Ga naar inhoud

Tips voor een sportbh


bent001

Aanbevolen berichten

Zoo zie dat deze topic al heel lang niet gebruikt is dus hoop dat iemand dit leest?

omdat ik geen bh heb gekregen gisteren en deze ook pas vanaf volgende week mag dragen ben ik op zoek naar goeie tips.

zoek een sportbh vermoed in de maat F of G dacht een goeie gevonden te hebben maar deze is echt veel te klein jammer genoeg. Ja wie heeft er een tip, vind het wel echt belangrijk dat ik hem met een voorsluiting kan dichtmaken en deze is dus echt voor na 1 week po

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Ld1234 zei:

@bent001 ik had deze:

 

https://www.emdawear.nl/product/carefix-ava-postoperatieve-beha/

 

Vond deze echt super fijn!

 O top!! Maar kan deze ook voor een cup G denk je? Heb gewoon echt geen idee welke maat ik nu heb? En heb jij gewoon je normale omvang genomen. Ziet er verder super fijn uit. Kan echt niet wachten tot ik hem eindelijk aan mag die bh!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Ld1234 zei:

Staat d-f maar hij rekt echt goed mee. Ik heb medium gepakt..heb 75 omtrek. Deze zat echt comfortabel..had er nog 1 maar dat is geen aanrader. Deze had de kliniek ook aangeraden.? 

 Oké top twijfel draag normaal 80 heb officieel 75 maar dat vind ik altijd net iets te strak zitten dus kan dan beter een L nemen denk ik. Ging het verzenden snel?zie niks op de site staan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, bent001 zei:

 Oké top twijfel draag normaal 80 heb officieel 75 maar dat vind ik altijd net iets te strak zitten dus kan dan beter een L nemen denk ik. Ging het verzenden snel?zie niks op de site staan. 

Was er binnen 2 dagen. Ik heb je ff de maattabel erbij gedaan?. Kunt voor de zekerheid een L pakken dan heb je ook weer meer ruimte mocht het toch een gcup zijn?.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Ld1234 zei:

Was er binnen 2 dagen. Ik heb je ff de maattabel erbij gedaan?. Kunt voor de zekerheid een L pakken dan heb je ook weer meer ruimte mocht het toch een gcup zijn?.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

O deze is lastig want 85 is wel echt te groot... ga morgen eerste eens bellen hebben hier een hele goeie lingerie zaak zitten even kijken of hij misschien ook zoiets verkopen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, bent001 zei:
1 uur geleden, Ld1234 zei:

Was er binnen 2 dagen. Ik heb je ff de maattabel erbij gedaan?. Kunt voor de zekerheid een L pakken dan heb je ook weer meer ruimte mocht het toch een gcup zijn?.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

O deze is lastig want 85 is wel echt te groot... ga morgen eerste eens bellen hebben hier een hele goeie lingerie zaak zitten even kijken of hij misschien ook zoiets verkopen. 

Besteld toch in een M hoor mijn omvang is 79 cm? dank je wel voor de tip!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees vaker positieve verhalen over die Carefix! Zelf kreeg ik een Anita Extreme Control in 75C na de operatie en daar heb ik meteen nog een tweede van gekocht. Weinig last van gehad behalve natuurlijk einde dag, maar dan zit niks meer lekker. Ook nog een optie, dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Marlies84 zei:

Lees vaker positieve verhalen over die Carefix! Zelf kreeg ik een Anita Extreme Control in 75C na de operatie en daar heb ik meteen nog een tweede van gekocht. Weinig last van gehad behalve natuurlijk einde dag, maar dan zit niks meer lekker. Ook nog een optie, dus.

Nee inderdaad heb nu enkel de band vind die al vreselijk zitten zeker nu in de avond 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.