Ga naar inhoud

Scarlite : 5 mei 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hey girls,

Bedankt voor de berichtjes!

Ik probeer nu al een verslagje te typen ondanks ik me nog steeds kotsmisselijk voel 98.gif

Ik moest om 10u in de kliniek aanwezig zijn en om 11u was de operatie gepland. Ik was er al rond 9u40 en mocht direct mee naar het luxekamertje (met eigen toilet en flatscreen ;)) Ik mocht direct m'n kleren uitdoen en de badjas aantrekken. Niet veel later kwam de anesthesist binnen om de lijst te overlopen (duurde misschien maar 2 minuutjes). Daarna kwam Plovier binnen om foto's te maken en lijnen af te tekenen, en hup, om 10u15 lag ik al in de operatiezaal.

Oja, ik moest m'n lenzen ook uitdoen dus zag echt geen ene steek! :P misschien maar beter zo...

De operatietafel was lekker verwarmd en ik kreeg de badjas over mij heen gelegd. Valerie stelde mij gerust toen het infuus werd aangelegd en na 2 minuten was ik vertrokken. Het leek alsof ik 10 seconden erna weer wakker werd (ik dacht dat ik tijdens de operatie wakker was geworden), maar het was dus gewoon al gedaan :P) Het is allemaal heel vaag wel, ik kan mij enkel het moment herinneren dat ik wakker werd op de operatietafel, gewoon een flits, en dan ineens in mijn eigen kamertje toen ik aan het wenen was en m'n vriend mij troostte. Het was toen 11u15. Plovier kwam binnen toen ik nog half suf was en zei dat het 350cc was geworden, woehoew! Ik wou zeker geen 400cc :) De pijn was toen heel draaglijk vond ik (kreeg 2 ganse flesjes pijnstiller en glucosezak), maar heb wel 2x moeten overgeven 98.gif toen ik rechtstond viel ik ook bijna flauw, een keertje ben ik echt 5 seconden weggeweest zegt m'n vriend.

Ik had zoooo'n honger maar mocht niets eten :( enkel cola drinken maar die lag er natuurlijk ook snel uit. Ik kan dus echt niet tegen die narcose precies.

De tijd vloooog echt voorbij in dat kamertje, het was AL 16u als we vertrokken maar het leek alsof ik er nog maar een uurtje had gelegen. Onderweg naar huis ff in de file gestaan en wéér moeten kotsen (wel gezellig zo in de file als iedereen op je staat te kijken :P)

's Avonds viel de pijn heel goed mee en ik moest niet meer overgeven. Ik kan wel totaal niet zelf recht geraken vanuit liggende positie, tenzij met heel veel pijn :( Het was dus lekker afzien s'nachts toen ik de wekker zette om m'n pijnstillers te nemen. Piiiiiiiiiiiiiiijjjjnn, net of er een tientonner over me had gereden. Ik heb al bij al 2 uurtjes geslapen vannacht, om 6u heb ik opnieuw moeten kotsen en was ik weer heel flauw (heb m'n ma wakker gemaakt toen en ff bij haar gezeten want was echt bang dat ik op de grond ging vallen en mij ging bezeren). Heb dan weer op een halfuur tijd 2 x gekotst pffff, ik houd de pijnstillers echt niet binnen.

Daarnet rond 7u30 ook nog ff lekker gekotst nadat ik m'n immotilium had genomen (ALLES komt eruit :P). Een oplosbare dafalgan heeft het wel een uurtje uitgehouden in m'n maag dus die zal z'n werking wel gehad hebben want ik voel nu ff minder pijn. Op z'n hollands: het is echt BALEN nu, zwaar KUT :D

Ik heb de dokter gebeld en die komt in de voormiddag even langs, ik ga vragen voor een pijnstiller die niet langs mijn maag hoeft te passeren.

Die band boven m'n borsten jeukt trouwens enorm en ik zal blij zijn als hij morgen even af mag voor te douchen!

Ben ik nu echt de enigste hier die zo afziet van de pijnstillers en de enorme pijnlijke druk op de borstkas? :(

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste Reactie

Thanks! Ik ga zo blij zijn als we al een week verder zijn!! Even op de tanden bijten..

On the bright side: voor zover ik kan zien door m'n steunbh ben ik al heel blij met de grootte :D Het voelt echt niet alsof het mijn borsten zijn, precies een push-up beha met hele dikke kousen in 17.gif maar ze zijn WEL van miiiijjjj :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Gefeliciteerd met je aanwinsten! Ben super benieuwd naar je foto's :1big_boobs:

Sterkte met de misselijkheid vandaag, dat het in de loop van de dag weer beter mag zijn ;)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

meissie

gefeliciteerd met je nieuwe :1bouncingboobs:

wat rot voor je dat je je zo misselijk voelt.

pijnstillers die niet langs de maag gaan zijn zetpillen!

beterschap en verder een heel goed hestel.

Over een paar daagjes voel je je een heel stuk beter!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oohh meid wat KUT dat je je zo KLOTE voelt hahahah

Ik hoop dat de dokter je andere medicijnen kan geven en misschien ook wat tegen de misselijkheid.

