Ga naar inhoud

Scarlite : 5 mei 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Haay lotgenootjes :48:

Even voorstellen: Ik ben 21 jaar en ben al sinds mijn 16de ontevreden over mijn borsten. Pas sinds augustus vorig jaar ben ik echt beginnen overwegen een borstvergroting te laten doen. Aangezien ik toen pas afgestudeerd was, had ik nog geen geld voor de operatie uit te voeren. Nu, een paar maand later, heb ik eindelijk een 1ste consult geplaatst op 5 maart bij Dr. Plovier in Be-Clinic :1: Dankzij de positieve commentaren (en mooi beeldmateriaal :6: ) die ik hier vond op het forum, was ik snel overtuigd van Dr. Plovier.

Ik ben 1m69 en weeg 59kg, en eerlijk gezegd weet ik zelfs mijn exacte cupmaat niet eens. Ik kies meestal gewoon op gevoel, 75A/B. Ik zou graag naar een mooie C gaan, geen ambitie voor té grote ballonnen hier :3:

Voorlopig weten enkel mijn vriend en beste vriendin het, maar ik heb wel schrik om het aan mijn ouders te vertellen :84: Mijn pa zal waarschijnlijk klagen dat ik mijn geld beter investeer in "belangrijke" dingen, en mijn ma zal (zoals elke ouder) mij willen overtuigen dat je blij moet zijn met wat je gekregen hebt. Ze zullen waarschijnlijk ook direct denken da ik het doe voor mijn vriend, wat totaal zo niet is. Hij is gelukkig een billenman, geen tettenman (voorlopig toch :46:) Waarschijnlijk gaan ze ook denken dat het een impulsieve beslissing is en dat ik er zelf nog niet veel info over gezocht heb, wat ik dus wel al maaaanden doe. Het zal alleszins een lang tafelgesprek worden.. :21:

Ik hoop dat ik 1 week ziekteverlof kan krijgen op het werk (weet niet hoe de regeling zit in België, lees zoveel tegenstrijdige berichten) en dan neem ik aansluitend nog een weekje betaald verlof. Operatie ga ik waarschijnlijk vastleggen de 1ste week van mei.

Ik hou jullie verder op de hoogte! :48:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste Reactie

Welkom hier !

Zo , de spits is eraf :)

In België wordt het verlof , geen 'ziekenkas' ...

Dat verhaal van ma en pa zullen er hier wel meer kennen (ik ook) maar die draaien bij eens alles achter de rug is . Ouders willen hun kinderen immers gelukkig zien .

Mijn man is ook een billenman en ook al is hij eigelijk best fier in vind hij mijn grotere borsten mooi , hij is een billenman gebleven .

Een bv die je voor jezejf . Ik kan me niet voorstellen dat je zoiets voor een ander doet , om het even wie .

Je keuze voor Dr Plovier is ook niet verwonderlijk aangezien (idd) de vele goede commentaren . Je krijgt hier zeker veel reactie van meiden die bij hem geweest zijn .

Nog veel forumplezier .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Scarlite!

Leuk dat je een afspraak hebt bij dr Plovier. Ik word 4 april door hem geopereerd! Ben benieuwd wat hij je adviseert en ga zeker je topic volgen!!

Ik vond het ook heel spannend om aan mijn moeder te vertellen en durfde het helemaal niet op mn werk te vertellen! Ik was echter verbaasd over alle positieve reacties. Ik hoop dat dit bij jouw ouders ook het geval is.

Groetjes Esther :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haay lotgenootjes :48:

Even voorstellen: Ik ben 21 jaar en ben al sinds mijn 16de ontevreden over mijn borsten. Pas sinds augustus vorig jaar ben ik echt beginnen overwegen een borstvergroting te laten doen. Aangezien ik toen pas afgestudeerd was, had ik nog geen geld voor de operatie uit te voeren. Nu, een paar maand later, heb ik eindelijk een 1ste consult geplaatst op 5 maart bij Dr. Plovier in Be-Clinic :1: Dankzij de positieve commentaren (en mooi beeldmateriaal :6: ) die ik hier vond op het forum, was ik snel overtuigd van Dr. Plovier.

