Ga naar inhoud

Shanmil : 23 december 2020 : Dr. van Selms : Jan van Goyen


Aanbevolen berichten

Hi ladies,

 

Na lang wikken en wegen toch besloten om een volgende stap te zetten, namelijk op consult voor een borstvergroting! ik heb 1 consult gepland, bij dr. vd Weij bij Boerhaave. Eigenlijk wil ik totaal op een stuk of 2-3 consults gaan om iets te kunnen vergelijken. Echter is er zoveel keus 🙂 daarom dacht ik op dit forum inspiratie op te doen. 

 

1 consult dus reeds gepland en voor de andere ben ik nog aan het kijken. Is er iemand met vergelijkbare maten die mij wat inspiratie kan bezorgen? Voor en na foto's van jullie zouden mij ook kunnen helpen!

 

Ik ben dus 1,67cm lang, weeg rond de 67kg (dit is mijn 'zware week' zeg maar haha) en heb nu cupmaat 70D. Echter vind ik mijn borsten niet vol genoeg, er is ruimte voor opvulling. Daarnaast vind ik grote borsten gewoon PRACHTIG! 

 

Leuk om jullie te leren kennen dames en dankjewel voor alle inspiratie tot nu toe!

 

Liefssss 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Shanmil

Welkom op het forum .  Spannend en leuk dat je de keus heb gemaakt voor vergroting ? 
 

Na de kids had ik 2 verschillende borsten en ik had slappe borsten . De ene borst was een C en de andere D . Maar geen volume aan bovenkant. 
Dit is inmiddels 3 maanden geleden en ik ben super blij. Verder ben ik wel stuk kleiner . En mijn wens was ook grotere borsten maar wel zo natuurlijk mogelijk. 
 

Als ik je 1 tip mag geven voor je consult. 
Neem foto’s mee van borsten die je mooi vind? Random foto’s van internet en stel de vraag ; hoeveel CC heb ik nodig om deze droom borsten te krijgen. 
Wat de arts zelf mooi vind kan anders zijn dan wat jij voor ogen heb. 
 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Shanmil welkom! Deze site is ideaal om advies te krijgen.

Een bezoek aan Boerhaave betekent in ieder geval dat je voor kwaliteit gaat. Heb daar zelf mijn eerste borstvergroting gehad 20 jaar geleden.

Ga nu morgen voor een wissel bij de Jan van Goyenkliniek.

 

De borsten van @Lindan zijn prachtig! Toevallig krijg ik hetzelfde type prothese als haat alleen had ik van mezelf een kleine B-cup. Zo te horen heb je zelf ook een flinke boezem dus dat gaat sowieso een mooi en vol resultaat geven! 
 

Het maken van een album is altijd handig om uit te leggen wat je huidige situatie is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Fje1981 said:

@Shanmil welkom! Deze site is ideaal om advies te krijgen.

Een bezoek aan Boerhaave betekent in ieder geval dat je voor kwaliteit gaat. Heb daar zelf mijn eerste borstvergroting gehad 20 jaar geleden.

Ga nu morgen voor een wissel bij de Jan van Goyenkliniek.

 

De borsten van @Lindan zijn prachtig! Toevallig krijg ik hetzelfde type prothese als haat alleen had ik van mezelf een kleine B-cup. Zo te horen heb je zelf ook een flinke boezem dus dat gaat sowieso een mooi en vol resultaat geven! 
 

Het maken van een album is altijd handig om uit te leggen wat je huidige situatie is.

 

 

Hi Fje,


Spannend, morgen aan de beurt! Jan van Goyen kliniek zat ik toevallig ook naar te kijken en dan specifiek dr. van Selms, ga daar denk ik ook een consult plannen. Jij alvast heel veel succes morgen!!! 

 

Ik ga dan even spieken bij Lindan. Idd een 70D klinkt als een flinke boezem maar dat vind ik dus tegenvallen. Mijn omvang is gewoon vrij smal waardoor de 'vulling' oftewel mijn borst ergens heen moet (dus in een D cup). In een BH daarom mooi, maar zonder BH merk ik dat er ruimte is voor meer vulling (ben 2 jar geleden ook ongeveer 10kg afgevallen).

 

Dankje voor de tip van het album, daar ga ik eens naar kijken. Zetten vrouwen daar ook hun huidige situatie qua borsten op? Heel erg slim wel... ik ga zoeken en snuffelen.

 

Nogmaals, succes morgen en ik hoop dat de pijn meevalt 🙂 ik ga jou ook volgen en even kijken in je album als je dat goed vindt.

 

Groetjees

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Lindan said:

Hi @Shanmil

Welkom op het forum .  Spannend en leuk dat je de keus heb gemaakt voor vergroting ? 
 

