Ga naar inhoud

Rorox : 12 september 2019 : Dr. Parys : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

Hoi hoi iedereen, 

 

Mijn situatie nu is en kleine 70C, op 12 september sta ik al vast voor een next day surgery bij Wellness kliniek in Genk bij dokter Parys. En op 11 september heb ik de consultatie. Ben super zenuwachtig, ik hoop dat er iets rond 500cc zou mogelijk zijn, maar ik ben erg smal en ik weeg rond 50 kg, dus ik vrees dat misschien een beetje te groot zou zijn. Maar ik wil zelf niet een natuurlijke look, hoe ronder, hoe beter . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-8-2019 om 01:48, Rorox zei:

Hoi hoi iedereen, 

 

Mijn situatie nu is en kleine 70C, op 12 september sta ik al vast voor een next day surgery bij Wellness kliniek in Genk bij dokter Parys. En op 11 september heb ik de consultatie. Ben super zenuwachtig, ik hoop dat er iets rond 500cc zou mogelijk zijn, maar ik ben erg smal en ik weeg rond 50 kg, dus ik vrees dat misschien een beetje te groot zou zijn. Maar ik wil zelf niet een natuurlijke look, hoe ronder, hoe beter . 

Hoi hoi

Hm... maar stel nou dat hij dat niet kan realiseren, en een andere pc misschien wel (want niet elke pc werkt volgens hetzelfde principe en volgens dezelfde visie...) laat je de operatie dan toch doorgaan de volgende dag? Met als mogelijk gevolg dat je niet tevreden gaat zijn?
Heb je voorbeeldplaatjes bij je op de dat van je consultatie, om aan te geven hoe het moet worden?

Er zijn een paar pc's die iets meer kunnen dan de rest, en ook niet elk merk geeft hetzelfde resultaat... Ik hoop dat er mogelijk is wat je wenst, maar ik kan het je echt niet beloven.... 

Succes!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

 

Ik ben zelf realistisch. En ik heb al paar foto's voorbereid om te tonen op de consultatie. Nu, kan ik nog maar hopen dat wat ik wil haalbaar is. Ik heb nu een kleine C dus qua genoeg weefsel wat maakt mij denken dat haalbaar is. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hello Hello,

 

 

Ik heb vandaag mijn consult gehad bij dokter Parys. En het blijft 440cc XXP voor de spier. Ik ben heel blij ermee want ik zal juist de resultaat krijgen dat ik over droomde. 

Zeer toffe man, eerlijk en soms kon ik zweren dat hij mijn gedachten kon lezen. 

Morgen moet ik mij om 10u aanmelden voor de operatie. Gelukkig na de consult ben ik wat gerustgesteld en nu kijk ik gewoon vooruit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minutes ago, Forensica said:

Maar waar heb je pijn? Steken of druk of iets anders? Ik ben zelf 10 dagen geleden geopereerd ook voor de spier maar moet afkloppen, heb eigenlijk bijna nergens last van gehad. 

Steken maar enkel in de bovenste deel en druk ook, maar dat begin ik al te wennen.  En probleem is dat ik ben toch iets te groot gegaan, groter dan wat aangeraden was. Daarom ook de grote pijn 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus mijn operatieverslag: om 10u moest ik mij aanmelden aan de onthaal. Helaas moest ik wel nog 3u tot ik naar de ok mocht gaan. De ok personeel was super super vriendelijk, voor dat ik wist was ik al in de uitslaapkamer, helaas qua duizelig en had wat moeite om mijn ogen open te houden , en was al van begin in veel pijn, heb direct paar dingen voor de pijn gekregen dus het was al beetje beter, heb nog beetje geslapen in de kamer , heel beetje gegeten en mocht direct vertrekken. De eerste nacht is super goed gegaan, maar met pijnstillers nemen om de 3 uur en dat doet ik ook nog . 

Het ergste begon onderweg naar huis, ik heb alles overgegeven van binnen, dat heeft ook niet veel geholpen met de pijn. Maar toch thuis geraakt, gegeten, nog wat pilletjes genomen en nu voel ik mij veel beter.  Nu wachten, wachten en nog een beetje wachten. Fingers crossed dat alles geneest zoals het moet en hoe sneller hoe beter.??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
1 hour ago, vithoufiore said:

Hi @Rorox, hoe gaat je herstel inmiddels? 

