Ga naar inhoud

Peeuwke : 17 december 2019 : Dr. Danau : Belgian Beauty Clinic


Aanbevolen berichten

3 uur geleden, Peeuwke zei:

@Marlies84 neen mijn implantaten zitten bijna in mijn nek ? en zijn net rechthoeken. Ik heb zoveel relatief mooie po foto's gezien van enkele dagen maar die van mijn zien echt walgelijk. 

Ik stel me echt de vraag wat ik mezelf heb aangedaan...

@Valeriel1995 ik volg met je mee voor eventuele foto's 

 

Ik heb neem heel veel pijnstilling, 

Elke 6u: paracetamol 

Elke 6u: tramadol 

Elke 8u: ibuprofen 

Maar 1 borst blijft verschrikkelijk pijn doen.

Ik heb vandaag contact gehad met de arts en hij zei dat het door de zwelling zou komen. Ik had echt nooit gedacht dat het zo'n pijn zou doen. 

 

Wat nemen jullie van pijnstilling?


Het komt echt goed! Na de eerste week voel je je echt beter. Ik heb de eerste 3 dagen ook echt gedacht: wtf heb ik mezelf aangedaan?! Je spieren moeten heel erg oprekken en ik heb maar 320cc. Herstel viel me vies tegen, ik zit op 7 weken en kan nog steeds niet alles. Iedereen herstelt op eigen tempo.

De tramadol hielp mij echt de nacht door. De nachten waren hels. De zwelling neemt na de eerste dagen zelfs nog toe en dan doet het echt super pijn en zit de beha veels te strak voor je gevoel. 
 

Mijne waren ook vierkant int begin, ik heb zo min mogelijk gekeken tot de zwelling afnam. Veel rust en geduld, het komt echt goed!

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel dames voor de bemoedigende woorden ?

Ik ben gisterenavond rond 22u30 denk ik in slaap gevallen en heb dan goed geslapen tot 3u ongeveer. Had tussendoor wel enkele wekkers staan voor medicijnen te nemen maar voel telkens goed terug in slaap. Om 3u even wakker gelegen maar eigenlijk nadien ook weer in slaap gevallen tot 7u. Zolang ik in bed lig (half liggend) valt alles goed mee, de moment dat ik mij recht zet is verschrikkelijk ik kan niet langer dan 10minuten uit bed blijven. Ik kan zelfs niet gewoon in de zetel of aan tafel zitten. Ik stel me echt de vraag als dit normaal is ?

Maandag gaat mijne man terug werken met de vroege en sta ik er alleen voor met de 3 kinderen... geen idee hoe ik dat ga doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen samen met de kids schema maken voor klusjes en veel tv en iPads ?
Is het mogelijk extra opvang te regelen nog? Of vrienden/familie die kunnen komen invliegen?

Hoe oud zijn ze? Als ze nog jong zijn zoals die van mij lijkt het me dat je man allicht zorgverlof moet gaan opnemen. Zo gaat dit idd niet...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kinderen zijn 3, 7 en 10 jaar. De oudste is gehandicapt. Het moet nu ook nog lukken dat die van 3 en 10 ziek zijn, buikgriep. 

Ik heb hier geen familie of extra hulp. En mijne man kan met de feestdagen echt geen verlof meer vragen. Hij is volgende week maar 1 dat thuis ( werkt ook weekenden) ? ik had gewoon echt niet gedacht dat het zo erg zou zijn. Ik had wel gedacht dat ik me rustig moest houden, maar dit!? Neen echt niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meisje! Ik heb echt zo met je te doen als ik je berichten lees! Je hebt ook zulke grote genomen. Ik kan me voorstellen dat alles op moet rekken en pijnlijk is! Probeer echt aan jezelf te denken. Dan maar wat vaker voor de tv met een boterhammetje hoor. Alles proberen los te laten en naar je lichaam luisteren! Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Peeuwke zei:

Dank jullie dames!

Ik hou me nog steeds rustig en dankzij @best_boobie neem ik mijn medicijnen anders en beter en het lukt me. Ik heb wel nog steeds pijn maar het gaat gelukkig beter. Mentaal heb ik het precies wel nog moeilijk en had ik ook niet verwacht.

Nee dat stilzitten en niks kunnen en mogen is niet goed voor ‘t koppie, merk ik ook. Wel superfijn om te horen dat je medicatie nu beter gaat en dat het best gaat zo met de kiddos. Dat stelt me wat gerust! Hang in there!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

He Marlies,

Dank je voor het vragen ?

Het gaat beter! Ik neem geen pijnstillers meer, (toch niet voor de borst) sinds een dag of 3.  Vandaag op controle geweest bij de chirurg en hij zei dat het er wel goed uitzag maar dat de borsten nog  fel moesten zakken. En dat ze er dan mooier zouden uitzien.  Hij stelde me eigenlijk wel gerust. 

Ik moest goed mijn borstband dragen en regelmatig masseren, implantaat naar beneden duwen en borstklier naar boven.

