Ga naar inhoud

Nog steeds veel vocht na BV


Aanbevolen berichten

Hi meiden! 
 

Ik ben 25 september geopereerd door dr. Straten. Ondanks dat ik ontzettend blij ben met t resultaat heb ik nog steeds super veel vocht.. ook op de weegschaal zit er nog 4/5 kg bij, verschilt per dag hoeveel t is.

Hadden jullie dit ook? Zo ja, duurde dit 6 weken bij jullie? En hebben jullie nog tips behalve veel water drinken?
 

Liefs! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Roos,

 

Als je in de avonduren meer last hebt van vocht dan overdag kan het een indicatie zijn dat je toch al te actief bent.

 

Het meeste vocht is er na een week of 2 wel uit na een operatie.

Toch kan dit langer duren en van persoon tot persoon verschillen.

Het kan tot een jaar duren voordat de borst van binnen helemaal genezen is en zolang ze niet genezen is kan het vocht bij het genezingsproces horen.

Vertrouw je het niet, neem dan contact op met je pc, deze kan het even bekijken en je vertellen waar het aan ligt en wat je eventueel kunt doen eraan.

 

Ik zou niet zondermeer actie ondernemen om het vocht kwijt te raken gezien het een natuurlijke reactie is van het lichaam bij een trauma om vocht vast te houden en zo het herstel in goede banen te leiden.

 

Groet, Sjuul.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.