Ga naar inhoud

Wennen aan 'grote' borsten


Aanbevolen berichten

Hey meiden

 

Maandag 23 sept mijn bv gehad. Ik herstel heel vlotjes. Bijna geen pijn gehad en alles ziet er heel netjes uit...  Ik vind ze naakt ook heel erg mooi! 

Nu natuurlijk nog 3 weken met die spuuglelijke sportbh en band eromheen rond lopen. 

Daarnet kon ik het mij wel niet laten om eens een bikini te passen. Ik geraak er dus in, maar ik vind het zo enorm lijken in de bikini... Ik heb maar 180cc laten plaatsen. Vind het dus ongelooflijk dat sommigen (maar met alle begrip voor ieder zijn keuze uiteraard ?) veel meer laten zetten en dat je dan van hen achteraf nog hoort dat ze mss liever toch groter gewild hadden. 

Ik vind ze ook nogal fel omhoog staan (komt nog onnatuurlijk over vind ik...) 

Klopt het dat dat ik hieraan snel zal wennen!? Zullen ze na enkele maanden er natuurlijker gaan uitzien ook?

Ik zet de foto's van de simulatie erbij (voor en na). Ik heb nog geen foto's getrokken. Maar de realiteit komt er volledig mee overeen... ? Zo kunnen jullie ook eens jullie idee geven... ? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat gaat allemaal nog veranderen. 23 september is wel heel kort geleden.

Ik ben zelf 3 sept geopereerd maar heb juist het tegenovergestelde. Vind mijn borsten veel te klein. Merk dat ik er elke dag mee bezig ben en er zelfs depri van wordt. Wil niet eens naar mijn borsten kijken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Kimmeke82 zei:

Hey meiden

 

Maandag 23 sept mijn bv gehad. Ik herstel heel vlotjes. Bijna geen pijn gehad en alles ziet er heel netjes uit...  Ik vind ze naakt ook heel erg mooi! 

Nu natuurlijk nog 3 weken met die spuuglelijke sportbh en band eromheen rond lopen. 

Daarnet kon ik het mij wel niet laten om eens een bikini te passen. Ik geraak er dus in, maar ik vind het zo enorm lijken in de bikini... Ik heb maar 180cc laten plaatsen. Vind het dus ongelooflijk dat sommigen (maar met alle begrip voor ieder zijn keuze uiteraard ?) veel meer laten zetten en dat je dan van hen achteraf nog hoort dat ze mss liever toch groter gewild hadden. 

Ik vind ze ook nogal fel omhoog staan (komt nog onnatuurlijk over vind ik...) 

Klopt het dat dat ik hieraan snel zal wennen!? Zullen ze na enkele maanden er natuurlijker gaan uitzien ook?

Ik zet de foto's van de simulatie erbij (voor en na). Ik heb nog geen foto's getrokken. Maar de realiteit komt er volledig mee overeen... ? Zo kunnen jullie ook eens jullie idee geven... ? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Als jouw borsten er zo uitzien als op de bovenste foto mag je daar oprecht superblij mee zijn. Ik vind het echt prachtig. Overigens ben ik nu 4 maanden po en het verandert nog steeds. Beginnen nu pas een beetje soepel te voelen. Dus wat je nu ziet bij jezelf zou zomaar eens nog kunnen veranderen. Maar alsnog: al zou dit het definitieve resultaat zijn, zou ik er blij mee zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als dat jou resultaat is mag je heel blij zijn!!! 

en dan met maar 180cc...!! Ik

wou dat het ik had!

ik heb 335cc en ziet er zowaar uit als jou voorsituatie...

Na de operatie waren ze voller door de zwelling en vocht. Maar dat verdween snel.  

   

Heb je dual plane en anatomische protheses? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Brenda68 zei:

 

Als jouw borsten er zo uitzien als op de bovenste foto mag je daar oprecht superblij mee zijn. Ik vind het echt prachtig. Overigens ben ik nu 4 maanden po en het verandert nog steeds. Beginnen nu pas een beetje soepel te voelen. Dus wat je nu ziet bij jezelf zou zomaar eens nog kunnen veranderen. Maar alsnog: al zou dit het definitieve resultaat zijn, zou ik er blij mee zijn.

Dank je... Doet deugd om te lezen... Ben jij ook tevreden met jouw resultaat? Ja soepelheid mis ik wel... Maar dat zal wel komen he...geduldig wezen! ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, MW1986 zei:

Als dat jou resultaat is mag je heel blij zijn!!! 

en dan met maar 180cc...!! Ik

wou dat het ik had!

ik heb 335cc en ziet er zowaar uit als jou voorsituatie...

Na de operatie waren ze voller door de zwelling en vocht. Maar dat verdween snel.  

   

Heb je dual plane en anatomische protheses? 

De prothesen zijn achter de spier geplaatst. Ik heb idd anatomische protheses. 

