Ga naar inhoud

Scheve/ongelijke voorsituatie? Nu zelfde of beter?


Aanbevolen berichten

Ha allen,

 

Ik heb binnenkort een afspraak bij mijn pc staan omdat ik me, ruim 2 maanden PO, toch wel zorgen begin te maken over het eindresultaat.

Mijn borsten staan behoorlijk scheef. Tepels verschillen ong 1cm in hoogte maar ook de vormen zijn anders. 
 

Omdat ik me eigenlijk niet wil laten afschepen met een “ja maar je voorsituatie was ook al niet gelijk dus tsja??‍♀️“ was ik benieuwd naar dames die hetzelfde hadden en wat het resultaat nu is. Wat ik hier uit het forum op lijk te maken is dat er wel degelijk artsen zijn die alle moeite doen om die ongelijkheid recht te trekken.. letterlijk. 
 

Dit is dus echt een vraag voor de dames die al minstens 3 maanden PO zijn. Dank voor het antwoorden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Marlies84 zei:

Ha allen,

 

Ik heb binnenkort een afspraak bij mijn pc staan omdat ik me, ruim 2 maanden PO, toch wel zorgen begin te maken over het eindresultaat.

Mijn borsten staan behoorlijk scheef. Tepels verschillen ong 1cm in hoogte maar ook de vormen zijn anders. 
 

Omdat ik me eigenlijk niet wil laten afschepen met een “ja maar je voorsituatie was ook al niet gelijk dus tsja??‍♀️“ was ik benieuwd naar dames die hetzelfde hadden en wat het resultaat nu is. Wat ik hier uit het forum op lijk te maken is dat er wel degelijk artsen zijn die alle moeite doen om die ongelijkheid recht te trekken.. letterlijk. 
 

Dit is dus echt een vraag voor de dames die al minstens 3 maanden PO zijn. Dank voor het antwoorden!

Hoi hoi

 

Er zijn niet veel pc’s die tornen aan de anatomie van het lichaam. Het komt idd wel eens voor dat er twee verschillende prothesen geplaatst worden, maar die pc moet daar dan echt ervaring mee hebben om er een mooi resultaat mee te maken. 
Bij een ronde prothese is dat overigens lastiger dan bij een anatomische. De anatomische heb je in veel meer verschillende tussenmaten. Een ronde is vaak 1 maatje groter al een halve cm breder. Dat kan ook zichtbaar worden, en dus het tegengestelde effect hebben. 
 

Ik had zelf van te voren ook niet twee gelijke borsten (was me nooit opgevallen tot het benoemd werd door een pc en ik foto’s ging maken). 
Na de bv is het me de eerste maanden (of het eerste jaar we zeker) altijd heel erg opgevallen. Heb geen verschillende prothesen genomen omdat dat afgeraden werd door de pc(s)

 

Nu zijn mijn tepels nog steeds wat scheel, maar het verschil is verder wel heel goed bijgetrokken. En eerlijk is eerlijk, je gaat er ook minder op letten. 
 

De vraag is of je het perfecte plaatje nastreefde met een bv, of een borstvergroting wilde van je eigen borsten. Met dat laatste kun je bij elke pc terecht. Bij dat eerste maar bij een paar :)

 

Bedoel dit niet verkeerd hè!! Maar ik denk idd dat je te horen krijgt: geduld, want het gaat nog veranderen, én: de voorsituatie was ook niet gelijk, en na een borstvergroting lijkt dat uitvergroot te zijn, maar gelijk zullen ze nooit worden. Wel gelijker dan nu, maar dat ging om dat geduld haha ?

 

Ben benieuwd wat je pc zegt..... Al denk ik dat het hierop neerkomt, tenzij er een fout gemaakt is bij de bv of de inschatting vooraf. 
 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor dit antwoord, @best_boobie

Je hoopt op het perfecte plaatje maar dat zit er hier niet in. Met kleren aan ben ik echt wel tevreden hoor, dus gelukkig lijd ik er niet 24/7 onder, maar het knaagt dat dit het resultaat lijkt te worden.. Ik hou je op de hoogte!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, Marlies84 zei:

Thanks voor dit antwoord, @best_boobie

Je hoopt op het perfecte plaatje maar dat zit er hier niet in. Met kleren aan ben ik echt wel tevreden hoor, dus gelukkig lijd ik er niet 24/7 onder, maar het knaagt dat dit het resultaat lijkt te worden.. Ik hou je op de hoogte!

