Ga naar inhoud

Borstband en geen bh!


Aanbevolen berichten

Lieve dames, 8 januari jl. heb ik mijn Nio’s gekregen. (Eurosilc. 450 dual plain rond). Bij het wakker worden zag ik een borstband en geen bh. En toch staan mijn borsten niet hoog. Na 1 dag thuis zag ik rechts de double bubbel. Na controle kreeg ik te horen dat ik nog 4 weken lang de band moet dragen en geen bh. Mijn borsten zien eruit nu als 2 harde peren die wat uit elkaar staan. Heb alle maar dan ook alle vertrouwen in Nio! Rechter borst ziet er al veel beter uit (double bubbel). En Ben nog geen 2 weken verder. Heb eigenlijk niet echt pijn gehad. Mijn hechtingen zijn prachtig en zou t liefst alweer alles gaan doen. Oké, nu de vraag. Gaan je borsten nog iets meer naar elkaar toe en omhoog als je de sport bh mag gaan dragen. Ik heb t idee dat die band alles naar beneden haalt. Hoe veranderen ze nog? Ben ik vast te ongeduldig, liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga dit topic even volgen betreft de double bubble, gezien Nio dit ook voor mij gepland heeft. 

Misschien kun je het beste aan hem vragen waarom je enkel de borstband moet dragen? Als je borsten niet te hoog zitten, zou het misschien met de double bubble te maken hebben (?) 

 

En zover ik weer kun je niet veel aan de vorm veranderen. Wat je van te voren hebt, zou ook zo zijn/blijven na die tijd, tenzij je een correctie of lift hebt gehad. 

Maar iets veranderen zullen ze naar mate uiteraard. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi @Jessica

 

Dit is een typische manier van Nio om een double bubble te voorkomen. Hij plaatst de prothesen wat lager zodat het borstweefsel iets hoger op je prothese ligt en je optisch een beetje gelifte borsten krijgt. Je tepel wijst daardoor niet naar beneden maar juist wat omhoog. 
 

Je borsten gaan niet hangen in die eerste zes weken van het niet dragen van een bh en de band zorgt ook niet voor lagere borsten. Die stabiliseert alleen wat Nio creëert ;)

 

Of je borsten dichter bij elkaar komen is volledig afhankelijk van je voorsituatie.... Ik zou evt in pb wel eens met je mee willen kijken als je dat wilt, maar kan natuurlijk ook niets beloven. 
 

Een goed herstel verder!

 

als je trouwens je topic ‘volgt’ krijg je ook een melding als iemand reageert zonder te taggen of te citeren, zoals de post hierboven ;)

 

xx BB

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-1-2020 om 06:23, Jessica zei:

Super dankjewel! Mijn herstel gaat goed en krijg meer en meer een band met mijn nieuwe boobs?

 
wilde net deze vraag stellen en zie jouw bericht. Ik ben afgelopen dinsdag geopereerd door dr Nio en heb ook alleen een band om, was ook een beetje in shock omdat ik dit totaal niet verwacht had. Wel is er tegen mij gezegd dat ik vanaf 1 week PO de band af mag doen en een sportbh aan mag trekken. Vind het nu ook niet heel fijn zo zonder bh. Ik heb trouwens 500cc gekregen was een wissel. 
Bij mij  staan ook nog wat uit elkaar maar heb wel echt vertrouwen in dr.Nio en dat het goed gaat komen.  Vind jij het wel fijn zitten zonder bh nu? Voel me toch iets kwetsbaarder ofzo.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben nu ruim 2 weken verder, is Ff wennen die band maar t zal wel ergens goed voor zijn.behalve mijn dubbel bubbel Gaat t bij mijn super en heb er vertrouwen in dat alles goed komt. Mede door de martelband. Ga overgens al proberen op mijn zij te liggen ?. Goed herstel!! Ps ik was niet blauw en heb mooie littekens 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-1-2020 om 21:08, bent001 zei:

 
wilde net deze vraag stellen en zie jouw bericht. Ik ben afgelopen dinsdag geopereerd door dr Nio en heb ook alleen een band om, was ook een beetje in shock omdat ik dit totaal niet verwacht had. Wel is er tegen mij gezegd dat ik vanaf 1 week PO de band af mag doen en een sportbh aan mag trekken. Vind het nu ook niet heel fijn zo zonder bh. Ik heb trouwens 500cc gekregen was een wissel. 
Bij mij  staan ook nog wat uit elkaar maar heb wel echt vertrouwen in dr.Nio en dat het goed gaat komen.  Vind jij het wel fijn zitten zonder bh nu? Voel me toch iets kwetsbaarder ofzo.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, Jessica zei:

Hoe gaat t nu met je? Heb je de sport bh al aan? Heb je t idee dat ze al dichter staan? Groet

Hi nee nog steeds de band, afgelopen vrijdag belde de kliniek, omdat aan één kant de dubbel bubbel nog zichtbaar is gaan ze overleggen of ik de band langer moet dragen. Heb mijn controle ook pas bij 2 weken po.. dus kan het hem zelf niet laten zien, hij heeft vakantie.
Hoor denk ik morgen meer, rechter zijde is wel al bijna helemaal ingedaald.  Dus ben benieuwd, ze staan ook nog het zelfde, zal je toevoegen aan mijn album dan zie je wat ik bedoel. 
Hoe gaat het nu met met jou? Ook nog steeds enkel de band om? Of nu eindelijk een sportbh?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.