 Hey, hey

 

Zeer goed, kan al bijna alles doen. Bijna pijn vrij, enkel soms keer een korte stekende pijn , maar ik heb gemerkt dat verbonden is aan het indalen van de implantaten. 

Morgen mag ik gaan voor het uithalen van de draadjes, en nog een weekje tot dat ik mag douchen. Dat mis is het meest. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Rorox zei:

 Hey, hey

 

Zeer goed, kan al bijna alles doen. Bijna pijn vrij, enkel soms keer een korte stekende pijn , maar ik heb gemerkt dat verbonden is aan het indalen van de implantaten. 

Morgen mag ik gaan voor het uithalen van de draadjes, en nog een weekje tot dat ik mag douchen. Dat mis is het meest. 

 

Wat fijn! En wat lastig zeg, ik mocht na 24h al douchen. Gek hoe verschillend dit is he.

Hoe gaat het indalen inmiddels? Zag vanuit je album dat je op dag 5 nog zoiets had van als ze maar gaan indalen, maar dat is inmiddels al wat aan het gebeuren dus? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Rorox zei:

Jaaa, ze zijn goed bezig denk ik. Ik zal morgen nog paar plaatsen. Het is nog een lange weg, maar ze beginnen wat ronder te worden ipv rechthoeken ?

 

Leuk, ben benieuwd. Jij bent iets verder in het proces, leuk om te zien wat nog komen gaat voor mij haha.

En ja klopt! 5 dagen PO, de pijn is eigenlijk echt helemaal prima, maar ze staan nog ZO strak en het is ZO oncomfortabel. Vooral met lopen, ik kan niet rechtop lopen, daar staat alles nog te strak voor en het zijn echt nog twee mega ballen op mijn lijft voor mijn gevoel. Maargoed, hopelijk verbetert dat gevoel als de zwelling ook wat weg gaat trekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohja, nog maximum 4 dagen en dan normaal voelen ze niet meer als twee steenballen. Een advies dat ik kan geven en mij enorm veel geholpen heeft is probeer zo vaak als mogelijk te liggen, maaaar niet voor een lange tijd. En stretchen helpt ook veel, gewoon je armen naar achteren stretchen, dat helpt je spieren te ontspannen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Rorox zei:

Ohja, nog maximum 4 dagen en dan normaal voelen ze niet meer als twee steenballen. Een advies dat ik kan geven en mij enorm veel geholpen heeft is probeer zo vaak als mogelijk te liggen, maaaar niet voor een lange tijd. En stretchen helpt ook veel, gewoon je armen naar achteren stretchen, dat helpt je spieren te ontspannen.

 

Bedoel je gewoon even steeds een halfuurtje liggen om je lichaam rust te gunnen of begrijp ik je verkeerd? :)

Wel fijn zulke tips, altijd handig. En nog max vier dagen zeg je, lets hope so! Was bij jou rond dag 9 PO de zwelling grotendeels weg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, grotendeels wel. En ja, jij begrijpt het goed. 

Mijn excuses, maar Nederlands is niet mijn moedertaal, dus nog altijd wat moeite om dingen uit te leggen.  Heb jij nu achter of op de spier?

27 minutes ago, vithoufiore said:

 

Bedoel je gewoon even steeds een halfuurtje liggen om je lichaam rust te gunnen of begrijp ik je verkeerd? :)

Wel fijn zulke tips, altijd handig. En nog max vier dagen zeg je, lets hope so! Was bij jou rond dag 9 PO de zwelling grotendeels weg?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 25-9-2019 om 22:28, Rorox zei:

Jaaa, ze zijn goed bezig denk ik. Ik zal morgen nog paar plaatsen. Het is nog een lange weg, maar ze beginnen wat ronder te worden ipv rechthoeken ?

 

Hoi, ik heb ook een bv ondergaan bij dr Parys 2 weken geleden. Maar ik vind ze nu nog groot en te hoog zitten. Hoe snel ging t dalen bij jou? Want ben nu beetje nerveus vind ze onwijs groot en ze zitten onnatuurlijk hoog terwijl ik voor MP heb gekozen. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.