Ga naar inhoud

Maat sport bh en daadwerkelijke maat straks?!


Aanbevolen berichten

Dag dames, 

 

Ik heb een vraagje? ik heb afgelopen vrijdag een BV gehad. Van een kleine B cup, wellicht zelfs A, naar een.... 

Toen ik te horen kreeg welke sport bh ik aan had, was dit dus een 80B en schrok ik best van, want ik heb ze toch net laten vergroten, dus dan krijg je er een aantal cups bij?... 

 

Blijf je nu dan dus deze maat behouden in de toekomst???Dat betekent dat ik dan alleen geen mega maximiser push up aan hoeft te trekken en heb ik het zelfde resultaat?dan zou ik zo verdrietig worden. 

 

Wie o wie kan mij hier antwoord op geven, anders moet ik straks de maximisers weer aanschaffen?ze zeggen overigens dat dat helemaal niet meer fijn is na bv een push up?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je voorsituatie was 75 A/B toch? En 350cc gekregen? Dan ga je nooit op een 80B uitkomen. Inderdaad wat @sabapoha al zegt, sport BH heeft meer rek en je hebt nu ook een 80 aan omvang aan he, dat zou al een 75C zijn qua cupmaat. En het gaat nog zo veel veranderen! Ik begon met 75D en die zat net na operatie best los qua cup, had echt ruimte over. Ik ben nu twee weken verder en draag nu precies dezelfde BH in 70E, is dus qua cup ong hetzelfde maar nu zit ie echt goed strak en heb ik geen ruimte in de cups over. Dus als ze gaan zakken en minder strak worden, worden ze denk ik ook nog een soort van 'groter' omdat ze ook anders van vorm worden.

 

Geen paniek! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.