Ik ben 1m69 en weeg 59kg, en eerlijk gezegd weet ik zelfs mijn exacte cupmaat niet eens. Ik kies meestal gewoon op gevoel, 75A/B. Ik zou graag naar een mooie C gaan, geen ambitie voor té grote ballonnen hier :3:

Voorlopig weten enkel mijn vriend en beste vriendin het, maar ik heb wel schrik om het aan mijn ouders te vertellen :84: Mijn pa zal waarschijnlijk klagen dat ik mijn geld beter investeer in "belangrijke" dingen, en mijn ma zal (zoals elke ouder) mij willen overtuigen dat je blij moet zijn met wat je gekregen hebt. Ze zullen waarschijnlijk ook direct denken da ik het doe voor mijn vriend, wat totaal zo niet is. Hij is gelukkig een billenman, geen tettenman (voorlopig toch :46:) Waarschijnlijk gaan ze ook denken dat het een impulsieve beslissing is en dat ik er zelf nog niet veel info over gezocht heb, wat ik dus wel al maaaanden doe. Het zal alleszins een lang tafelgesprek worden.. :21:

Ik hoop dat ik 1 week ziekteverlof kan krijgen op het werk (weet niet hoe de regeling zit in België, lees zoveel tegenstrijdige berichten) en dan neem ik aansluitend nog een weekje betaald verlof. Operatie ga ik waarschijnlijk vastleggen de 1ste week van mei.

Ik hou jullie verder op de hoogte! :48:

xxx

Hé Scarlite,

Welkom hier!

Zal wel dat dat moeilijk is voor u om dit met je ouders erover te hebben, maar 't gaat toch tenslotte over je eigen lichaam he, en als jij je er ni gelukkig invoelt...

Ivm ziekteverlof. Mijn dokter heeft gezegd dat ze mij maximum 3 weken ziekteverlof kan verschrijven. Dus ik heb tegen mijn blokverantwoordelijke gezegd dat ik geopereerd moet worden voor een bv (alleen zij weet dat), en dat ik 2 weken weg zal zijn. En dit werd ook goedgekeurd.

Wat ik wel vernomen heb is, dat je best niet tegen je werk zegt waarvoor je geopereerd wordt. Want als ze weten dat het een medische ingreep is, kan het zijn dat ze de ziekteverlof niet willen aanvaarden...

B-cupje: heb jij dan geen ziekteverlof mogen nemen toen?

Groetjes,

Yola x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik ben ook 21 jaar.. ook bij dr.plovier geweest!

super happy uiteindelijk :D

fotos kun je zien in de gallerij!

hij maakt echt mooie borsten !!

je bent in goede handen!!

ben benieuwd wat ie je gaat adviseren!!

ik vond t ook moeilijk om te vertellen!

maar als je t eenmaal hebt verteld ben je echt wel happy hoor..

het is jou beslissing he..

ik voelde me doodongelukkig, vooral als het zomer was,

nou laat nu de zomer maar komen :43:

succes meid !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Esther, ik zal jouw topic dan ook zeker volgen! Dan weet ik precies wat me te wachten staat de maand erna :P

Mii, het is mede dankzij jouw foto's dat ik graag door Dr. Plovier geopereerd zou worden ;) Heel mooi!

I.v.m. ziekteverlof, ik had een mailtje gestuurd naar Be-Clinic met de vraag of het mogelijk was, en zij zeiden dat het zeker mogelijk is en te bespreken met de chirurg. Ik ga niets vertellen op mijn werk, maar ze gaan waarschijnlijk wel een controlearts sturen. Als die ziet dat ik arbeidsongeschikt ben (ookal is het door een vrijwillige operatie), dan is er geen probleem toch? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nog bij beaucare op consult geweest en daar hebben ze geen computersimulatie gemaakt. (lijkt me wel iets interessant)

En ik er moet geen voorschot betaald worden.

