Ga naar inhoud

bent001 : 21 januari 2020 / maart 2021 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

@bent001 zie je toch! Dacht eerst had ik dan al toegang? Haha. 
ja mooi om te zien hoe heel zo een herstel gaat. En kan me indenken dat je niet kan wachten tot ze “het resultaat” behaalt hebben. Soms zou ik wel even een paar maanden verder willen kijken bij mezelf? lekker bh’s en bikini’s kunnen shoppen!

Maar ik moet helemaal nog even geduld hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Lady.D zei:

@bent001 zie je toch! Dacht eerst had ik dan al toegang? Haha. 
ja mooi om te zien hoe heel zo een herstel gaat. En kan me indenken dat je niet kan wachten tot ze “het resultaat” behaalt hebben. Soms zou ik wel even een paar maanden verder willen kijken bij mezelf? lekker bh’s en bikini’s kunnen shoppen!

Maar ik moet helemaal nog even geduld hebben. 


Ja inderdaad, maar moet wel zeggen dat ik een tweede keer toch anders vind. Bij mijn eerste bv had ik nu al een hele garderobe gekocht en nu vandaag pas wat dingen besteld. Zal misschien wel komen als ik iets meer blij ermee ben, ben nu nog een beetje op en af door het verschil in maat zeg maar. 

Maar moet ook zeggen dat ik het passen nog niet zo fijn vind ook. Ze zitten nu ook een soort van vast dus ook dat is wennen. Vind het echt heel anders dan voor de spier maar ook met een hoop voordelen hoor! 
Maar ik laat ze nog even lekker met rust, en hou even braaf mijn band om en mijn halve sport bh aan.

Maar heerlijk meid zeker als je nu weinig borst vorming hebt is het straks echt een feestje om te shoppen  ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 het is echt wel een heel traject hè, waar je doorheen gaat. Niet alleen qua uiterlijk, maar ook psychisch merk ik. 
jij hebt al “ervaring”, en bent ook al een eindje verder, maar blijkbaar blijft dat echt nog de komende tijd. 
vind het heel gek, want ondanks dat je het weet dat het een heel traject is, en je echt niet in 1 keer “de mooie boobs hebt”, kun je je daar toch niet Echt op voorbereiden wat het allemaal met je doet. 
Ohh ik kan echt niet wachten om wat verder te zijn, en mooie lingerie of bikini’s te kopen. Heb dus echt nog letterlijk niks! Haha. Eindelijk geen mega push up meer. 
dat “vast” zitten herken ik nu heel erg ja. Zal dat komen omdat de spier dan nog heel strak zit? Of zal dat nooit helemaal weg gaan?

 

@Lindan ja ze zijn echt prachtig bij je!! Heel erg mooi. Ik lees ook vaak dat ze in de maanden nog beetje afnemen en hun echte vorm aannemen. Hoop voor jou dus dat ze nog iets slinken. Of misschien is het ook gewoon een kwestie van wennen voor je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lady.D Kan me dat ook goed indenken. Ben wel eerlijk ik heb nooit hele kleine borsten gehad,  zelfs best wel vol  Maar ben ruim 15 jaar geleden heel veel afgevallen, was ook nodig, en dat heeft er toen voor gezorgd dat ze leeg oogde. Iedereen verklaarde mij voor gek maar ik wilde gewoon op 27/28 jarige leeftijd mooie volle borsten. Kreeg toen ineens aardig wat geld dus de keuze was voor mij snel gemaakt. 
 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

O alle meiden met een borstband. Ik heb de tip een kinderpanty erom heen kijk dan heb ook gelijk een leuke?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Nina_a zei:

Wat een goed idee! Lijkt me ook zo irritant zo'n kriebelding, zo zie het er tenminste nog leuk uit ?.


hahhaa ja krijg ook echt een soort van allergische reactie blijkbaar, over jeuk en mijn huid is mega geïrriteerd en nu voelt ie zacht ? ook even gewassen gelijk. Maar zo kan je er nog iets van maken ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 haha slim!!

wanneer draag je een borstband? Is dit alleen wanneer je arts dat adviseert? Of helpt het überhaupt Je borsten te laten zakken?

bij mij zitten ze ook nog vrij hoog, en drukt heel erg op m’n borst. Heb daardoor ook steken met ademen. 
Dus Dacht gisteren, wellicht helpt een borstband hierbij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Lady.D zei:

@bent001 haha slim!!

wanneer draag je een borstband? Is dit alleen wanneer je arts dat adviseert? Of helpt het überhaupt Je borsten te laten zakken?

bij mij zitten ze ook nog vrij hoog, en drukt heel erg op m’n borst. Heb daardoor ook steken met ademen. 
Dus Dacht gisteren, wellicht helpt een borstband hierbij?

Hahhaa ja toch.. nee serieus moest ie gebeuren smeer me nu in met anti jeuk gek van havermout. Zo erg is de jeuk.

Maar zou niet op eigen initiatief een band gaan gebruiken. Ik heb deze band direct na mijn operatie om gekregen, mocht de eerste twee weken ook geen sport bh aan en nu ook nog maar half. Dus als je het idee hebt dat je hem nodig hebt zou ik je pc even contacten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 haha ja ik vind dit een slimme en hippe oplossing! 
thx voor je info. Ik had het dan ook niet zo maar aangeschaft en nog wel even contact opgenomen met m’n pc. Maar vroeg me eigenlijk af wanneer je nou zoiets gebruikt. 
doet jij pc dit standaard bij elke bv?

ik moet zeggen dat ik vanmorgen voor t eerst wakker werd zonder heel erg druk op m’n borst. Hopelijk blijft dit nu weg. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lady.D Heb je ze voor de spier of dual plane? 
Heb wel gehoord dat mijn arts ze ook bij voor de spier wel eens gebruikt, een vriendin van mij heeft ook de band een week gedragen zonder bh en zij heeft ze voor.