 

Heel herkenbaar hoor. Ik dacht ook dat een bv een verwezenlijking was van het perfecte plaatje. Bij mij is echter wel enorme tevredenheid ontstaan, ookal had ik in het begin ‘last’ van het verschil, en van dat stomme ‘kleine-tieten-syndroom’ ?

 

Hoor het van je!!! :35:

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Marlies84 zei:

Ha allen,

 

Ik heb binnenkort een afspraak bij mijn pc staan omdat ik me, ruim 2 maanden PO, toch wel zorgen begin te maken over het eindresultaat.

Mijn borsten staan behoorlijk scheef. Tepels verschillen ong 1cm in hoogte maar ook de vormen zijn anders. 
 

Omdat ik me eigenlijk niet wil laten afschepen met een “ja maar je voorsituatie was ook al niet gelijk dus tsja??‍♀️“ was ik benieuwd naar dames die hetzelfde hadden en wat het resultaat nu is. Wat ik hier uit het forum op lijk te maken is dat er wel degelijk artsen zijn die alle moeite doen om die ongelijkheid recht te trekken.. letterlijk. 
 

Dit is dus echt een vraag voor de dames die al minstens 3 maanden PO zijn. Dank voor het antwoorden!


Hi Marlies84,

 

Dit is een herkenbare situatie. Ik ben 8 maanden po en ontzettend blij met de borstvergroting maar ook ik zie een waar verschil tussen mijn twee borsten. Zo is de pool van mijn linkerborst veel mooier dan de rechterkant. Rechts is het meer hoekig en links is het mooi rond. En ook mijn tepels staan niet op gelijke hoogte. Volgens mij staan mijn protheses ook niet even hoog. Ik heb het idee dat de linker prothese iets hoger zit dan de rechterprothese. Ik weet niet of ik ermee naar de pc moet gaan of dat dit komt omdat er een verschil in onderpool is. Soms vraag ik me af of de pc mij niet had moeten wijzen op het verschil tussen mijn borsten want ik was hier voorheen niet van op de hoogte. Pas na de borstvergroting zijn de verschillen mij opgevallen. Maar het is net wat bb zegt, ben je op zoek naar perfectie of vergroting? Ik zeker het laatste  dus daarom laat ik het maar voor wat het is maar het knaagt wel een beetje. Ik denk er nog steeds over na om de pc te mailen ivm het hoogteverschil van de prothese maar aan de andere kant denk ik ook van ja ik heb er geen (fysieke) last van dus waarom zou ik hem mailen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeffff interessant om te lezen dit. Ik heb gigantisch ongelijke borsten van mezelf helaas. Tepels mooi in lijn maar er zit bijna een cupmaat verschil tussen beiden EN de ene plooi onder begint veel lager dan bij mijn andere borst. Ik heb morgen mijn eerste consult, heb dit wel op mijn lijstje staan maar nu ik dit zo lees ga ik hier wel meer over doorvragen. Ik wil vooral niet dat het allemaal nog ongelijker wordt. 
 

ik volg graag Marlies84 en ik hoop dat het voor jou nog wat bijtrekt zodat jij ook helemaal gelukkig bent met het totaal plaatje! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Marlies

Wat vervelend dat het nog niet is bijgetrokken.

Ben benieuwd wat je pc gaat zeggen.

Als het knaagt en je bang bent dat dit het uiteindelijke resultaat gaat zijn dan is het zeker het beste om terug te gaan en aan te geven wat je niet mooi vindt.

Hoop dat alles goed komt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben benieuwd @Marlies84, wanneer heb je je afspraak?

Wist je van tevoren dat je borsten niet gelijk waren? Zo niet, dan vind ik het van een pc wel netjes om aan te geven, dat het iets ongelijk is, en bij een vergroting het verschil meer kan worden. Dan kon je hier iig rekening mee houden. een cm verschil is best veel. 
gelukkig ben je heel tevreden over het formaat, en je borsten zijn toch merendeels ingepakt in een mooie bh en kleding. Ik zou proberen je vooral daarop te focussen. En wie weet is het ook een soort acceptatie proces?

ik ben zelf heel blij met het formaat. Maar ook ik moet nog even wennen aan mijn “blote ik”. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.