Ga naar inhoud

Hardheid borsten dual plane?


Aanbevolen berichten

Hi allemaal,

 

ik ben nu 5 weken verder, heb ronde protheses gekregen en dual plane gezet.

Het verbaast me eerlijk gezegd dat de borsten nog zo hard zijn ? af en toe heb ik dagen dat de huid rondom de borsten wel zachter is en ik het lekker in kan drukken, maar over het algemeen zijn het nog wel twee strakke bollen...

 

Wanneer wordt dit minder??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu bijna 1 jaar po en nu zijn ze mooi zacht en beweeglijk.

Het duurt even maar het gaat zeker gebeuren. Rond een half jaar waren ze al zachter maar nu zijn ze echt een stuk mooier.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, tiffsklein zei:

Hi allemaal,

 

ik ben nu 5 weken verder, heb ronde protheses gekregen en dual plane gezet.

Het verbaast me eerlijk gezegd dat de borsten nog zo hard zijn ? af en toe heb ik dagen dat de huid rondom de borsten wel zachter is en ik het lekker in kan drukken, maar over het algemeen zijn het nog wel twee strakke bollen...

 

Wanneer wordt dit minder??

Ik ben nu 3 weken po en ben echt blij dat je dit schrijft haha sorry! Ze zijn bij mij ook zo hard nog. Maar schijnbaar is het toch normaal en kan het tot 9 maanden duren zeiden ze tegen mij... duurt lang he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, Bemeltje zei:

Ik ben nu 3 weken po en ben echt blij dat je dit schrijft haha sorry! Ze zijn bij mij ook zo hard nog. Maar schijnbaar is het toch normaal en kan het tot 9 maanden duren zeiden ze tegen mij... duurt lang he!

Hahaha heel erg! Is toch ff omschakelen, omdat je natuurlijk ook helemaal niet weet wat je kan verwachten ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, deze vraag wilde ik ook stellen.
Hoe doen jullie dat trouwens met het kopen van een bh. Bij mij passen ze echt nog niet in een bh. Ik ben bijna 6 weken po. Ze zworden al zachter, maar omdat ze nog zo bol en hard zijn. Krijg ik ze niet mooi in een bh. Ik heb afgelopen zondag wat bh’s gepast omdat er korting was bij Hunkemöller. Na heel veel bh’s passen, ben ik zonder bh weg gegaan. Baalde best. Ik ga volgende week nog een keer proberen. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Xritt zei:

haha, deze vraag wilde ik ook stellen.
Hoe doen jullie dat trouwens met het kopen van een bh. Bij mij passen ze echt nog niet in een bh. Ik ben bijna 6 weken po. Ze zworden al zachter, maar omdat ze nog zo bol en hard zijn. Krijg ik ze niet mooi in een bh. Ik heb afgelopen zondag wat bh’s gepast omdat er korting was bij Hunkemöller. Na heel veel bh’s passen, ben ik zonder bh weg gegaan. Baalde best. Ik ga volgende week nog een keer proberen. 

 


Ik ga zaterdag ook proberen bh’s te shoppen... heb al wel een heeele fijne sportbh van de hema die ook goed kan dienen als bh! En die is niet zo heftig, zonder beugel ook. Ik zou je willen adviseren het daar eens te proberen!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.