Maar het word volgens mij vooral gebruikt als de prothese hoog in de spier blijft zitten. Mijn rechterborst is helemaal mooi ingedaald maar mijn linker blijft hoog zitten dus de band drukt deze naar beneden, tenminste dat moet ie in mijn geval gaan doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Lady.D zei:

@bent001 ik heb de dual plane!

mijn spier staat echt nog mega strak. Heeft vast gewoon tijd nodig hoor... maar t voelt zo naar.  
Fijn dat je nu al verschil ziet, bij 1 borst dan. Nu die andere nog!


Je kan altijd morgen even de kliniek bellen he! En het even voorleggen, ik hoefde in eerste instantie de band maar een week te dragen maar zag dat het echt nog nodig was, dus ook in overleg door gaan dragen. Ik moet nu wel over 3 weken terug komen zodat we zien wat het effect dan is geweest. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik snap wat je bedoelt. Jouw borst had en heeft echt nog even een duwtje in de rug nodig om goed te zakken. Hopelijk zakt je andere borst ook nog voldoende de aankomende 3 weken! 
ja ben gewoon benieuwd wat hun ervan zeggen. Is het gewoon kwestie van tijd, aangezien het natuurlijk pas morgen een week geleden is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Lady.D zei:

Ja ik snap wat je bedoelt. Jouw borst had en heeft echt nog even een duwtje in de rug nodig om goed te zakken. Hopelijk zakt je andere borst ook nog voldoende de aankomende 3 weken! 
ja ben gewoon benieuwd wat hun ervan zeggen. Is het gewoon kwestie van tijd, aangezien het natuurlijk pas morgen een week geleden is. 


Een week is echt vroeg hoor! Je zal een deze dagen ook je controle hebben vermoed ik. Dus zou dat gewoon even afwachten als ik nu een ding van deze bv geleerd heb is dat geduld echt heel belangrijk is Hahhaa en dat is zeker voor mij heel lastig. 
Maar het kan blijkbaar weken duren...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001

haha ja geduld hebben, I know, dacht ik ook elke keer bij iemand anders, geef het wat tijd etc etc. En toch wanneer je zelf in de situatie zit is het even lastig ?

maar ik weet zelf natuurlijk ook dat een week niks voorstelt?

heb vanochtend lekker gedoucht en bewust niet gekeken, hop bh weer aan en gaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden vraagje ben benieuwd of jullie dit gevoel herkennen. Mijn rechter hechting voelt een beetje gek trekt en prikt een beetje, voel het ook als ik mijn arm beweeg.Het litteken zit bijna in mijn borstplooi dus kan het zelf niet super goed zien wat ik zie is dat er een stukje korts af is ( wat volgens mij wel logisch is) mijn man laten kijken maar die ziet niks gek, maar die is er ondertussen wel een beetje klaar mee?? gezeik om die tieten...

Ben ook een soort van ongesteld nu dus wellicht dat het mijn borsten wat opzet. Maar voelt ineens wat onprettig, verder ook een branderig gevoel in beide borsten maar daar kan ik me nog wel iets herinneren. Herkennen jullie dit? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag alweer 4,5 week po gaat toch best snel die tijd.

Ool vandaag alles op laten meten en ben gewoon in shock want heb nog dezelfde maat! Alleen moet ik nu andere vorm bh’s omdat andere niet meer voegen @best_boobie nu ben ik toch wel benieuwd of dit vaker gebeurd...

Ben toch bijna  200cc omhoog gegaan maar kom nu toch weer op dezelfde maat uit alleen een andere vorm??‍♀️??‍♀️??‍♀️ Klein beetje teleurgesteld want wilde wel echt wat groter... maar goed indalen gaat wel goed en ze worden steeds mooier. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, Lindan zei:

@bent001 tijd gaat best hard hè . 
maar hè heb jij je al laten opmeten?

Dat is gek dat je dezelfde maat heb toch... ?‍♀️

 


hahaha ja kon niet meer wachten en had thuis al wat gepast en dacht dit al een beetje. Zij lijken ineens een stuk kleiner, dus wilde het nu toch weten.
Heb alleen nu een ander model nodig die ik altijd had voegt niet meer, heb 1 bh en een topje soort sport bh/hempje voor de periode na de sport bh gekocht. Bh dus gewoon in mijn oude maat??‍♀️
Ben benieuwd of ze bij het meer indalen nog wat groter worden maar denk het niet. Toch maar eens vragen hoe dit kan.... dacht echt dat ik een cup vooruit zou gaan haha! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Nog even wachten zei:

Oei dat is dan toch wel beetje tegenvallend ja. Neem aan dat de bh's wel beter gevuld zijn. Slim om nog niet te veel te kopen


ja nou pas mijn niet alles meer ook niet een maat groter omdat het niet meer voegt. Moet nu echt een ander model.

zal straks wat verschil foto’s posten hier met bh durf ik dat wel aan...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.