Maar goed van harte gefeliciteerd!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, al iets meer geslapen dan gisterennacht, 6-7 uurtjes ofzo :) (waarvan 2 uur in de zetel beneden want m'n bed zakt direct ineen ookal leg ik onder de matras extra kussens)

Ff vraagje (in het bijzonder aan de Plovier-girls): wanneer wisselden jullie de kliniekbeha+band af en toe eens af met een sportbeha uit de Hema/andere winkel? Na hoeveel dagen PO? Hoelang deden jullie die dan aan? Enkel als jullie kliniekbeha in de was zat?

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi scarlite,

Na dag 2 wisselde ik hem al af en toe om. Bh van de Be Clinic moet toch gewassen worden. Ik was hem om de 2 dagen en dan laat ik hem een paar uurtjes uit. laat ik mijn boobs even lekker een half uurtje rusten en daarna sportbh aan. En daarmee ging ik dan ook ff in de zon zitten, zoals je op mijn foto's kan zien LOL.

Kan je niet zo'n hoofdsteun bij blokker halen kost volgens mij 10 euro dan kan je tenminste in je bed blijven liggen.

Maar je hebt in ieder geval wat geslapen.

Hoe gaat het met de misselijkheid? Die zal vandaag hopelijk over zijn bij je.

Knuffie,

Shoompie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, heb gisterennamiddag niet meer moeten overgeven :) De dokter zei gewoon dat ik zeker gaan Tramadol meer moest nemen maar gewoon de Ibuprofen 3x per dag tijdens het eten, en tussendoor Dafalgan. Ik vind m'n bed gewoon echt niet handig om in te slapen, ook omdat ik geen verstelbare lattenbodem heb en het dus met kussens moet zien te klaren. De zetel is zoooooveel makkelijker om in te liggen dus ik denk dat ik de komende week maar beneden ga slapen :P

Ik ga deze middag douchen en de kliniekbeha wassen, kan ik erna even de sportbeha uit de Hema proberen :D Heb voorlopig een 80C genomen, die lijkt mij al huuuuge 63.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, vanmiddag rond 15u lekker gedoucht maar moet zeggen dat ik er 2 dagen po toch nog niet zo hartstikke verliefd op ben hoor :P Staan nog heel hoog momenteel, redelijk hard, en van opzij nog geen mooie ronde vorm omdat er vanboven nog te veel 'vastzit'. Ik vind 350cc alleszins meer dan genoeg voor mij! Had echt niet groter gemoeten. Had ook op m'n linkerborst enkele rode strepen omdat m'n kliniekbeha zo hard spande. Douchen was wel een verademing seg :P maar durfde amper mijn borsten aanraken haha!

Op naar 1 week po, hoe sneller hoe lieverrrr 1bouncingboobs.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Scarlite,

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe boobs :1big_boobs:

Naar dat je je zo naar voelde na de operatie!

Gelukkig is dat wel voor een héél goed doel: de toekomst mèt borsten :lol:

Na 1 week mocht ik mijn kliniekbh overdag inruilen voor de sportbh en dat heb ik tot en met 6 weken PO gedaan.

Heel herkenbaar ook dat je zo nog niet durft aan te raken, had ik ook.

Maar het went heel snel hoor :P

En als het vocht eruit is getrokken staat er ook niet meer zo'n spanning op :35:

Doe lekker rustig aan en laat jezelf goed in de watten leggen!

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meissie..

Pff lijkt net of ik naar mn eigen verslag aant kijken ben!

Ik was ook zo misselijk na die narcose en moest ook kotsen in de kliniek en auto!

Is pijnlijk he voor je boobs..

Maar geloof me na 3 dagen gaat het elke dag wat beter met je !!

Hihi nu al die kliniek bh wassen? :P je hebt hem net een dagje aan..

Ik durfde echt nog geen sport bh aan te doen van de Hema ofzo,

heb echt paar weken gewoon alleen die kliniek bh aangehad, wel gewassen natuurlijk!

Maar je hebt wel goede bij de Hema hoor!!

Ben benieuwd hoe je boobs eruit zien :D

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja mii, ik vond dat de beha heel chemisch rook dus toch ff gewassen :D Heb ff de hema-beha aangehad maar die geeft toch niet zo'n goede steun als de kliniekbeha ;)

M'n borsten zien er nu nog niet echt uit, hou veel vocht vast, ze staan nog hoog en hard, en nog geen ronde vorm van opzij gezien. Foto's staan al op de camera maar kan ze niet overzetten wegens te weinig schijfruimte :P doe ik binnenkort iets aan ;)

Ik zit constant te prutsen aan die band dat ie hard genoeg aanspant zodat ze snel indalen haha :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja oke, dat is wel waar, er zit natuurlijk wat jodium? op je lijf, had ik ook!

Kreeg het er niet eens af met douchen..

Ja je moet wel oppassen dat je die bang niet TE strak doet he!

