Ga naar inhoud

HELP: Twijfels voor een wissel bij dr Nio


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

 

Sommige kennen mij misschien nog. Vorig jaar 15 november 2018 ben ik geopereerd door dr. Nio in het Parkkliniek. Top arts ik ben zeer tevreden met hem. 450 en 500cc hp dp laten plaatsen dual plane. Ik had ongelijke borsten dus vandaar de 2 cc’s. Echter nu bijna 1 jaar verder ben ik iets minder blij ermee, ze staan wat uit elkaar en volume is flink afgenomen, lijken wel zakjes, wel zijn ze nu even groot wat ik eerst niet had.

 

Ik heb al contact gehad met dr Nio en ik kan een wissel krijgen voor grotere protheses en dat hij ze dan wat hoger en dichter bij elkaar plaatst. Nu twijfel ik om naar mentor of ander soort siliconen te gaan ipv eurosilicone. Ik weet niet of dit veel verschil gaat hebben want ik wil ze juist wat strakker hebben en dat ze meer gaan staan. Ik zit te denken aan rond de 700/800 cc. Echter ben ik 175 lang en weeg ik (inmiddels) 64 kilo. Gaat dit geen rugpijn bezorgen voor op langere termijn?

 

Ook heb ik zo mijn twijfels hoe ik dit thuis ga vertellen. Mijn vriend was vorig jaar niet blij ermee dat ik dit ging doen. Gister heb ik hem verteld dat ik aan het nadenken ben om nog een keer te gaan door “reden...”. Hij vond het onzin en twijfelt om het uit te maken als ik het nog een keer ga doen. Dit maakt mij best angstig, ook heb ik mijn familie nog niks verteld. Hoe kan ik hiermee omgaan?

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vogeltje. Ik heb een paar maanden terug een wissel bij Nio laten doen. Niet vergelijkbaar met jouw situatie omdat ik juist niet groter wilde. Ik heb nu Eurosilicone 85% gevuld 350 cc, iets groter dan erin zat, en moet zeggen dat hij er iets moois van heeft gemaakt.

Ben je het afgelopen jaar afgevallen, dat er binnen één jaar zo'n 'achteruitgang' is opgetreden? En weet je zeker dat wat jij aan jezelf ziet ook zo is? Want als dit echt binnen een jaar van mooi naar minder mooi is gegaan, ben je dan niet bang dat dat met grotere/zwaardere prothesen ook weer gaat gebeuren?  En misschien nog sneller.... heb je foto's van toen en nu dat we kunnen meekijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, Nutcracker zei:

Hoi Vogeltje. Ik heb een paar maanden terug een wissel bij Nio laten doen. Niet vergelijkbaar met jouw situatie omdat ik juist niet groter wilde. Ik heb nu Eurosilicone 85% gevuld 350 cc, iets groter dan erin zat, en moet zeggen dat hij er iets moois van heeft gemaakt.

Ben je het afgelopen jaar afgevallen, dat er binnen één jaar zo'n 'achteruitgang' is opgetreden? En weet je zeker dat wat jij aan jezelf ziet ook zo is? Want als dit echt binnen een jaar van mooi naar minder mooi is gegaan, ben je dan niet bang dat dat met grotere/zwaardere prothesen ook weer gaat gebeuren?  En misschien nog sneller.... heb je foto's van toen en nu dat we kunnen meekijken?

Hallo! Heel fijn om te horen dat je tevreden bent met Nio, dat ben ik ook, alleen had ik ze toch iets groter gewild en wat hoger en bij elkaar, dus vandaar. Ik ben ban dat 700/800cc me te zwaar gaat zijn op mn rug dus ik denk nu aan 600cc. Ik ben niet afgevallen, juist 5 kilo aangekomen. Nio vertelde mij dat hij ze per operatie kan verplaatsen zonder garantie. Ik heb hem persoonlijk benaderd waardoor ik niet lang in de wachtrij hoef te staan, vanavond ga ik met hem een consult inplannen voor de mogelijkheden. Ik heb helaas geen foto's openbaar staan, vind ik risicovol.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

Jeetje, lastige beslissing. Het klinkt dan ineens zo veel, 700/800 cc. Maar... Ik zou bij de feiten blijven. Hoeveel cm is je borstbreedte? Dan kun je bepalen hoe breed je prothese moet zijn voor een mooi decolleté. Anders ben je mss straks teleurgesteld. Is Motiva full mss een optie? Wouter van der pot geeft veel voorbeelden op Instagram. Hier werkt Nio ook mee volges mij...

 

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.