Ga naar inhoud

Eerst borstvergroting, daarna een lift


Aanbevolen berichten

Hoi dames!

 

Ik vroeg me af of er meiden zijn die eerst een vergroting hebben gehad en daarna in een opvolgende operatie een lift? Ik heb een jaar geleden 500cc voor de spier gekregen, helaas niet de resultaten gekregen waar ik op hoopte. Ik krijg in november dus nu een lift en de implantaten blijven zitten , vroeg me af hoe het dan zit met het herstel en de resultaten. 

 

xxx

Steph

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
2 uur geleden, Peanut82 zei:

Heyyy Steph,

 

Geen ervaring, maar wat goed dat je een hersteloperatie krijgt! Of ben je inmiddels al geweest? 

Heel veel sterkte in iedergeval, ik hoop dat je supermooie borsten krijgt!

Xx

Hey meis!

 

dank je, ik heb aanstaande woensdag mijn operatie! Zie er erg tegenop  ? xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag na 4 maanden een lift gehad met prothese dual plane met 600 cc. Ben nu al erg blij. Heb veel pijn, maar dit is wel wat ik bedoelde en wilde. Heb zojuist wat foto's geplaatst. Heel veel succes! Denk dat je heel erg blij zal zijn! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Liftleft zei:

Ik heb vandaag na 4 maanden een lift gehad met prothese dual plane met 600 cc. Ben nu al erg blij. Heb veel pijn, maar dit is wel wat ik bedoelde en wilde. Heb zojuist wat foto's geplaatst. Heel veel succes! Denk dat je heel erg blij zal zijn! 

Ben benieuwd naar je foto’s! Ik zag in je topic dat je door Nio bent geopereerd, hij zal mij ook opereren. Ik wens je een goed herstel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Liftleft zei:

Ik heb ze gepost, ik weet nog niet helemaal hoe dit werkt maar volgens mij kun je ze zien op mijn profiel, probeer ze wel via inbox naar je te sturen. Ik vind dokter Nio geniaal! ?

Fijn te horen dat je goede ervaring hebt met Nio! Zal zo je PB antwoorden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
1 uur terug, Peanut82 zei:

@Stephh90 Sorry ik ben niet zoveel online en zie nu je reactie pas. 

Inmiddels ben je geopereerd! Hoe gaat het, heb je veel last? Kan je al zien of de vorm meer naar wens is of heb je veel zwelling? Hopelijk valt het allemaal mee!

Ik ben reuze benieuwd ? Succes met je herstel! Xx

 

Dank je meis!! Ik heb weinig pijn, borstvergroting was pijnlijker haha. Ze voelen wel beetje zwaar en heb blauwe plekken, maar mag verder niet klagen qua pijn. Heb nog wel zwelling en rechts heeft nog beetje een rare vorm van onder. Maar heb foto's vergeleken van vorig jaar en ze zien er nu precies hetzelfde uit als vorig jaar rond dezelfde periode. En toen was ik nog tevreden haha dus ben heel benieuwd nu wat het eindresultaat gaat worden! Heb gelukkig ook gewoon gevoel overal ook bij mijn tepels. Ben wel extreem vermoeid en slaap heel slecht. Vorig jaar had ik sneller mijn energie weer terug dus dat is het enige wat erg tegenvalt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-11-2019 om 11:41, Stephh90 zei:

Dank je meis!! Ik heb weinig pijn, borstvergroting was pijnlijker haha. Ze voelen wel beetje zwaar en heb blauwe plekken, maar mag verder niet klagen qua pijn. Heb nog wel zwelling en rechts heeft nog beetje een rare vorm van onder. Maar heb foto's vergeleken van vorig jaar en ze zien er nu precies hetzelfde uit als vorig jaar rond dezelfde periode. En toen was ik nog tevreden haha dus ben heel benieuwd nu wat het eindresultaat gaat worden! Heb gelukkig ook gewoon gevoel overal ook bij mijn tepels. Ben wel extreem vermoeid en slaap heel slecht. Vorig jaar had ik sneller mijn energie weer terug dus dat is het enige wat erg tegenvalt. 

Ah gelukkig heb je nu minder pijn! Ze hebben neem ik aan gewoon gelift met een anker toch? Wel fijn dat je nog je gevoel hebt in je tepels. De wond is nu ook groter toch, dus denk ik wel logisch dat je vermoeider bent als vorig jaar. Moeten ze ook echt weer indalen en fluffen?

Wanneer moet je terug voor je eerste check up, gaan dan ook je pleisters eraf of hou je ze nu langer?

 

Ik hoop dat je snel je energie weer terug hebt! Xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, Peanut82 zei:

Ah gelukkig heb je nu minder pijn! Ze hebben neem ik aan gewoon gelift met een anker toch? Wel fijn dat je nog je gevoel hebt in je tepels. De wond is nu ook groter toch, dus denk ik wel logisch dat je vermoeider bent als vorig jaar. Moeten ze ook echt weer indalen en fluffen?

Wanneer moet je terug voor je eerste check up, gaan dan ook je pleisters eraf of hou je ze nu langer?

 

Ik hoop dat je snel je energie weer terug hebt! Xx

 

 

22 uur geleden, Peanut82 zei:

 

Dankje meid! Ik heb het gisteren volgehouden zonder tussen de middag te slapen haha dus er zit wat progressie in. Inderdaad een lift met een anker, dus zou best kunnen inderdaad dat ik daarom meer vermoeid ben. Goede vraag ik heb geen flauw idee of ze weer moeten indalen en fluffen heb het niet eens gevraagd niet eens gedacht haha. Naar mijn weten ze zijn er niet uitgegaan tijdens de operatie maar ik zal dat de 28e vragen als ik de eerste controle heb dan worden ook de pleisters eraf gehaald dus ben benieuwd hoe het er dan uitziet de wonden zijn gelukkig nog steeds dicht. Waar ik wel heel blij mee ben is dat hij mijn borsten dicht bij elkaar heeft geplaatst ik hoop ook dat het zo blijft als nu eigenlijk haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 23-11-2019 om 10:11, Stephh90 zei:

 

 

Dankje meid! Ik heb het gisteren volgehouden zonder tussen de middag te slapen haha dus er zit wat progressie in. Inderdaad een lift met een anker, dus zou best kunnen inderdaad dat ik daarom meer vermoeid ben. Goede vraag ik heb geen flauw idee of ze weer moeten indalen en fluffen heb het niet eens gevraagd niet eens gedacht haha. Naar mijn weten ze zijn er niet uitgegaan tijdens de operatie maar ik zal dat de 28e vragen als ik de eerste controle heb dan worden ook de pleisters eraf gehaald dus ben benieuwd hoe het er dan uitziet de wonden zijn gelukkig nog steeds dicht. Waar ik wel heel blij mee ben is dat hij mijn borsten dicht bij elkaar heeft geplaatst ik hoop ook dat het zo blijft als nu eigenlijk haha. 

Fijn dat ze beter geplaatst zijn! Was je controle goed? 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.