Das wel gek dat je met zoveel meer cc geen beter resultaat hebt? Mss is het mooier dan je denkt? Voor onszelf zijn we altijd kristischer he. Heb je fotootje? Veel liefs... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Kimmeke82 zei:

 

Goh en ik vind mijn borsten al groot lijken nu! ? ? 

Ben je er tevreden mee? Dad 't belangrijkste natuurlijk. 

Ik wou zelf vooral niet groot gaan. Maar zoals je kan zien had ik helemaal geen mooie ronde vorm ervoor. En dat heb ik nu wel en daar ben ik wel heel tevreden over. 't volume zal wel nog wennen denk ik... ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Kimmeke82 zei:

Dank je... Doet deugd om te lezen... Ben jij ook tevreden met jouw resultaat? Ja soepelheid mis ik wel... Maar dat zal wel komen he...geduldig wezen! ? 

 

Ja zeker wel tevreden, maar ze voelen na 4 maanden nog steeds niet als van mezelf. Voel ook dat op een of andere manier met name mijn rechterborst nog niet helemaal genezen is. De PC had aan die borst aan de binnenkant wat veranderd om het grote verschil dat er al was wat kleiner te maken. Wat hij precies heeft gedaan weet ik eigenlijk niet eens. Maar die borst blijft wel een beetje achter zeg maar. Ik denk dat ik over een half jaar echt pas een eindoordeel kan geven. X

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Forensica zei:

Dat gaat allemaal nog veranderen. 23 september is wel heel kort geleden.

Ik ben zelf 3 sept geopereerd maar heb juist het tegenovergestelde. Vind mijn borsten veel te klein. Merk dat ik er elke dag mee bezig ben en er zelfs depri van wordt. Wil niet eens naar mijn borsten kijken. 

Hey Forensica

 

Ik hoor wel meer dat vrouwen achteraf het resultaat te klein vinden. Ik vind dat altijd heel gek... Ik wou vooral een mooie vorm bekomen en niet zozeer grote borsten hebben. In kledij zie ik het verschil niet tss nu en ervoor met dikke pusch up en zo heb ik het graag! ? 

Maar ik denk dat ik ga verschieten wanneer ik in bikini ga lopen. Das gelukkig nog lang. Tijd om te wennen en zoals je zegt zullen ze nog wel veranderen tegen dan... 

Wel heel jammer dat je niet naar je borsten wil kijken zeg! ?

Hoeveel cc heb jij erbij laten zetten? 

Stuur eens een fotootje voor/na. Niet vergeten dat we vr onszelf altijd zoveel kritischer zijn dan voor anderen he...

Succes! Ik hoop echt dat je tevreden kan worden hierover ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Brenda68 zei:

 

Ja zeker wel tevreden, maar ze voelen na 4 maanden nog steeds niet als van mezelf. Voel ook dat op een of andere manier met name mijn rechterborst nog niet helemaal genezen is. De PC had aan die borst aan de binnenkant wat veranderd om het grote verschil dat er al was wat kleiner te maken. Wat hij precies heeft gedaan weet ik eigenlijk niet eens. Maar die borst blijft wel een beetje achter zeg maar. Ik denk dat ik over een half jaar echt pas een eindoordeel kan geven. X

 

Wel het gevoel dat ze niet van mij zijn heb ik vooral als ik even een bikini pas... Maar ja dat kan ik natuurlijk nog maar gewoon even 5minuutjes uitproberen hé... ? 

Naakt ben ik wel blij en vind ik ze prachtig... 

Hopelijk geneest je rechterborst ook heel snel. Allemaal toch wel spannend hoor... En hopelijk kan je binnen een half jaar volop genieten van je nieuwe boezem ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-10-2019 om 13:51, Kimmeke82 zei:

Goh en ik vind mijn borsten al groot lijken nu! ? ? 

Ben je er tevreden mee? Dad 't belangrijkste natuurlijk. 

Ik wou zelf vooral niet groot gaan. Maar zoals je kan zien had ik helemaal geen mooie ronde vorm ervoor. En dat heb ik nu wel en daar ben ik wel heel tevreden over. 't volume zal wel nog wennen denk ik... ? 

 

Ik ben blij met ze en ze passen ook bij mij. Hiervoor had ik echt bijna niks en theezakjes ?.

Ze worden ook met de dag soepeler en zie ze veranderen enige is dat ze nog vrij hoog zitten maar wat wil ik ook. Ben pas 1,5 week geleden geopereerd . Doordat ik al sinds zondag niks aan pijnstilling slik en ik me zo goed voel en niks ervan merk vergeet ik vaak dat het pas 1,5 week geleden is. 

 

Ik ga straks naar de kliniek voor de 1e controle en dan mogen de pleisters etc eraf. Ben echt heel benieuwd 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er prachtig uit. Ik heb gisteren mijn OK gehad en schrik me suf van de omvang. Ik heb 255 laten plaatsen maar het lijkt nu wel 400. Neemt die zwelling snel af? Bijna iedereen hier vindt haar borsten te klein uitvallen, nou ik vind ze nu veel te groot. Ik hoop dat het een beetje minder wordt.    

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.