Ga naar inhoud

Prothese moet er uit


Minci

Aanbevolen berichten

Dag dames , 

 

Ik heb net gehoord dat mijn prothese er uit moet omdat ik een ontsteking heb zitten . Ben nu 3 weken po en moet deze week al onder het mes . Ik had gehoopt dat ze zou zeggen dat ze het gaan spoelen en terug plaatsen maar volgens mijn arts is het risico te groot en zal dit niet goed gaan. 
Zijn hier ervaringen van vrouwen die wel gespeld hebben en waarbij de prothese meteen terug is geplaatst ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Spookbewoning12 zei:

Poeh dat is heftig zeg! Maar ja, als dat de enige manier is om van de ontsteking af te komen...

 

maar wat gaan ze doen, je een paar weken zonder prothese laten lopen? Meen je niet?

3 maanden zonder prothese helaas .

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Minci zei:

3 maanden zonder prothese helaas .


helaas heeft je lijft deze periode echt nodig om te herstellen ?

Wat doe je laat je de ander zitten zodat je straks maar een prothese hoeft terug te plaatsten? Of weet je het nog niet helemaal?

Je zou eventueel deze alvast kunnen laten rusten en een nep prothese ernaast dragen. Dit is zoals die vriendin van mee heeft gedaan, ze heeft zelfs bikini’s gedragen zonder dat je het echt zag.
Daarbij heeft ze daarna geen last meer gekregen na de terug plaatsing misschien ook wel even fijn om te weten. 

 

Snap dat je nu echt hoopt op een positief bericht maar ik denk wel dat ieder geval anders is, arts zal niet zomaar besluiten om de prothese eruit te halen. Je klachten zijn super heftig en je gaat anders nog veel zieker worden ? dat is het niet waard je gezondheid gaat voor. Kan me indenken dat het metaal mega zwaar is hoop wel dat je genoeg steun krijgt er goed over kan praten. Anders doe je het via deze weg en hier kan je echt wel je eitje kwijt ??

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.