Ga naar inhoud

Advies, tips, meningen en ervaringen gevraagd!


Aanbevolen berichten

Hej!

 

Ik zal me even voorstellen: 

 

Mijn naam is Tamara en ik ben 36. Ik ben van Aziatische afkomst en mijn lengte is 1.57cm.

Ik weeg momenteel 40 kg en ben dus tenger gebouwd. 

Mijn kledingmaat is XS. Mijn taille is 59 cm. Smalle heupen 80 cm.

Onlangs heb ik een consult gehad bij AKlinkieken en ben na mijn wensen te hebben doorgesproken, kipfiletjes 250cc en 275cc gepast.

Zelf heb ik een hele kleine 70/A(A?)

 

Wat er opgemeten is door dhr. van Onselen is het volgende:  12.1cm rechts/breedte 12.1cm links/breedte 10.3cm links/hoogte 10.3cm rechts/hoogte rechter pinch  1.0cm linker pinch 1.1cm.

Mijn linkertepel zit 1,5 cm hoger ten opzichte van de rechter en ik heb dus geen volume bovenin. 

Mijn onderwijdte is 69,5 cm en mijn bovenwijdte is 82cm.

 

Reden waarom ik dit berichtje stuur is omdat na het passen en bespreken van mijn wensen, het opmeten door de chirurg/uitkomst overleg met consulente, het volgende is afgesproken:

 

Polytech microthane opticon 265 high profile. Multiplane techniek.

Op wat voor cupmaat kom ik dan ongeveer uit, zijn er foto's overeenkomstig met mijn situatie/afmetingen en het gekozen implantaat.

Ik twijfel of ik voor toch iets meer cc's zal gaan. 

Van wat ik heb begrepen is vanwege de pinch en de plaatsing/anatomisch gevormde implantaten niet veel meer mogelijk?

Of is dat wel het geval?

Ik weet dat ik hierover gewoon weer contact kan opnemen met de desbetreffende kliniek, maar wil graag ook de mening/ervaringen van anderen (advies) vernemen.

 

Ik hoop dat mijn verhaal een beetje duidelijk is, ben nieuw hier en ondanks dat ik heel veel informatie heb opgezocht, foto's heb bekeken van vrouwen met ongeveer dezelfde maten en opmetingen als ik, ik zie toch heel veel verschillende uitkomsten.

 

Ik wacht (ongeduldig) een reactie af!

 

P.s. Mijn wens is: een natuurlijk resultaat, maar wel een mooie volle cup.

 

Alvast heel erg bedankt voor een eventuele reactie!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Tamera welkom hier!

 

Eerst en vooral, welke cupmaat hoop je te bereiken?

En wil jij zelf anatomische prothesen of wil je ronde? Ik neem aan anatomisch gezien je het zo natuurlijk mogelijk wilt houden?

Houd ook wel de eventuele nadelen van anatomische prothesen in je achterhoofd. Maar als jij echt anatomisch wilt laat je dan ook niet te fel afschrikken. Zoek dan wel een goede chirurg voor anatomische prothesen te plaatsen. 

 

Je kan altijd terug contact opnemen met de kliniek waar je geweest bent voor een aanvullend gesprek.

Maar ik zou je sowieso aanraden bij meerdere klinieken op gesprek te gaan, het kan nooit kwaad om meerdere adviesen te horen!

Welke cup je zou gaan uitkomen met 265cc zou ik niet weten.

Je kan best_boobie hier wel even een berichtje over sturen, zij is daar wat meer ervaren in ?

 

Je kan eventueel ook eens bij Dr. Nio op gesprek gaan.

Hij zet meestal wel wat meer qua cc's maar hij zou je wel uitgebreid kunnen vertellen wat mogelijk is bij jou qua cc's, plaatsing, prothesen, welke cup je dan ongeveer zou gaan krijgen enzovoort. 

 

Ik wens je in ieder geval al heel veel succes met je aanstaande vergroting! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi! 
 

Ik ben een maandje geleden geopereerd door dr. Zaal (Velthuis Amsterdam). Ik heb rond, ook high profile zoals jij aangeraden hebt gekregen, maar 325cc. 


Misschien dat we enigszins vergelijkbaar zijn qua postuur? Ik draag ook XS en ben 162cm. Ik weeg wel een stuk meer dan jij (55 kg), maar m’n gewicht zit meer bij m’n benen/heupen/billen, ben van boven smal gebouwd (omvang 60/65 van BH’s) en mijn borstbreedte was ook 12cm. Ik kwam ook van een A(/AA?) cup af. Als je wil kan ik je toevoegen aan mijn album? Kun je eens kijken. 
 

Ik had overigens dezelfde wens, een volle cup maar wel natuurlijk. Ik dacht echt anatomisch te willen. Maar ten eerste kon dat niet ivm die 12 cm borstbreedte, dan zou ik bij anatomisch maar relatief weinig aan cc’s en projectie erin kunnen krijgen, omdat die anatomische al snel dan te breed zouden worden. Daarom kwamen we uiteindelijk op rond, en op high profile want dan heb je met een smallere prothese toch best wat projectie naar voren toe. 
 

Weet niet of dit je iets helpt? :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Welkom meid! 

Het aantal cc klinkt voor jouw bouw wel goed denk ik. Tenzij je natuurlijk echt heel groot wilt😉

Maar wil je wel nog even het advies geven om zowel de kliniek als de arts even op Google op te zoeken, zeker Dr van Onselen... 
 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.