Heb eens gehoord van Moontje dat dat ok heel slecht kan zijn..

Wacht maar over een weekje kun je die bh en band niet meer verdragen, die staan echt op knappe dan joh!!

Hoe gaat het nu met je pijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij zit even strak als toen ik de kliniek verliet ;) strakker doe ik het niet want dan kan ik ook niet meer ademen :P

Ben niet meer misselijk hoor nu, alles gaat wel goed, gewoon nog wel spierpijn bij het rechtkomen als ik lange tijd hetzelfde heb gezeten (en rugpijn door hele tijd op m'n rug in een hoek van 45° te slapen). Had meer pijn verwacht in de borsten bij het rechtop zitten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja rugpijn krijg je er inderdaad wel van ja !! Erg he, zo verkrampt slapen!

Maaarr, het is allemaal voor een heeel goed doel.... Dus ff een paar weekjes af zien, voor je mooie boobies :43: !!

Geduld!! Erg he dat woord..

Maar weet zeker dat je boobs echt prachtig zullen worden!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja geduld, ik weet het :P Maar als je zo weinig slaapt duurt 1 dag zooooo lang en als je dan helemaal niets te doen hebt overdag buiten wat rondwandelen, TV kijken en op het forum zitten... 145.gif

Maar goed, de tijd van mijn consult naar mijn operatie (2 maand) vloog ook voorbij, dus nu zal het ook wel zo zijn :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ja inderdaad, je mag en kunt maar heel weinig doen he!!

Ik was in die tijd ook echt helemaal forum freak geworden...

Maar idd op gegeven moment verveel je je echt,

ik heb er ook 2 weken bijgelopen als een zwerver moet ik zeggen,

altijd me huispak aan en geen make up op hihi.. vreselijk!!

Laat die tijd nu maar voorbij vliegen he :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, hihi!

Hoe weet je trouwens of je kliniekbeha te hard spant? Ik weet eiglijk niet hoeveel druk die juist moet uitoefenen, ik heb hem nu op kleinste haakjes toe vanachter maar zie dat ik hem nog 2 haakjes losser kan maken... Is er een aanwijzing? Want ik veronderstel dat een zekere druk toch wel moet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

gaat allemaal hwelemaal goed komen meid!!

weet het nog als de dag van gisteren, helemaal nergens last vn na een uurtje herstelln na de operatie wilde i al weg en kon alles heeeel goed,

in de auto bij de la place ff een broodje die at ik met paar hapjes en werd kots en echt kots misselijk!!! oooooh wat was dat erg.... :blush:

maar inderdaad voor een goed doel! goed herstel gewenst!!! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmmm.. je merkt vanzelf wel wanneer ie te strak zit !

Geloof me over een weekje zul je een verlengstukje moeten halen denk ik..

Mijn bh klemde helemaal af !!

Ik zou gewoon wat uitproberen, wanneer je bh het lekkerst zit, als je merkt dat ie toch te strak zit

mag je hem echt wel een standje losser doen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, hihi!

Hoe weet je trouwens of je kliniekbeha te hard spant? Ik weet eiglijk niet hoeveel druk die juist moet uitoefenen, ik heb hem nu op kleinste haakjes toe vanachter maar zie dat ik hem nog 2 haakjes losser kan maken... Is er een aanwijzing? Want ik veronderstel dat een zekere druk toch wel moet...

Hoi scarlite,

je mag de klniekbh in omvang gerust losser zetten. Deze hoeft niet strak te zitten, dit staat ook in de brief die je van be-clinic hebt gekregen. En het is niet de bedoeling dat de band je borsten afknelt he, ze moeten een continue druk geven, maar niet té strak.

Succes nog even met de band meid!!

Groetjes Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Esther!

Heb de bh iets losser vastgemaakt achteraan, de band vooraan laat ik ook niet superhard knellen hoor ;) wil gewoon dat ze zeker genoeg druk geven voor het indalen te bevorderen. Ze staan momenteel nog erg hoog en het zijn zeker nog geen mooie pareltjes ;) Gelukkig dat ik hier verhalen kan lezen van andere meiden of ik was compleet depri geworden! :P Hoopte om al meteen m'n droomboobs te hebben maar zal nog enkele weekjes geduld moeten hebbe, GEDULD GEDULD GEDULDDD 134.gif

Ik weeg nu ook ineens 61,5 kg i.p.v. 58,5 kg! 700 gram van de protheses en 2,3 kg vocht? :P M'n buik staat ook erg dik door de pijnstillers dus ik zal in m'n darmen ook wel wat eten vasthouden momenteel ;) maar 3 kg is wel erg veel, voel me precies zwanger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja raar is dat he, dat je ineens veel zwaarder bent. Na ongv. 10 dagen was bij mij het meeste vocht weer weg.

Brandnetel thee drinken helpt ook wel iets.

Mijn borsten waren een beetje vierkant in het begin, dat kun je ook goed zien op de foto's.

Nu zijn ze wat ronder en echt véél mooier.

Slik jij de tramadol nog?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.