Ga naar inhoud

Mommy make over


Ssb

Aanbevolen berichten

Hai hai, zal me even voorstellen. Na 5 kinderen, zijn mijn borsten en buik niet meer zoals het was. Ik ben nu 38 jaar en mijn jongste is 2 jaar en is het tijd dat ik er wat aan ga doen. Na jaren denken denken denken, lezen lezen lezen. Ben ik nu op 2 consulten gegaan. En heb ik er nog 1 te gaan. Zelf had ik voor mijn kinderen 70/75 D. En nu denk ik een lege c of zelf B. En wil graag naar een E ongeveer. Mijn buikspieren moeten gereven worden. 

 

1 was Velthuis bij dr Laura zaal, ik vond haar stug overkomen en maakt een mismaakte opmerking. Litteken zou daar ook groter worden. Dus die keuze valt af. 

 

2 was bij Bergman bij drs Corion. Super aardige man, luistert echt naar je verhaal. Stelt vragen om je wat beter te leren kennen om zo een betere inschatting te maken wat ( naast je maten) het beste bij je past. Hij adviseert me  mentor glad 450cc rond duel plane highprofile. 

 

3 heb ik over 3 weken bij drs achmed bij blooming kliniek in haarlem. 

 

Ik wil rond 13 december de operatie plannen. 

 

Als mensen tips hebben en /of ervaringen met de bovenstaande chirurgen dan hoor ik dat graag. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi Ssb,

 

Ik ga je volgen! Zelf ben ik ook opzoek naar ervaringen over mommy make-overs!

Ben benieuwd voor welke kliniek en chirurg je uiteindelijk kiest!

heel veel succes bij je laatste consult!

 

Groetjes Melissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ha @Ssb, Ik heb toevallig ook een consult bij de eerste twee artsen volgende week en heb ongeveer dezelfde wens qua operatiedatum. 

Er zijn nog maar weinig plekjes over in die periode dus ik zou zeker proberen wat te reserveren anders ben je misschien te laat.

En trouwens ook een 2-jarige rondlopen (en eentje van 6) dus benieuwd hoe dat zal gaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-9-2019 om 21:52, Melissa86 zei:

Hoi Ssb,

 

Ik ga je volgen! Zelf ben ik ook opzoek naar ervaringen over mommy make-overs!

Ben benieuwd voor welke kliniek en chirurg je uiteindelijk kiest!

heel veel succes bij je laatste consult!

 

Groetjes Melissa

Het is de bloomingkliniek geworden! Voelde daar echt super en hij kan me litteken iets kleiner houden als bij de rest. De arts kwam super kundig over. Deze kliniek is wel de duurste, ik ga nu een buikwand correctie met buikspieren hechten doen. Liposuctie maag/ buik/ zwembandjes , borstvergroting 500 CC  ronde prothese high profile maar toch is het een ergonomische prothese dus beweegt wat mee. 

 

Nu nog wachten op mijn operatie datum. Omdat dit in het ziekenhuis gebeurd, moeten ze wachten op beschikbare OK dagen. Dat zou 2 maanden van te voren bekend worden, dus 1 deze dagen krijg ik de datum te horen ? spannend?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Marlies84 zei:

Ha @Ssb, Ik heb toevallig ook een consult bij de eerste twee artsen volgende week en heb ongeveer dezelfde wens qua operatiedatum. 

Er zijn nog maar weinig plekjes over in die periode dus ik zou zeker proberen wat te reserveren anders ben je misschien te laat.

En trouwens ook een 2-jarige rondlopen (en eentje van 6) dus benieuwd hoe dat zal gaan...

Spannned !! Ben erg benieuwd voor welke jij gaat?! Ga jij ook voor de mommy make over ? Let op bij Velthuis zou ze me een ankervormige litteken geven, terwijl dit echt niet nodig is. 

 

Succes ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Ssb zei:

Het is de bloomingkliniek geworden! Voelde daar echt super en hij kan me litteken iets kleiner houden als bij de rest. De arts kwam super kundig over. Deze kliniek is wel de duurste, ik ga nu een buikwand correctie met buikspieren hechten doen. Liposuctie maag/ buik/ zwembandjes , borstvergroting 500 CC  ronde prothese high profile maar toch is het een ergonomische prothese dus beweegt wat mee. 