Na de kids had ik 2 verschillende borsten en ik had slappe borsten . De ene borst was een C en de andere D . Maar geen volume aan bovenkant. 
Dit is inmiddels 3 maanden geleden en ik ben super blij. Verder ben ik wel stuk kleiner . En mijn wens was ook grotere borsten maar wel zo natuurlijk mogelijk. 
 

Als ik je 1 tip mag geven voor je consult. 
Neem foto’s mee van borsten die je mooi vind? Random foto’s van internet en stel de vraag ; hoeveel CC heb ik nodig om deze droom borsten te krijgen. 
Wat de arts zelf mooi vind kan anders zijn dan wat jij voor ogen heb. 
 

Liefs 

Hi Lindan,

 

Super leuk dat je reageert. 

 

Ik heb dus na redelijk wat afvallen wat slappere borsten. Je ziet gewoon dat er ruimte is voor. meer vulling en ik wil ze gewoon weer lekker vol 🙂 Dus mijn wens is voller en iets groter maar zeker ook natuurlijk.

 

Hele goede tip! Ben al druk aan het rondkijken en zie zoveel moois. Alleen was ik op zoek naar een plek waar je echte verhalen kan horen i.c.m. foto's over een langere periode. Ik denk dat ik hier aan het juiste adres ben!! Kan je mij toegang geven tot jouw album? Dan ga ik kijken wat jij hebt.

 

Dankjewel!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Shanmil 

Als goed is kan je in mijn album.  
Voor situatie foto is altijd wel handig . Want zoals je hier op het forum zult merken , CC valt echt bij iedereen anders . 
Voor situatie en bouw spelen natuurlijk een rol. 
En de tip met de foto van droom borsten , moet je echt doen ? Kan je ook niet teleurgesteld zijn achteraf . 
 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom hier! Wat spannend. Inderdaad goed om meerdere consults te plannen. Van der weij is een goede arts, maar plaats niet graag grotere protheses en heeft een sterke voorkeur voor anatomische protheses. 

Nio is misschien ook een goede optie of wouter van der pot voor een consult te plannen.

 

Liefs,

LD

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minutes ago, Lindan said:

@Shanmil 

Als goed is kan je in mijn album.  
Voor situatie foto is altijd wel handig . Want zoals je hier op het forum zult merken , CC valt echt bij iedereen anders . 
Voor situatie en bouw spelen natuurlijk een rol. 
En de tip met de foto van droom borsten , moet je echt doen ? Kan je ook niet teleurgesteld zijn achteraf . 
 

Liefs

 

Ik heb gekeken, wat mooi!! Echt prachtig. 

 

Moet zeggen dat als ik jouw voor situatie zie, ik dat veel meer een D cup vind dan mijn borsten. Mijne zijn nu echt een flink stuk kleiner. Die D zegt niet zoveel bij mij, is alleen zo omdat mn omvang smal is... ik laat me sowieso jaarlijks opmeten dus het is wel de goede maat... Toch bijzonder dat het zo verschilt. Ik zal binnenkort een foto maken van mijn situatie nu en die posten in mijn album 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nou dames, ben even inactief geweest (werk was GEKKENHUIS) maar morgen staat dan toch echt mijn eerste consult gepland. Ik heb nu 2 consults staan:

- 9 juni Jan van Goyen kliniek bij dr. van Selms

- 16 juni Boerhaave bij dr. van der Weij

 

Nu druk om alles nog bij elkaar te verzamelen, vragen opschrijven, etc.!! Toch wel spannend hoor 🙂 en ook heeel benieuwd en zin in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Shanmil zei:

Nou dames, ben even inactief geweest (werk was GEKKENHUIS) maar morgen staat dan toch echt mijn eerste consult gepland. Ik heb nu 2 consults staan:

- 9 juni Jan van Goyen kliniek bij dr. van Selms

- 16 juni Boerhaave bij dr. van der Weij

 

Nu druk om alles nog bij elkaar te verzamelen, vragen opschrijven, etc.!! Toch wel spannend hoor 🙂 en ook heeel benieuwd en zin in!

Veel plezier. Vergeet ook niet wat foto's van borsten mee te nemen die je mooi vindt, of juist niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag op consult geweest bij drs. van Selms bij Jan van Goyen.

 

Ik liep stralend en met een grote glimlach naar buiten!!! ☺️

 

Hij heeft mij Motiva Ergonomix aangeraden, 375cc links en 400cc rechts waarbij mij rechter borstplooi iets lager wordt gemaakt door hem (zitten niet helemaal gelijk 'waterpas' nu haha). Ik zal er dan uitkomen met een volle flinke D. Hij zei dat ik een goeie 'vette' borsthuid heb (en bedankt) dus ze kunnen voor de spier. Ook wel heel blij mee. Nu heb ik al een 70 D als BH MAAT maar qua volume/cup ben ik absoluut geen D. Grappig dat hij dat ook zei. 