Foto's worden er voor de operatie genomen en als je op nacontrole gaat.

Ik heb ongeveer hetzelfde gestalte als jij alleen 5 cm kleiner en heb een D/E gekregen met 350 cc maar is bij iedereen verschillend hoor.

Gewoon goed duidelijk maken wat je wel en zeker niet wil en foto's meenemen en de rest aan Plovier overlaten

Iedereen hier (ik inclu) is super tevreden over hem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het zo raar om foto's van internet af te drukken en mee te nemen, kan ik ze niet gewoon op usb-stick zetten en daar op zijn computer tonen? Ik veronderstel dat hij ook zelf foto's kan tonen van zijn "werken" op de computer?

Ik denk wel dat hij foto's heeft om te tonen (aangezien er toch voor en na getrokken zijn bij mij, die moeten ergens gebleven zijn hé :141: )

En denk ook wel dat als je ze op usb zet hij ze wel kan tonen.

Ik had een stuk of 5 afbeeldingen mee van wat ik mooi vond en 2 van wat ik helemaal niet wou.

Het resultaat is echt zoals ik gewild had

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook gewoon mijn laptop meegenomen en de foto's via een usb stick laten zien is gewoon prima hoor! Had inderdaad ook foto's meegenomen die ik echt niet mooi vond, ik moest ze ook zo snel mogelijk weg doen want hij vond het gewoon verschrikkelijk om aan te zien en zei straks heb ik dit beeld in mn hoofd als ik je ga operen haha (bedoelde die meer als grapje hoor) hij was namelijk heel vrolijk op mijn operatiedag. Toen hij na de operatie kwam kijken, vroeg ik met me versufte kop hoe groot het litteken was en hij deed zn armen echt een meter uit elkaar en zei zooo groot hihi vond dat wel humer hebben, het is ook echt een knappe man hoor hihi ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haay lotgenootjes :48:

Even voorstellen: Ik ben 21 jaar en ben al sinds mijn 16de ontevreden over mijn borsten. Pas sinds augustus vorig jaar ben ik echt beginnen overwegen een borstvergroting te laten doen. Aangezien ik toen pas afgestudeerd was, had ik nog geen geld voor de operatie uit te voeren. Nu, een paar maand later, heb ik eindelijk een 1ste consult geplaatst op 5 maart bij Dr. Plovier in Be-Clinic :1: Dankzij de positieve commentaren (en mooi beeldmateriaal :6: ) die ik hier vond op het forum, was ik snel overtuigd van Dr. Plovier.

Ik ben 1m69 en weeg 59kg, en eerlijk gezegd weet ik zelfs mijn exacte cupmaat niet eens. Ik kies meestal gewoon op gevoel, 75A/B. Ik zou graag naar een mooie C gaan, geen ambitie voor té grote ballonnen hier :3:

Voorlopig weten enkel mijn vriend en beste vriendin het, maar ik heb wel schrik om het aan mijn ouders te vertellen :84: Mijn pa zal waarschijnlijk klagen dat ik mijn geld beter investeer in "belangrijke" dingen, en mijn ma zal (zoals elke ouder) mij willen overtuigen dat je blij moet zijn met wat je gekregen hebt. Ze zullen waarschijnlijk ook direct denken da ik het doe voor mijn vriend, wat totaal zo niet is. Hij is gelukkig een billenman, geen tettenman (voorlopig toch :46:) Waarschijnlijk gaan ze ook denken dat het een impulsieve beslissing is en dat ik er zelf nog niet veel info over gezocht heb, wat ik dus wel al maaaanden doe. Het zal alleszins een lang tafelgesprek worden.. :21:

Ik hoop dat ik 1 week ziekteverlof kan krijgen op het werk (weet niet hoe de regeling zit in België, lees zoveel tegenstrijdige berichten) en dan neem ik aansluitend nog een weekje betaald verlof. Operatie ga ik waarschijnlijk vastleggen de 1ste week van mei.

