Ga naar inhoud

11 dagen po en linkerborst pijnlijker


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

 

Ik ben 11 dagen po en verder tot nu toe ging gaat het goed.

Ik heb niet echt hevige pijn gehad ook niet in het begin. Wel gezeur pijntjes steken etc, allemaal wat erbij hoort. Maar geen erge pijn.

Wel had ik in het begin met 5 dagen po heel klein beetjes bloedverlies. Maar als het goed is was het voor direct na de operatie dat je beetje bloedverlies kreeg op pleister. Want met 5 dagen po zag ging ik voor het eerst bekijken en het was al vrij donker. Dus dat zat goed.

 

Maar sinds gisteren heb ik last van linkerborst. Meer pijnlijk. Het is niet pijn die ik niet kan verdragen. Maar ik voel het meer zitten. Voel steekjes. Heb linkerarm pijn, wel te verdragen. Vooral als ik uit bed kom heb ik linkerborstpijn alsof er brok ofz zit in mij linkerborst. Als ik ga ademen en als ik op bed lig dan heb ik weer beetje zeurende pijn op mij linkerborst.

Ik heb verder geen koorts en voel me prima, wel beetje moe, maar dat hoort erbij. Ik moet aanstaande zondag toch gaan voor nacontrole, heb ook dokter gebeld en die zegt je kan het aanzien tot zondag, als je koorts hebt dan bel maar terug.

 

Nou mij vraag is, hoort dit gewoon erbij??? Waar moet ik opletten of alert zijn. Kan ik tot zondag wachten? Het is nogal 2 uurtjes rijden vandaar mij vraag of ik tot zondag kan wachten.

 

Heb jullie tips nodig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem vooral voldoende rust. Ik heb t niet over slapen maar tussendoor een uurtje liggen, tv kijken of zo. Let op afwijkende diktes en huidverkleuring. Ook de huid kan als er plaatselijk een ontsteking zit warm worden.  Hou je aan de voorschriften met belasten van de borsten. Dat zijn zo de dingen die ik weet. Vertrouw je het niet, bel dan de kliniek en laat er naar kijken, sterkte en beterschap xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, annahuizen zei:

Hallo dames,

 

Ik ben 11 dagen po en verder tot nu toe ging gaat het goed.

Ik heb niet echt hevige pijn gehad ook niet in het begin. Wel gezeur pijntjes steken etc, allemaal wat erbij hoort. Maar geen erge pijn.

Wel had ik in het begin met 5 dagen po heel klein beetjes bloedverlies. Maar als het goed is was het voor direct na de operatie dat je beetje bloedverlies kreeg op pleister. Want met 5 dagen po zag ging ik voor het eerst bekijken en het was al vrij donker. Dus dat zat goed.

 

Maar sinds gisteren heb ik last van linkerborst. Meer pijnlijk. Het is niet pijn die ik niet kan verdragen. Maar ik voel het meer zitten. Voel steekjes. Heb linkerarm pijn, wel te verdragen. Vooral als ik uit bed kom heb ik linkerborstpijn alsof er brok ofz zit in mij linkerborst. Als ik ga ademen en als ik op bed lig dan heb ik weer beetje zeurende pijn op mij linkerborst.

Ik heb verder geen koorts en voel me prima, wel beetje moe, maar dat hoort erbij. Ik moet aanstaande zondag toch gaan voor nacontrole, heb ook dokter gebeld en die zegt je kan het aanzien tot zondag, als je koorts hebt dan bel maar terug.

 

Nou mij vraag is, hoort dit gewoon erbij??? Waar moet ik opletten of alert zijn. Kan ik tot zondag wachten? Het is nogal 2 uurtjes rijden vandaar mij vraag of ik tot zondag kan wachten.

 

Heb jullie tips nodig

Wat @Truus net zegt?

En 11 dagen po, je gaat nog allerlei nieuwe dingetjes voelen de komende weken?

 

?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, annahuizen zei:

Hallo dames,

 

Ik ben 11 dagen po en verder tot nu toe ging gaat het goed.

Ik heb niet echt hevige pijn gehad ook niet in het begin. Wel gezeur pijntjes steken etc, allemaal wat erbij hoort. Maar geen erge pijn.

