandag erna weer aan het werk (ik werk vanuit huis, heb een kantoorbaan).

 

Nu ben ik onverwacht benaderd door een ander bedrijf welke mij een prachtig aanbod hebben gedaan. 1 januari beginnen. Ik wilde super graag, maar dacht wel shit, nu moet ik mijn operatie uitstellen. Om in je proefmaand een operatie te plannen zag ik namelijk niet zo zitten. Dus ik belde op goed geluk de kliniek, ze hebben op 23 december nog een plekje. Dus de operatie wordt lekker vervroegd!! Nu ben ik 2 dagen na jou aan de beurt. Zin zin zin innnn

 

Hoe gaat het met je voorbereidingen? liefssss 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 11/9/2020 at 8:54 PM, Desert-Rose said:

@Shanmil

 

Hoi hoi,

 

Ik heb alles even voor je aangepast en verplaatst.

Fijn dat je nu ntoch een keuze hebt kunnen maken, geeft weer iets rust.

Nu lekker aftellen, het lijkt nog ver weg, maar tijd gaat zo snel.

 

x

Hoi hoi, 

 

Mijn operatie datum is aangepast naar 23 december. Wil jij misschien het topic onderwerp aanpassen?


Dankjewel, liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Op 30-11-2020 om 18:50, Shanmil zei:

 

Hi hi,

 

Ik weet niet waarom maar afgelopen tijd was wat hectisch dus daarom even offline geweest ☺️

 

Dus het verhaal is als volgt : 27 jan stond operatie gepland en ik wilde die maandag erna weer aan het werk (ik werk vanuit huis, heb een kantoorbaan).

 

Nu ben ik onverwacht benaderd door een ander bedrijf welke mij een prachtig aanbod hebben gedaan. 1 januari beginnen. Ik wilde super graag, maar dacht wel shit, nu moet ik mijn operatie uitstellen. Om in je proefmaand een operatie te plannen zag ik namelijk niet zo zitten. Dus ik belde op goed geluk de kliniek, ze hebben op 23 december nog een plekje. Dus de operatie wordt lekker vervroegd!! Nu ben ik 2 dagen na jou aan de beurt. Zin zin zin innnn

 

Hoe gaat het met je voorbereidingen? liefssss 

Wat leuk dat je een goed aanbod hebt gekregen van een ander bedrijf en zo snel daar kan beginnen! En super fijn dat je 23 december nog geopereerd kan worden, komt goed uit dan. :) 

 

Komt het ineens een stuk dichterbij voor jou, beginnen de zenuwen nu ook meer te komen? 

 

Ik maak mijzelf een beetje gek qua voorbereidingen, spanningen, maar ook vooral enthousiasme. Emoties gaan hier alle kanten op 😂 Hopelijk word dit na mijn 2e pas sessie volgende week alleen maar enthousiasme! 

Hoe gaat het met jou voorbereidingen? :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik mag mij morgen om 9u melden bij jan van goyen. Was gisteravond erg zenuwachtig, maar nu valt het erg mee. 
 

Lees wel net op het nieuws dat een deel van de planbare zorg wordt gestaakt, dus het zal mij benieuwen... zal vanmiddag nog wel eens bellen. Duimen jullie mee dat het doorgaat? 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Shanmil Succes als je wel morgen aan de beurt bent !!! Ik heb net even je verhaal doorgelezen.

Ik heb ook Motiva Ergonomix gekregen op 2 december, ben nu dus bijna 3 weken p.o. Ze zijn nog wel goed stevig hoor en het prikt nog steeds overal en mijn borsten zijn erg gevoelig. Hoop dat het niet te lang duurt en dat ik weer gewoon mijn armen kan gebruiken enzo. Het herstel duurt toch langer als ik verwacht had, zit nu dus bijna op de helft van de 6 weken die ik overal lees.

Groetjes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ShanmilFingers crossed dat het morgen gewoon doorgaat voor je! Had vandaag nog even 'mijn' kliniek gebeld (ik ben op 7 januari aan de beurt) en zij vertelden me dat de kliniek niet onde 'reguliere zorg' valt. De planning daar wordt dus niet benadeeld door het nieuws van vandaag. 