 

Nu nog wachten op mijn operatie datum. Omdat dit in het ziekenhuis gebeurd, moeten ze wachten op beschikbare OK dagen. Dat zou 2 maanden van te voren bekend worden, dus 1 deze dagen krijg ik de datum te horen ? spannend?

Fijne kliniek he. Ben benieuwd wanneer je gepland kan worden. 

Ik ga voor de borstvergroting, maar pas na 24 februari ivm wintersportvakantie. Van wat ik gezien heb ben je in goede handen bij dokter Achmed

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Fijne kliniek he. Ben benieuwd wanneer je gepland kan worden. 

Ik ga voor de borstvergroting, maar pas na 24 februari ivm wintersportvakantie. Van wat ik gezien heb ben je in goede handen bij dokter Achmed

Ja dat is het enige wat lastig is, dat je niet gelijk een datum kan vastleggen. Mijn voorkeur gaat uit tussen 9 en 13 dec. En nu moet ik afwachten of dat gaat lukken. Het is nu 9 okt en weet nog steeds geen datum. En over 2 maanden zou het eigenlijk al zover moeten?. Heb al een paar keer gebeld, maar ze nemen met mij contact op als ze een datum hebben. Hoop dat ze snel bellen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je een kliniek hebt maar kan me helemaal voorstellen dat de onduidelijkheid frustrerend is; je wilt je er wel mentaal op kunnen instellen. Wat goed dat je zulk uitgebreid onderzoek hebt gedaan naar bijvoorbeeld dat litteken.

Ik ga zelf alleen voor een borstvergroting dus een minder ingrijpende operatie. Hopelijk mogen we wel rond diezelfde tijd onder het mes! En dan net weer rechtop enzo kunnen zitten en een mes optillen bij het kerstdiner, haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou mooi balen!! Ze belden me vandaag, nadat ik zelf weer ( voor de 3de x in 4wkn) gebeld had. Zou ik dan vanmiddag gebeld worden.

 

En jullie raden het al.... december gaat ze niet lukken?. Ik baal enorm, 5 weken geleden op consult geweest en toen werd er gezegt dat gaat wel lukken, maar ja je wilt een definitieve datum en dan gaat het gewoon niet door. 

 

Nu moet ik dus opzoek naar andere kliniek en nog snel ook!  Mijn bedrijf gaat tussen kerst en oud en nieuw dicht, mijn vriend heeft vrijgekomen. En gaan medewerkers extra werken. Alles staat al gepland. ?

 

morgen bellen 2 klinieken mij terug, Bergman ( ben daar al eens op consult geweest) alleen wil ik de motiva ergnomic, dus zal ik daar weer opnieuw op consult gaan maar dan in Zwolle. Zij hebben alleen de motiva van al hun vestigingen. 

 

En esthetisch centrum Jan van goijen bellen mij morgen ook terug. 

 

Hebben er mensen nog tips voor mij? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
Op 10-10-2019 om 18:18, Ssb zei:

Nou mooi balen!! Ze belden me vandaag, nadat ik zelf weer ( voor de 3de x in 4wkn) gebeld had. Zou ik dan vanmiddag gebeld worden.

 

En jullie raden het al.... december gaat ze niet lukken?. Ik baal enorm, 5 weken geleden op consult geweest en toen werd er gezegt dat gaat wel lukken, maar ja je wilt een definitieve datum en dan gaat het gewoon niet door. 

 

Nu moet ik dus opzoek naar andere kliniek en nog snel ook!  Mijn bedrijf gaat tussen kerst en oud en nieuw dicht, mijn vriend heeft vrijgekomen. En gaan medewerkers extra werken. Alles staat al gepland. ?

 

morgen bellen 2 klinieken mij terug, Bergman ( ben daar al eens op consult geweest) alleen wil ik de motiva ergnomic, dus zal ik daar weer opnieuw op consult gaan maar dan in Zwolle. Zij hebben alleen de motiva van al hun vestigingen. 

 

En esthetisch centrum Jan van goijen bellen mij morgen ook terug. 

 

Hebben er mensen nog tips voor mij? 

Heb je inmiddels de operatie gepland of achter de rug?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inmiddels heb ik de operatie achter de rug. 13/12 was de operatie. Nu 3 dagen later voel ik me weer goed. Zo wat een hel waren de eerste dagen die pijn is bijna niet voor te stellen. 

 

Weinig last van de borsten, maar de buik??. Maar nu 3,4 dagen laten gaat het stukken beter en heb weinig pijnstilling nodig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.