Ga naar inhoud

Rorox : 12 september 2019 : Dr. Parys : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

1 hour ago, lienatje said:

 

Hoi, ik heb ook een bv ondergaan bij dr Parys 2 weken geleden. Maar ik vind ze nu nog groot en te hoog zitten. Hoe snel ging t dalen bij jou? Want ben nu beetje nerveus vind ze onwijs groot en ze zitten onnatuurlijk hoog terwijl ik voor MP heb gekozen. 

 

Hoi hoi,

Wel, eerst en vooral 2 weken is niet zo veel aangezien het feit dat het 6 maanden duurt tot dat jij de eind resultaat krijgt. Bijvoorbeeld bij mij nu, 6 weken PO, ze dalen enorm snel, meer dan in alle 6 weken tot nu toe . Maar ze zijn nog altijd hoog. Pas maar als er 3 maanden gepasseerd zijn krijg je ongeveer 75%. 

Er is ook nog zwelling waarschijnlijk, dus wat ik kan zeggen is geduld hebben. Het is niet makkelijk, dat weet ik zelf.

Maar wacht nog eventjes tot dat jij ontevreden mag zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-10-2019 om 23:45, Rorox zei:

Hoi hoi,

Wel, eerst en vooral 2 weken is niet zo veel aangezien het feit dat het 6 maanden duurt tot dat jij de eind resultaat krijgt. Bijvoorbeeld bij mij nu, 6 weken PO, ze dalen enorm snel, meer dan in alle 6 weken tot nu toe . Maar ze zijn nog altijd hoog. Pas maar als er 3 maanden gepasseerd zijn krijg je ongeveer 75%. 

Er is ook nog zwelling waarschijnlijk, dus wat ik kan zeggen is geduld hebben. Het is niet makkelijk, dat weet ik zelf.

Maar wacht nog eventjes tot dat jij ontevreden mag zijn.

 

Hi, ja ik heb van te voren ingelezen dat het inderdaad een proces van 3 a 6 maanden is voordat t volledig is ingedaald. Toch zie ik bij sommige meiden na 2 weken relatief op zijn plek zitten. Ik schrok voornamelijk van het feit hoe hoog ze zaten en nep oogten. Ik heb voorheen een volle C cup gehad en na mijn zwangerschap magere B. 

 

Het is meer onzekerheid hoe snel ze gaan indalen en of ze wel goed gaan dalen. Heb contact gehad met chirurg en mag vanaf nu borstband dragen tot 6 weken. Heb hun ook foto’s gestuurd om even aan te duiden hoe hoog ze zitten. 

 

Dankjewel voor je reactie. Ik moet even proberen het los te laten en afwachten. Vind t wel super spannend allemaal. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, lienatje said:

 

Hi, ja ik heb van te voren ingelezen dat het inderdaad een proces van 3 a 6 maanden is voordat t volledig is ingedaald. Toch zie ik bij sommige meiden na 2 weken relatief op zijn plek zitten. Ik schrok voornamelijk van het feit hoe hoog ze zaten en nep oogten. Ik heb voorheen een volle C cup gehad en na mijn zwangerschap magere B. 

 

Het is meer onzekerheid hoe snel ze gaan indalen en of ze wel goed gaan dalen. Heb contact gehad met chirurg en mag vanaf nu borstband dragen tot 6 weken. Heb hun ook foto’s gestuurd om even aan te duiden hoe hoog ze zitten. 

 

Dankjewel voor je reactie. Ik moet even proberen het los te laten en afwachten. Vind t wel super spannend allemaal. 

Het hangt er ook vanaf hoeveel weefsel had jij voor de operatie en de grootte van de implantaten. Als er niet genoeg weefsel is, of de implantaten ietske te groot zijn, dan worden ze hoger geplaatst zodat de borsten en de weefsel meer tijd krijgt om te vergroten zonder problemen.

Ik ben ook beetje "stout" geweest en na 3 of 4 dagen heb ik de plakband verwijderd en een sport bh gedragen, want ik kon die band helemaal niet aan. Wat misschien heeft ook beetje geholpen dat ze sneller indalen. 

Ik zit zelf nog maar aan de helft van de genezing proces, en soms heb ik ook niet zo veel geduld meer. Maar ja, kan niet veel aan doen behalve masseren om de spier te helpen ontspannen. Want de reden dat de implantaten zo hoog zitten is dat de spieren zeeeeer gespannen zijn, en hoe meer dat ze ontspannen hoe meer dat de implantaten zullen ook indalen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.