 

Slaap lekker straks (als het lukt!) en zet 'm op morgen! Succes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anns @MiaMae het gaat door ☺️ Het bericht is door het ministerie de wereld geslingerd en had idd wat meer genuanceerd moeten worden. Mochten de ic's gaan overlopen zullen de klinieken apparatuur moeten leveren maar gelukkig is dat niet aan de orde. 
 

@Anns goed om te weten. Ben heel benieuwd hoe het herstel me af zal gaan. Komt vast goed, morgen is de eerste horde. Heb even in je album gekeken en het ziet er echt prachtig uit bij jou! Echt heel erg mooi! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden! Hierbij even een update, zat even lekker 2 dagen in mn eigen bubbel 😜
 

Ik mocht woensdag lekker op tijd melden (9u) wat ik heel fijn vond zodat ik niet de hele dag in de zenuwen zou zitten. Eenmaal aangekomen in de kliniek ging alles vrij snel; ik werd opgenomen, omkleden, infuus er in, aftekenen en om 9.45 liep ik naar de ok. Bij het aftekenen zei dr. van Selms, nou, jij doet jezelf lekker 2 kerstballen cadeau😂 haha!

 

Ongeveer een uur of 1,5 later werd ik wakker op de uitslaapkamer en had ik even mijn moeder gebeld om te zeggen dat alles goed was gegaan, van Selms kwam nog even bij me kijken hoe het ging. Daarna nog wel een uurtje geslapen. Na een uurtje tukken werd ik wakker omdat ik toch wel wat trek en dorst had, de zusters hebben mij een bh aangetrokken en lekker wat te eten gemaakt. Qua pijn was het redelijk te doen; het was vooral het gevoel van druk op de borst en die werd wel steeds intenser dus ik kreeg nog wat van de goede pijnstillers 😜
 

Daarna ben ik mezelf langzaam gaan aankleden en gaan plassen. Ging allemaal goed. Om 13.15 ben ik opgehaald en lekker naar huis gegaan. Ik heb me goed aan het schema van de pijnstillers gehouden en eigenlijk amper pijn gehad. Het bewegen is wat ongemakkelijk maar in principe lukt alles zelf. Ik heb ook de hele nacht gelijk doorgeslapen (met voedingskussen en 2 hoofdkussens). Om 8u wekker gezet voor pijnstillers maar daar zelfs doorheen geslapen😂

 

Gisteren kwam een vriendinnetje langs, heb met haar een stukje buiten gelopen, ik doe alles rustig aan en dan lukt het meeste zelf eigenlijk wel. Ik heb gister ook zelf even gekeken en ben al heeeel erg blij met wat ik zie, al moet alles natuurlijk nog zakken. Met kerstavond lekker gourmet gegeten met de familie, na het hartenjagen ben ik om 23u kapot naar bed gegaan, doorgeslapen tot 8u, medicijnen genomen en verder geslapen tot 11.30u. Ook heb ik nu nog steeds geen pijn. Dit had ik niet verwacht, ik had wel verwacht dat het vanaf dag 2/3 wat erger zou worden maar dat kan natuurlijk ook meevallen vanwege de plaatsing voor de spier 🥰. Al met al, so far so good!! Ben erg blij ☺️
 

Hoop dat iedereen hier mooie dagen tegemoet gaat! Ik iig wel (met mooie borsten😊😊). Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ShanmilWat fijn dat het zo voorspoedig gegaan is! Leuk om je update te lezen. Als je ze nu al mooi vindt, belooft dat veel goeds! :)

En heel fijn dat je zo goed kan slapen. Dat is zo belangrijk voor je algehele gemoed en dus ook voor je gezondheid en herstel. Hoe lig je dan met het voedingskussen en de hoofdkussens? Slaap je half rechtop?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MiaMaeecht zo, goed slapen werkt heel fijn voor je herstel. Het gaat nog steeds heel goed. Ik heb 2 hoofdkussens op elkaar en daar precies voor mn voedingskussen (dus ik slaap niet zittend maar ook niet helemaal plat). Het voedingskussen gebruik ik vooral om niet perongeluk om te rollen naar mijn zij; al denk ik toch nog niet dat dat zal lukken want dat voelt nog wel behoorlijk gevoelig 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.