Wel had ik in het begin met 5 dagen po heel klein beetjes bloedverlies. Maar als het goed is was het voor direct na de operatie dat je beetje bloedverlies kreeg op pleister. Want met 5 dagen po zag ging ik voor het eerst bekijken en het was al vrij donker. Dus dat zat goed.

 

Maar sinds gisteren heb ik last van linkerborst. Meer pijnlijk. Het is niet pijn die ik niet kan verdragen. Maar ik voel het meer zitten. Voel steekjes. Heb linkerarm pijn, wel te verdragen. Vooral als ik uit bed kom heb ik linkerborstpijn alsof er brok ofz zit in mij linkerborst. Als ik ga ademen en als ik op bed lig dan heb ik weer beetje zeurende pijn op mij linkerborst.

Ik heb verder geen koorts en voel me prima, wel beetje moe, maar dat hoort erbij. Ik moet aanstaande zondag toch gaan voor nacontrole, heb ook dokter gebeld en die zegt je kan het aanzien tot zondag, als je koorts hebt dan bel maar terug.

 

Nou mij vraag is, hoort dit gewoon erbij??? Waar moet ik opletten of alert zijn. Kan ik tot zondag wachten? Het is nogal 2 uurtjes rijden vandaar mij vraag of ik tot zondag kan wachten.

 

Heb jullie tips nodig

 

Dat gevoel alsof er een brok in je linkerborst zit kan erop duiden dat er vocht zit of een luchtbelletje.

Beiden zijn normaal na een bv.

De ene borst kan zich totaal anders gedragen als de andere want je hebt in principe 2 operaties gehad, ook dat is normaal. Ze genezen allebei zoals ze dat zelf willen.

Hou je aan de adviezen en hou rust, maar als je het zelf niet vertrouwd dan is het wellicht handig om toch even die rit te maken en de dokter op te zoeken.

Wellicht kan de afspraak vervroegd worden en dan wordt het goed nagekeken.

 

Succes ermee

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

 

Ik heb altijd verschil gehad tussen mij borsten. Rechts groot en links klein. Geen cupmaat verschil maar wel in je blootje duidelijk verschil.

Nu ben ik 17 dagen po. Ben geholpen door dr hupkens. Tijdens consult duidelijk aangegeven dat ik denk dat linkerborst meer cc nodig heeft omdat het kleiner is. Nou, vond dr hupkins dat geen goeie oplossing. Want hij zei je zal dan toch verschillende borsten krijgen.

Nou heb ik 450cc motiva gekregen. Ze zien goed uit staan dichtbij elkaar, maar vind wel dat ze mooier moeten/gaan worden. Wel stijf strak hard nog, niet als eerste dag.

 

Ik ben rechtshandig altijd geweest ik doe 80% dingen rechtshandig.

Mij vraag is als ik nu linkshandig word dus 70% dingen links doe is dat zo dat ze dan gelijk worden? Minder opvallen?

 

Merk wel dat mii rechtborst ingedaald is en wat zachter aanvoelt.

 

Nou tips zijn welkom

Heeft dr hupkins goed beslist? Moest hij niet in kleine borst meer cc?

Ben benieuwd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien helpt je mijn verhaal, 20 jaar geleden BO gehad en werd gezegd dat in 1 borst meer cc was gedaan dan in de andere. En toen gelijk waren, maar ik zag nog steeds verschil. Wat bleek na 20 jaar dat dat helemaal niet zo was. Gelijke protheses gekregen en kwam daar achter na BO 2. De eerste week na de operatie echt een groot verschil tussen links en rechts, ik dacht oh neeeeeeeeee.....Maar wist ook dat er meer onderzoek in die borst had plaatsgevonden vanwege een goedaardig gezwel. Wat werd veroorzaakt door een lekkage. Nu 3 weken PO en ze zijn gelijk bijgetrokken.... Er zal altijd ietsjes verschil blijven tussen links en rechts. Die zullen nooit identiek zijn. Zo functioneert het lichaam nu eenmaal, wordt beinvloed via linker en rechter hersenhelft. Nou hopelijk blijven die goed functioneren komt het allemaal goed. Dus hou moed en de ene mens herstelt anders als de andere. Geef en neem je de tijd, groetjessss

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.