Ga naar inhoud

Tips voor operatie


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, komende donderdag is het zover; dan krijg ik mijn borstvergroting (beter gezegd borstmaking ?). Ik heb er heel veel zin in - mark my words hier kom ik vast nog op terug nadat ik merk hoe pijnlijk het is ? Ik zou heel graag aan jullie willen vragen of jullie nog last minute tips hebben ter voorbereiding en wat er niet mag ontbreken in mijn inpaklijst. Ik neem een reiskoffertje mee, want ja je weet maar nooit.. Ik heb dit nog wel eens onderschat, toen ik bij de bevalling van mijn dochter onverwacht een keizersnede kreeg, bleek dat ik toch wat weinig had ingepakt ? Dus hopelijk kunnen jullie mij hierbij helpen! Alvast bedankt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahha nou had van alles mee maar uit eindelijk weinig gebruikt, maar was er

ook echt maar kort.

Maar @Nog even wachten zou zeker lippenbalsem mee nemen. Regelmatig in het RKZ gelegen met kind en daar altijd last van droge lippen.

Lekker chill pak met rits, hemdje waar je zo in kan stappen, smintjes,  ik had ook wat zoute drop mee ivm lage mijn bloeddruk.

Creme gezicht, deo, lekker geurtje ( voel je je ook altijd wat beter mee) 
Telefoon oplader, je weet het nooit, boekjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, bent001 zei:

Hahha nou had van alles mee maar uit eindelijk weinig gebruikt, maar was er

ook echt maar kort.

Maar @Nog even wachten zou zeker lippenbalsem mee nemen. Regelmatig in het RKZ gelegen met kind en daar altijd last van droge lippen.

Lekker chill pak met rits, hemdje waar je zo in kan stappen, smintjes,  ik had ook wat zoute drop mee ivm lage mijn bloeddruk.

Creme gezicht, deo, lekker geurtje ( voel je je ook altijd wat beter mee) 
Telefoon oplader, je weet het nooit, boekjes 

bedankt voor de aanvullingen, heb ze op de het lijstje erbij gezet

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

 

Je hoeft nauwelijks wat mee hoor. Velthuiskliniek Amsterdam heeft een prachtige wachtkamer, dan wordt je door de zuster in een gangetje geloodst waarin je alles uit mag doen en alles in een kluisje wordt gestopt. Enige wat je aanhoudt is onderbroek en sokken. Haar in staart en verder mag er niks mee. Dan kom je op de zaal. Minstens 15 anderen. Je wordt naar een bed verwezen waarna de zijgordijntjes dichtgaan. Je luistert een beetje. Anesthesist komt infuus aanleggen. Zaal tekent nog snel even wat af (benadruk haar dat je mens bent, geen nummer...) en dan wordt je na lang wachten opgehaald. Vraag vast om een zwarte post-operatieve bh ipv de witte. 

 

Eenmaal wakker, kopje thee en dan snel weer je bed uit want die hebben ze nodig voor de volgende... 

 

Mijn advies is dus, heb een tasje kleding in de auto paraat mocht het allemaal langer duren, maar pak vooral flesje cola in tegen de misselijkheid en wat crackers. En eten voor je partner want die lijdt, net zoals bij de bevallingen, honger ?.

O, en trek vast kleding aan die je niet over je hoofd hoeft aan te trekken. 

 

Succes donderdag! 
 

Groetjes,

 

Marlies 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-2-2020 om 20:19, Marlies84 zei:

Hi,

 

Je hoeft nauwelijks wat mee hoor. Velthuiskliniek Amsterdam heeft een prachtige wachtkamer, dan wordt je door de zuster in een gangetje geloodst waarin je alles uit mag doen en alles in een kluisje wordt gestopt. Enige wat je aanhoudt is onderbroek en sokken. Haar in staart en verder mag er niks mee. Dan kom je op de zaal. Minstens 15 anderen. Je wordt naar een bed verwezen waarna de zijgordijntjes dichtgaan. Je luistert een beetje. Anesthesist komt infuus aanleggen. Zaal tekent nog snel even wat af (benadruk haar dat je mens bent, geen nummer...) en dan wordt je na lang wachten opgehaald. Vraag vast om een zwarte post-operatieve bh ipv de witte. 

 

Eenmaal wakker, kopje thee en dan snel weer je bed uit want die hebben ze nodig voor de volgende... 

 

Mijn advies is dus, heb een tasje kleding in de auto paraat mocht het allemaal langer duren, maar pak vooral flesje cola in tegen de misselijkheid en wat crackers. En eten voor je partner want die lijdt, net zoals bij de bevallingen, honger ?.

O, en trek vast kleding aan die je niet over je hoofd hoeft aan te trekken. 

 

Succes donderdag! 
 

Groetjes,

 

Marlies 

Dank voor de uitgebreide uitleg! Komt goed :)

 

Hoe is het met jou na de operatie nu? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Aliciamas zei:

Dank voor de uitgebreide uitleg! Komt goed

 

Hoe is het met jou na de operatie nu? 

Tsja, what can I say... Ik kan vrijwel alles weer na ruim 7 weken PO. Met kleding aan ben ik er heel blij mee. Zonder niet. Gelukkig is dat maar 5% van de dag dus ??‍♀️
 

Heel veel succes vandaag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Marlies84 zei:

Tsja, what can I say... Ik kan vrijwel alles weer na ruim 7 weken PO. Met kleding aan ben ik er heel blij mee. Zonder niet. Gelukkig is dat maar 5% van de dag dus ??‍♀️
 

Heel veel succes vandaag!

Fijn dat je vrijwel alles weer kan! Maar jeetje wat heftig dat je er zonder kleding niet zo blij mee bent.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.