Ga naar inhoud

Borstvergroting: maar welke implantaten?


eslixx

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

 

Na erg lang nadenken, ben ik tot de beslissing gekomen om dan toch eindelijk een borstvergroting te nemen.

Ik ben zelf redelijk plat, meestal draag ik rond 70A/70B. Ik ben rond de 1.63 en weeg 54 kg. Ondanks dat ik vrij plat ben boven, heb ik onder wel aardig wat curves. 

Vandaar dus ook deze keuze gemaakt om het een beetje in evenwicht te brengen. 

Ik ben bij een aantal klinieken geweest en heb eindelijk de keuze gemaakt.

 

Ik ga voor 315 CC full van Motiva. De meesten van jullie weten waarschijnlijk wel dat er hierbij 2 opties zijn, Ergonomix of Silk round. 

Mijn chirurg (dr. Jansen) heeft tegen mij gezegd dat de resultaten niet veel van elkaar verschillen en zei dat rond ook mooi bij mij zou staan.

Echter eerder, bij de consultant, heb ik besloten ergonomix te nemen, omdat ik het natuurlijker uit vind zien bij de meeste meiden die dit hebben genomen, en ik zelf ook dit resultaat wil bereiken.

Maar nu ben ik dus best wel in de war, welke optie zal ik nemen? 

Ik wil zo natuurlijk mogelijk uit zien, maar vind een beetje volume boven ook wel mooi.

 

Heeft iemand tips voor? Of eigen ervaringen met de implantaten, of die wel een duidelijk verschil hebben gezien?

Dankjewel :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ikzelf heb de progressive plus, dus de round omdat ik boven volume miste. Ben nu 5 weken PO en bij mij ziet het er totaal niet bollerig of fake uit.

iedereen die ik ze laat zien, in SportBH, zeggen dat ze natuurlijk ogen van boven af. 

Als je volume aan de bovenkant mist, zou ik eerder voor de round gaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf uiteindelijk gekozen voor de Ergonomix! Ik ben nu bijna 4 weken PO maar bij mij ziet het er nog erg fake uit, nog erg hoog en bol, de plaats van mijn tepels zit nog erg laag, maar net zoals iedereen zal ik nog maar geduld moeten hebben zodat ze uiteindelijk gaan zakken..

 

Ik miste overal volume, maar wilde wel dat het zo natuurlijk mogelijk uit zou gaan zien. 
 

Alsnog bedankt voor jullie reactie! 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.