Ga naar inhoud

Scarlite : 5 mei 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Yep, zie bij jou op de foto's ook een mooie evolutie! Hoop dat m'n spier ook snel ontspant zodat ze kunnen zakkeeeeeeuh!

Heb van Tramadol maar één pilletje geslikt, maar m'n maag kon het niet verdragen. Dan overgeschakeld op enkel nog de Ibuprofen bij de maaltijd en tussendoor Dafalgans. Nu probeer ik zo weinig mogelijk nog te nemen, heb om 8u40 een Ibuprofen gepakt en sindsdien niets meer. Ga wachten tot vanavond bij het eten of voor het slapengaan. M'n hoofd is al drie dagen zo suf en kan echt niet helder meer denken. En de pijn is perfect draaglijk met minder pijnstilling ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste Reactie

Goooooodmornin 100.gif

Weer niet zo goed geslapen door de warmte buiten 145.gif Ik ben wel sinds gisteren afgekickt van een 6-tal pijnstillers per dag naar 2 per dag :P Voel het wel in m'n hoofd nu dat ik weer veel helderder kan denken :)

excl.gif Vraagje aan de dames met dualplane/achter de spier: Vanaf wanneer konden jullie je borsten weer een beetje naar elkaar toe drukken? Want ik kan (en durf) ze nu nog geen millimeter naar elkaar toeduwen, ze staan nog redelijk ver uit elkaar en ik zou ze nu zeker en vast nog niet mooi in een beugelbeha kunnen "steken" zeg maar :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey scarlite eerst en vooral een dikke proficiat met je boobs,en dat naar mekaar drukken zou ik zeker niet doen mag niet je mag dat zeker nog niet verschuiven. vanaf 3 weken nu ben ik 4 weken PO en nu kan ik ze naar mekaar drukken en het wordt soepeler dus omdat het nog gezwollen staat en met vocht en ik heb ook zeer veel last gehad van vocht,ik had ook veel pijnstillers genomen en ook van de operatie zelf,dus komt wel goed,groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Scarlite!

Ik ben nu 5 weken po en ik durf mijn borsten nog steeds niet bij elkaar te drukken!

Ik ben bang dat er dan iets losschiet ofzo... :blush:

Het zou nu wel al kunnen, want ze beginnen wat soepeler te worden.

20 mei heb ik controle, dan ga ik vragen of ik ze bij elkaar mag drukken voor een mooi

decolleté (bijv. met push up bhs).

Groetjes

Hoi Scarlite!

Ik ben nu 5 weken po en ik durf mijn borsten nog steeds niet bij elkaar te drukken!

Ik ben bang dat er dan iets losschiet ofzo... :blush:

Het zou nu wel al kunnen, want ze beginnen wat soepeler te worden.

20 mei heb ik controle, dan ga ik vragen of ik ze bij elkaar mag drukken voor een mooi

decolleté (bijv. met push up bhs).

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had dat ook dat ineens zwaarder was, ik woog eerst 52 en nu weeg ik nog steeds 56 kilo..

Hihi :blush: Geen idee hoe dat eraan is gekomen...!?

Nee ik zou je boobs ook nog maar niet bij elkaar duwen hihi..

Beugelbhs mag je eigenlijk pas weer aan als je 6 weken po bent!!

Ik draag nu inmiddels al wel push up bhs weer, en merk er gelukkig niks van!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoel ook niet dat ik NU al beugelbh's aan wil hé :D zeker niet, ik wou weten of je je boobs na verloop van tijd tegen elkaar kunt duwen, want nu kan ik me dat nog niet voorstellen. Ik kijk alleszins uit naar dat moment :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja, ik word met de dag al iets happier :P Hoop dat de ronde vorm er meer inkomt langs opzij gezien, en dat m'n borsten nog iets dichter bij elkaar komen te staan en m'n tepels iets hoger als ze dalen, afwachtennnn.

Thanks. 116.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.