Ga naar inhoud

Ongemakken/pijn herkenbaar?


GarrieBarrie

Aanbevolen berichten

Lieve dames, 

 

Wellicht hebben jullie bij mijn eerste Topic al war meegekregen, maar ik ben op 29-01-2020 geopereerd bij Frans Straten in Kliniek Heyendael. Nu dus een kleine 2,5 weken po. Heb al wat paniek buien gehad (totaal onrealistisch... haha) en het herstel vond ik flink pijnlijker dan verwacht, haha. Nu gaat het sinds een paar dagen (dinsdag) echt beter en is mn paniek iig verdwenen. Ik kan steeds meer en dat is fijn!

 

Ik heb sinds gistermiddag echter weer wat maar van dingen en wilde graag weten of er dames zijn die dit herkennen?

gistermiddag een wandelingetje gemaakt van een uurtje. Tijdens het wandelen kreeg ik echter benauwdheid en pijn in mijn borst dat doorschoot naar mijn rug. Met flinke hartkloppingen erbij. Nadat ik rustig ben gaan zitten, ging het gelukkig weer. Maar sindsdien heb ik bij praten, diep ademhalen, gapen, hoesten echt veel pijn. Vannacht huilend wakker geworden van de pijn in mijn borstkas. Pijnstillers genomen en dat werkt een paar uurtjes. Vanochtend begon het weer met een hartslag van 101 in rust. Ik heb geen idee of dit normaal is...??

 

Ik heb de pc al gebeld, maar die herkent deze klachten niet en adviseerde me om toch naar een huisarts te gaan. Aangezien het vrijdagmiddag is en ik hier liever niet voor naar de huisartsenpost ga, dacht ik om het eerst hier te vragen. 
 

Zijn er dames die dit herkennen, een paar weken na po? Kan het zo zijn dat ik toch teveel heb gedaan? Of dat er wellicht een spier wat geïrriteerd/ontstoken is? Zal ik het eventjes afwachten of toch de HA bellen? Ik hoor graag jullie tips ?

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meid,

Heel eerlijk vind dit klinken als paniek aanvallen niet als iets wat bij de bv hoort.

Denk echt dat het goed zou zijn als je met iemand gaat praten hierover want heb het idee dat je jezelf helemaal gek maakt en maar zoekt naar een bevestiging dat er iets niet goed is.

En deze aanvallen kunnen gecreëerd door deze angsten bewust en onbewust.....

In een ander topic spreek je jezelf tegen met het verhaal dat je er zo blij mee bent om vervolgens deze topic te openen??‍♀️
Echt meis bedoel het niet lullig maar zou wel langs je huisarts gaan om dit te bespreken... 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, bent001 zei:

Hi meid,

Heel eerlijk vind dit klinken als paniek aanvallen niet als iets wat bij de bv hoort.

Denk echt dat het goed zou zijn als je met iemand gaat praten hierover want heb het idee dat je jezelf helemaal gek maakt en maar zoekt naar een bevestiging dat er iets niet goed is.

En deze aanvallen kunnen gecreëerd door deze angsten bewust en onbewust.....

In een ander topic spreek je jezelf tegen met het verhaal dat je er zo blij mee bent om vervolgens deze topic te openen??‍♀️
Echt meis bedoel het niet lullig maar zou wel langs je huisarts gaan om dit te bespreken... 

Helemaal eens!! Je maakt jezelf helemaal gek. Ik denk ook dat dit paniekaanvallen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.