Ik hou jullie verder op de hoogte! :48:

xxx

Hoi meid!!

Ik snap helemaal wat je bedoelt met je ouders hoor!

Mijn vader weet het niet eens en mijn moeder snap het ivm dat ze zelf ook een borstvergroting is ondergaan 20 jaar geleden ongeveer maar ze is wel super bezorgd!

Ik heb 7maart een consult bij dr. plovier! ben zoooo benieuwd iedereen is vol lof over hem!! laten we het hopen;)

Ik neem ook 2 weken op van mijn vrije dagen, borstvergroting valt helaas niet in de ziektewet bij ons bedrijf:(

Wat heb je gestudeert en waar woon je ergens in Belgie, ik woon zelf in NL - Rotterdam

ik volg je topic!

Dusik hou jou ook op de hoogte van alles ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi leuk dat je mijn boobs mooi vind.. :D

Dr.plovier is echt een super vent !

dus gaat helemaal goed komen met jou!

ik zou ook fotos meenemen van boobs die je mooi vind en fotos die je niet mooi vind

zo heeft hij echt een goed beeld...!

bijna 5 maart.. nog eventjes aftellen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

smile.gifZo, ff snel mijn consultverslag! tongue.gif

Zaterdag toegekomen rond 16u15, had afspraak om 16u30 maar Dr. Plovier zat een beetje achter op schema dus pas om 17u binnen. Heel vriendelijke man inderdaad sleep.gif Legde alles goed uit, enkele afmetingen gemaakt, vragen beantwoord (ookal was ik de helft vergeten van wat ik wou vragenbiggrin.gif ) en terug buiten op 20 minuutjes.

Mijn consult was trouwens kosteloos.. misschien omdat ik al direct een operatiedatum heb vastgelegd?41.gif

Het wordt dus tussen 350-400cc, rond (cohesieve siliconengel), medium profile , dual plane, onder de borstplooi.

Hij vroeg ook of ik liever kleiner maar natuurlijker had, of groter maar onnatuurlijker. Heb toch voorlopig nog geopteerd voor kleiner en natuurlijker smile.gif Heb de foto's van Lotus en Mii getoond, en gevraagd voor een maat daartussen 4.gif

Ik kan trouwens probleemloos 10 dagen ziekteverlof krijgen in België volgens Dr. Plovier..

Nu ff naar de kapper, ciao!48.gif xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oja, ik vroeg aan de vrouw van het onthaal voor begin mei een operatiedatum vast te leggen, maar ik zag direct aan haar gezicht dat het toen heel druk was. Ze sloeg haar boek direct al open op 17 mei 145.gif

Ik vroeg of het echt niet ietsjeee vroeger kon, en op donderdag 5 mei was er om 11u nog 1 plekje vrij!59.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum... :D

Leuk joh!!

Dr.plovier vroeg aan mij precies hetzelfde en ik zei ook kleiner en natuurlijker..

ben toch blij dat ik nog zoveel cc heb gekregen, ik had ook gezegd: doe maar zo veel mogelijk maar wel dat het mooi blijft... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

jullie doen me er aan denken en ik was zo zenuwachtig nadat ik ineens die afspraak had gemaakt voor de operatie,dus ik daarna bedankt daag tot dan,en die mevr riep mij terug je moet nog je consult betalen ikke ah ja helemaal vergeten,hahah ik moest er om lachen nadien

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Zozo, morgen alweer een maandje geleden dat ik m'n consult had (het lijkt gisteren!)

Nu nog een maandje wachten en dan heb ik ze eindeeeeeliiiiijjjjjkkk!! Ik voel dat het snel zal gaan nu :) Nu nog de moed bijeen rapen om m'n ouders in te lichten... 70.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.