Ga naar inhoud

Compressie Bh uit na operatie


Assie

Aanbevolen berichten

Morgen lady’s 

 

Even een vraagje, voor mij vandaag dag 6 na mij operatie, 500 cc dokter Nio Rotterdam, herstel gaat nu eindelijk naar de goede kant abt op man man wat een spierpijn en druk pijn maar goed we moeten er iets voor over hebben ? 

 

Wanneer mag je even zonder dat je moet douchen je compressie bh uit?

 

Al is het maar een uurtje want hij knelt verschrikkelijk aan mijn ribben ?

 

ik lig al 3 uur in bed en heb de voorkant maar los geritst, ook de haakjes op de onderste los gemaakt!

 

Dit ligt 10x beter behalve als ik straks miss rechtop ga zitten! maar goed dan zal ik deze weer dicht ritsen. 

 

Zou ik hem even een uur in bed uit kinnen doen ?? 

 

Alvast bedankt voor antwoord☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Assie zei:

Morgen lady’s 

 

Even een vraagje, voor mij vandaag dag 6 na mij operatie, 500 cc dokter Nio Rotterdam, herstel gaat nu eindelijk naar de goede kant abt op man man wat een spierpijn en druk pijn maar goed we moeten er iets voor over hebben ? 

 

Wanneer mag je even zonder dat je moet douchen je compressie bh uit?

 

Al is het maar een uurtje want hij knelt verschrikkelijk aan mijn ribben ?

 

ik lig al 3 uur in bed en heb de voorkant maar los geritst, ook de haakjes op de onderste los gemaakt!

 

Dit ligt 10x beter behalve als ik straks miss rechtop ga zitten! maar goed dan zal ik deze weer dicht ritsen. 

 

Zou ik hem even een uur in bed uit kinnen doen ?? 

 

Alvast bedankt voor antwoord☺️

Zo herkenbaar...en ik droeg ook nog eens een strakke borstband.  Wist niet hoe ik zitten/liggen moest soms. 

(De borstband mag af vanaf vandaag?)

 

Ik denk zelf dat geen probleem is, zolang je maar niks doet.

Als de bh gewassen moet worden en moet drogen, dan zit je ook zonder toch.

Maar zou voor de zekerheid contact met je pc opnemen. 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik duwde wel eens een kussentje onder de knellende plekken (een doorgeknipt maandverbandje met de plakstrip zijde naar de bh toe) vooral bij de onderkant waar de bh enorm kon knellen en irriteren bracht dat verlichting.

 

Succes ermee,

Groetjes Sjuul

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, MW1986 zei:

N Zo herkenbaar...en ik droeg ook nog eens een strakke borstband.  Wist niet hoe ik zitten/liggen moest soms. 

(De borstband mag af vanaf vandaag?)

 

Ik denk zelf dat geen probleem is, zolang je maar niks doet.

Als de bh gewassen moet worden en moet drogen, dan zit je ook zonder toch.

Maar zou voor de zekerheid contact met je pc opnemen. 

Hoii @MW1986

 

Ik kwam er achter dat ik normaal een 75B bh droeg maar met een tussenstukje die je bij de H&M kan halen omdat de ene 75 omvang wel eens strakker zat als de ander! Ik ben het slapen en liggen op 1 manier zo zat!

 

Ik hoop echt deze week goed te gaan herstellen, ik zal volgende week maandag ook weer moeten gaan werken, ik zal zo voor de zekerheid het Park Kliniek eens bellen ivm losser zetten van de haakjes! 

 

Weer bedankt voor je antwoord,

super fijn! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, best_boobie zei:

Meid ( @Assie ) dit soort dingen altijd met je pc overleggen. Je kunt vragen naar wat anderen doen in deze situatie, maar niet iedere pc heeft dezelfde visie en niet iedereen houdt zich evengoed aan de regels

Dus liefst dit soort dingen altijd bij je eigen pc navragen. 

 

Xx BB

@best_boobie hoiiii 

 

Ik ga Park kliniek Rotterdam zo bellen, dit zijn ook antwoorden voor de verpleging maar soms lig je naar het plafon te staren en hoop je dat het allemaal sneller voorbij gaat en hoop je eigenlijk op een juist antwoord van iemand hihi ?

 

groetjes Assie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, Assie zei:

Hoii @MW1986

 

Ik kwam er achter dat ik normaal een 75B bh droeg maar met een tussenstukje die je bij de H&M kan halen omdat de ene 75 omvang wel eens strakker zat als de ander! Ik ben het slapen en liggen op 1 manier zo zat!

 

Ik hoop echt deze week goed te gaan herstellen, ik zal volgende week maandag ook weer moeten gaan werken, ik zal zo voor de zekerheid het Park Kliniek eens bellen ivm losser zetten van de haakjes! 

 

Weer bedankt voor je antwoord,

super fijn! ?

Ohh wellicht had het dan beter gezeten met  een 80 als omvang.  

Mijn pc zij, hij moet strak zitten, en nee het is niet comfortabel, maar het is ook geen gewone bh. 

Maar indd even kijken wat de kliniek zegt.    Zou er ook wel bij vertellen over dat tussenstukje die je altijd gebruikte. 

Begrijp dat je je zorgen maakt over het werken met hoe je je nu voelt.

Werk je full of part time?  

 

?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Assie zei:

@best_boobie hoiiii 

 

Ik ga Park kliniek Rotterdam zo bellen, dit zijn ook antwoorden voor de verpleging maar soms lig je naar het plafon te staren en hoop je dat het allemaal sneller voorbij gaat en hoop je eigenlijk op een juist antwoord van iemand hihi ?

 

groetjes Assie?

Haha ja klopt. Je hoopt dan altijd dat iemand precies zegt wat je wenst en dat dat het juiste antwoord is. 

Gelukkig is het alweer dag en heb je kunnen bellen om het na te vragen :)

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.