 

Daarnaast heeft hij met crisalix 3d de implantaten in simulatie bij mij laten zien. Ik zal dit proberen te uploaden in mijn album. Ik ben toch wel echt heel erg blij en nu nog meer excited. Ga er ook een foto bij zetten van hoe het nu is.!!

 

Volgende week nog een consult bij Boerhaave. Maar ben toch wel echt heel gecharmeerd van de Ergonomix. Dus denk dat ik er al wel uit ben.

 

Whaaaaa spannend 😄 

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren bij vd Weij geweest. Hij heeft 380cc voor de spier geadviseerd. Dat kan makkelijk met mijn vette huid🤣

 

Nagenoeg dus hetzelfde advies als bij jan v goyen, dat is wel fijn.

 

Ik neig toch meer naar de ergonomix implantaten (die ze bij jan v goyen hebben). Ook omdat jan v goyen mij 2 verschillende maten protheses adviseerde om het gelijk te maken.

 

Wat denken jullie? Als jullie konden kiezen tussen ergonomix vs. anatomisch?

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, Nog even wachten said:

ik heb de ergonomix en ze die zijn al snel heel erg zacht. hoewel vd Weij zegt dat anotomische protheses alleen draaien door onervaren chirurgen en dat risico bij hem niet voorkomt (zo heeft hij het letterlijk bij mij verwoord) zou ik het risico toch niet nemen. Maar goed ik ben ook Motiva fan. 

 

Wat een bijzondere quote... Ik moet zeggen dat beide heren erg zelfverzekerd waren en als ik ben hen kom er 0,000001% kans is op complicaties (daar kwam het op neer). Ach ja misschien de aard van het beestje.

 

Jij hebt nu een aantal maanden de ergonomix he? Bijna tijd om jouw dames weer samen te brengen 😍  Spannend!! Ik lees mee met je hoor! 

 

Ben idd zo benieuwd hoe het voelt in een borst. Implantaten wel beide vastgehad en vond de ergonomix zachter.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Nog even wachten zei:

ik heb de ergonomix en ze die zijn al snel heel erg zacht. hoewel vd Weij zegt dat anotomische protheses alleen draaien door onervaren chirurgen en dat risico bij hem niet voorkomt (zo heeft hij het letterlijk bij mij verwoord) zou ik het risico toch niet nemen. Maar goed ik ben ook Motiva fan. 


Ik zou zelf dat risico van draaiende protheses ook niet nemen. 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Shanmil zei:

 

Wat een bijzondere quote... Ik moet zeggen dat beide heren erg zelfverzekerd waren en als ik ben hen kom er 0,000001% kans is op complicaties (daar kwam het op neer). Ach ja misschien de aard van het beestje.

 

Jij hebt nu een aantal maanden de ergonomix he? Bijna tijd om jouw dames weer samen te brengen 😍  Spannend!! Ik lees mee met je hoor! 

 

Ben idd zo benieuwd hoe het voelt in een borst. Implantaten wel beide vastgehad en vond de ergonomix zachter.

 

 

nou je mag tot maandag bij me komen voelen, 1 tiet normaal en 1 met implantaat 🙂. Ik moet zeggen ik voel echt weinig verschil. Maar ik heb ook altijd al erg klierige borsten gehad, dus sowieso niet heel erg zacht.

 

Ach en een beetje zelfverzekerd niks mis mee, mijn huidige arts heeft dat ook wel hoor. Maar bij de een kun je er net wat beter tegen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minutes ago, Nog even wachten said:

ik heb je via pb ook even een net geschoten filmpje gemaakt om de soepelheid te tonen

 

 

Ik heb je filmpje gekeken en mijn mond viel open!! Wauwww wat prachtig!! Heel soepel en lekker kneedbaar!! Suuuper mooi. Valt echt mooi en je ziet het gewoon niet!

 

Ja toegang tot je album zou ook leuk zijn 😊  je maakt mijn keuze steeds makkelijk. ZO fijn om dit hier te kunnen delen en over te kunnen babbelen en kijken bij elkaar etc!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Nou dames. Na een tijdje afwezigheid de knoop doorgehakt. Ik wilde toch nog goed over mijn besluit nadenken. Toch er achter gekomen dat ik het blijf willen :P zo doe ik het ook met kleding, tassen, etc... haha. 

 

Op 27 januari 2021 word ik geopereerd bij de Jan van Goyen kliniek door dr. van Selms.

Er gaat Motiva Ergonomix Full in. 375 aan de ene kant, 400 aan de andere kant. Zo veel zin in!!

 

Ivm werk gaat het even niet eerder. Tijd vliegt dus voor je t weet is het zo ver. En toch nog ruim voor de zomer! Whieeehooooo💃

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.