Ga naar inhoud

Sportbh


Imker

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

met de zoekbalk kom ik helaas niet heel ver, dus vandaar dat ik het zo even probeer.

ik heb van de kliniek een sportbh gekregen, maar de bandjes zitten nu al op zn laagst en hij tekent ontzettend. Lijkt mij dus dat ie te klein wordt? 

 

Ik wil dus een extra sportbh, maar niet weer een mega dure want ik heb er twee. En die tweede de band daarvan snijdt ontiegelijk omdat er een hard randje zit? die kan ik dus geen hele dag aan. 

 

alleen ik heb omtrek 70, dus dat is wat lastig want de hema heeft bijv pas vanaf omtrekt 75.

 

Hebben jullie goede tips? Ik zoek mij een beetje mateloos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ik wist niet dat de Hema geen 70 heeft.. balen want ik wilde straks ook daar eentje gaan halen maar heb dus ook omtrek 70. Ik zag dat Decathlon ook verschillende heeft met een rits van voren en niet duur maar heb ze zelf dus nog niet uitgetest. Ik zweer zelf bij Shock absorber maar die zijn wel weer duurder maar wellicht straks met die black friday/cyber monday enzo dat er goede aanbiedingen zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Stephh90 zei:

Oh ik wist niet dat de Hema geen 70 heeft.. balen want ik wilde straks ook daar eentje gaan halen maar heb dus ook omtrek 70. Ik zag dat Decathlon ook verschillende heeft met een rits van voren en niet duur maar heb ze zelf dus nog niet uitgetest. Ik zweer zelf bij Shock absorber maar die zijn wel weer duurder maar wellicht straks met die black friday/cyber monday enzo dat er goede aanbiedingen zijn. 

Ja dat is inderdaad wel een idee ja Black friday!

 

ik dacht, ik doe eens slim en haal die van de hema, maar dat viel dus tegen! Voelde mij gelijk buitengesloten door hema?

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, Imker zei:

Ja dat is inderdaad wel een idee ja Black friday!

 

ik dacht, ik doe eens slim en haal die van de hema, maar dat viel dus tegen! Voelde mij gelijk buitengesloten door hema?

Haha ja maar is toch raar? 70 lijkt me toch een normale omtrek ?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.