Ga naar inhoud

Nisiee : 23 december 2019 : Dr. van Onselen : MFIV


Aanbevolen berichten

Heyhoi!

ik laat aankomende maandag een borstvergroting doen, ik wil graag jullie ervaringen weten..

 

ik ben best zenuwachtig vooral voor de operatie, ik heb een fobie voor overgeven. En ik heb dus vaak gelezen dat mensen door de narcose dat moesten.. ik kan nu al een paar dagen niet slapen omdat ik echt zenuwachtig erover ben!!

 

ik krijg 400cc, dual plane. Ik heb zelf een kleine b en ik weet dat je niet in cupmaten kan werken maar welke cupmaat hadden jullie en welke cupmaat hadden jullie na de borstvergroting?

 

ook vraag ik me af welke bh’s ik het beste kan gaan dragen in de herstelperiode.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyhoi!

ik laat aankomende maandag een borstvergroting doen, ik wil graag jullie ervaringen weten..

 

ik ben best zenuwachtig vooral voor de operatie, ik heb een fobie voor overgeven. En ik heb dus vaak gelezen dat mensen door de narcose dat moesten.. ik kan nu al een paar dagen niet slapen omdat ik echt zenuwachtig erover ben!!

 

ik krijg 400cc, dual plane. Ik heb zelf een kleine b en ik weet dat je niet in cupmaten kan werken maar welke cupmaat hadden jullie en welke cupmaat hadden jullie na de borstvergroting?

 

ook vraag ik me af welke bh’s ik het beste kan gaan dragen in de herstelperiode.

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Nisiee zei:

Heyhoi!

ik laat aankomende maandag een borstvergroting doen, ik wil graag jullie ervaringen weten..

 

ik ben best zenuwachtig vooral voor de operatie, ik heb een fobie voor overgeven. En ik heb dus vaak gelezen dat mensen door de narcose dat moesten.. ik kan nu al een paar dagen niet slapen omdat ik echt zenuwachtig erover ben!!

 

ik krijg 400cc, dual plane. Ik heb zelf een kleine b en ik weet dat je niet in cupmaten kan werken maar welke cupmaat hadden jullie en welke cupmaat hadden jullie na de borstvergroting?

 

ook vraag ik me af welke bh’s ik het beste kan gaan dragen in de herstelperiode.

Hi, waar laat je de vergroting doen. In de operatieverslagen kun je al wel het eea lezen. Zelf moet ik nog geopereerd worden dus kan ik je niet helpen. Waar en door wie wordt de operatie uitgevoerd? Heb je aangegeven bij de kliniek dat je  daar zenuwachtig voor bent, wellicht kunnen ze je wat geven preventief tegen de misselijkheid. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word geopereerd door dr. Van Onselen, ik had een consult bij Aklinieken, had een consult in huis ter heide en ik word geopereerd in Vlaardingen. Ik had het aangegeven en ze zeiden dat dat zelden voorkomt omdat dit andere narcose is dan in een ziekenhuis?? (Dat ik had begrepen tenminste..) ze zeiden ook dat als ik wakker word en als ik dan misselijk ben dat ik dan iets ervoor krijg. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Nisiee,

 

Spannend aankomende maandag al! Waar en door welke arts laat je je behandelen? en weet je ook het merk dat ze gaan inplanteren? hoe lang ben je nu en heb je een klein postuur of ben je groter? Persoonlijk zou ik het ook navragen wat de arts ongeveer zou verwachten en dan BH's in meerdere maten kopen, wat je niet gebruikt stuur je online gewoon weer terug. Wellicht kan @best_boobie je hier verder mee helpen.

 

Wat @Nog even wachten schrijft, geef het ook aan bij de anesthesist en de behandeld arts en verkleegkundigen. Je zal niet de eerste zijn en ook niet de laatste die moeite heeft met de narcose.

 

Probeer wel zo goed mogelijk uit te rusten voor je onder het mes gaat. Heb je moeite met slapen, ga nog een uur voor het slapen een rondje lopen (mag om het blok) en kijk niet meer naar je telefoon of schermen.

 

Heel veel succes en ik ben heel benieuwd naar je resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, nog niet. Bij mij is het zeer waarschijnlijk een borstlift gecombineerd met een vergroting. Ben na de zwangerschap behoorlijk wat volume kwijt geraakt. In januari heb ik bij 3 verschillende PC afspraken staan om de mogelijkheden te bespreken en in februari nummer 4. Dan weet ik wel wat ik wil en wat er kan. Heb ook een eigen topic hier bij het voorstellen.

 

Ik lees hier nu elke avond wel weer een verslag en het stelt me gerust dat er vele vrouwen met mij dit ook doen.

 

Heel veel succes!! Ben benieuwd naar je ervaring en hoe je je voelt.

 

Liefs

Anca

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Nisiee zei:

Heyhoi!

ik laat aankomende maandag een borstvergroting doen, ik wil graag jullie ervaringen weten..

 

ik ben best zenuwachtig vooral voor de operatie, ik heb een fobie voor overgeven. En ik heb dus vaak gelezen dat mensen door de narcose dat moesten.. ik kan nu al een paar dagen niet slapen omdat ik echt zenuwachtig erover ben!!

 

ik krijg 400cc, dual plane. Ik heb zelf een kleine b en ik weet dat je niet in cupmaten kan werken maar welke cupmaat hadden jullie en welke cupmaat hadden jullie na de borstvergroting?

 

ook vraag ik me af welke bh’s ik het beste kan gaan dragen in de herstelperiode.

Hey meid

Wat betreft die fobie voor overgeven, weet ik waar je het over hebt. Geef dat aan aan de anesthesist voor je operatie, en vraag of ze iets in je infuus willen doen, dat tegen misselijkheid helpt. 
Dan doen ze dat hoor! En ik heb zelf ook bij mijn beide operaties geen misselijkheidsklachten gehad (wel andere kliniek) 
Verder: zorg dat je goed nuchter bent! Geen eten meer na de aangegeven tijd!! OOk geen drinken meer. 
Zodra je uit narcose bij komt, en je mag drinken, zorg dan dat je veel water begint te drinken. Hoe meer je drinkt (liefst water) hoe meer je het narcosespul verdunt, en hoe minder kans op misselijkheid daarna!! 
Mocht je het kunnen redden op Paracetamol (elke 6 uur 1000 mg nemen, ook in de nacht!! En strikt zijn in die 6 uren, dus ook je wekker ervoor zetten!) dan is dat gunstig. Paracetamol veroorzaakt geen misselijkheidsklachten normaal gesproken. Tramadol kan dit wel eventueel veroorzaken, en in voorkomende gevallen diclofenac en celebrex ook. (Heb zelf geen last van deze medicatie, dus als jjij hier al ervaring mee hebt en er goed tegen kunt is het sowieso geen probleem) 

Qua prothese, als je daar nog meer over wilt weten, heb ik liever even een pb. Vermeld dan je huidige cupmaat, je postuur, de prothese die je krijgt en wat eigenlijk je wens is qua eindresultaat. Dan kijk ik met je mee of dat haalbaar is.. Niet dat het nog echt gaat helpen als dat volgens mij niet haalbaar is, zo kort voor je operatie :45: 

Maar qua misselijkheid denk ik dat het wel reuze mee gaat vallen. Er is zelf veel aan te doen, en aangeven aan de anesthesist helpt ook!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.