Ik mocht van hem ook alles weer doen, behalve als iets pijn doet. Bij pijn moet ik onmiddellijk stoppen. 

Moet nog 1 maand de borstband dragen en binnen 2 maanden terug op controle. 

 

Hoe is het met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Peeuwke zei:

He Marlies,

Dank je voor het vragen ?

Het gaat beter! Ik neem geen pijnstillers meer, (toch niet voor de borst) sinds een dag of 3.  Vandaag op controle geweest bij de chirurg en hij zei dat het er wel goed uitzag maar dat de borsten nog  fel moesten zakken. En dat ze er dan mooier zouden uitzien.  Hij stelde me eigenlijk wel gerust. 

Ik moest goed mijn borstband dragen en regelmatig masseren, implantaat naar beneden duwen en borstklier naar boven.

Ik mocht van hem ook alles weer doen, behalve als iets pijn doet. Bij pijn moet ik onmiddellijk stoppen. 

Moet nog 1 maand de borstband dragen en binnen 2 maanden terug op controle. 

 

Hoe is het met jou?

Ah mooi dat je het zonder pijnstillers trekt. Goed om te horen dat hij ze er goed uit vindt zien. Tsja, dat naar beneden zakken... Om een of andere reden houdt zwaartekracht er flink z’n eigen regels op na... Het kan me niet snel genoeg gaan met de boobs waarnaast mijn telefoon inmiddels al 740 keer de grond gekust heeft?
Bij mij zit er een gaatje in het linker litteken dat heel langzaam heelt, maar gaat wel dicht, en ik ontdekte dat de rechter boob ook daadwerkelijk over de plooi begint te vallen dus langzaamaan komen ze er wel. 
 

Maar jij hebt wel een hele gebruiksaanwijzing gekregen zeg! Wat een discipline wordt er van je gevraagd met zo’n druk huishouden. Ik vind je maar stoer. Al 10 jaar van je leven aan je kids gegeven en nu een keertje voor jezelf gekozen. You go, mamma ??
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

He @Marlies84

Jaaaaa! 6 weken! Zo uitgekeken de 6 weken kaap te bereiken en nu die er is heb ik zoiets van; is dit het nu ??

 

Ik ben nog helemaal niet tevreden, 1 borst blijft hoog en niet mooi van vorm. Maar ik moet het nóg tijd geven. Maar ik kan het niet laten van me toch maar zorgen te maken om eerlijk te zijn. Telkens ik naakt in de spiegel kijk denk ik bij mezelf "komt dit nog wel goed"... Maar nogmaals, tijd... ?

Ik kocht slechts 1 (veel te dure) nieuwe bh om te gaan sporten, ben maandag voor de eerste keer terug gaan lopen ?

Alle andere bh's zitten echt niet prettig en ik vind het om eerlijk te zijn niet erg nog even mij po bh te dragen (werd me ook 8 weken geadviseerd).

 

Verder lukt alles me wel weer en is de pijn weg, gelukkig. Juist na het lopen had ik wel wat last van 1 borst maar ook die pijn ging snel weg.

 

Nog enkele positieve punten, want ik lijk altijd zo negatief ?

De littekens vind ik wel heel mooi (Zo ver dat mooi kan zijn natuurlijk) en in gesloten kledij vind ik ze ook heel mooi ?

 

Hoe gaat het ondertussen met jou??

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Peeuwke

Jaaa!!! Die “Is dit het nu?!” is heel herkenbaar!!!

Zo van: wow al 6 weken! om je vervolgens te realiseren dat dat helemaal niets is in een mensenleven, haha. Maar we hebben ondertussen kerst en oud en nieuw gehad dus ‘t voelt wel langer denk. 

Hier ook de boel nog niet gelijk en heb milde vrees dat het ook niet goed gaat komen. Maar zoals jij ook zegt.. ge-?-duld.

 

Wat goed dat je alweer aan het sporten, of iig bewegen, bent. Ben nog niet begonnen. Want lui. Nee grapje. Bekaf vanwege kinderen en werk. Nu weekendje weg en zwemmen. Ik pas m’n oude bikini nog gewoon, maar dat zal voor jou niet gelden, denk ?
 

Ik verheug me wel op de dag dat ze stoppen met opzwellen ‘s avonds! Klaar mee! Niet zo zeuren, boobs! 
 

Laten we elkaar af en toe op de hoogte blijven houden. Er is niemand over van het december-clubje verder. ??‍♀️
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
10 minuten geleden, Lindan zei:

@Boobly

Ik weet niet of jij nog actief ben hier op dit forum . Ik zie dat jij de motiva demi heb gehad. Nu ben je 3 maanden po , en was benieuwd of je tevreden bent? 
En of je misschien een album heb.

liefs 

 

Hi @Lindan, ik ben zeer tevreden over de vorm en hoe “natuurlijk” het eruit ziet, maar als ik het over mocht doen zou ik toch een full nemen. 
 

Ik voeg je ff toe aan mn album en zal later vandaag es wat recentere foto’s uploaden :)
 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.