Ga naar inhoud

Assie : 6 augustus 2019 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Goede nacht allen, ik ben vanmiddag om 14 uur geopereerd door dokter Nio, een geweldige man overigens! 

 

Ik heb 500 cc Eurocilicone druppel high profile, ik kom van een B75, ik was pas rond half 10 thuis ivm de misselijkheid van de medicatie, ben de net om 00 uur gaan proberen te slapen maar lig niet lekker en heb heel veel pijn van mijn vest die super straks zit ook op de rug bij mijn schouders ivm de zwelling van beiden borsten, links het ergste?..

Ik durf mijn morfine niet in te nemen ivm misselijk worden want je wilt met de pijn echt niet spugen en zat daar dik tegen aan 1,5 uur in de kliniek.

 

Heeft iemand tips om goed op bed te kunnen liggen, zitten ?? Lig momenteel op de bank met een hard kussen in de rug en voelt veel beter ondanks de erge pijn in borsten en ribben en rug !!! Helppp 

 

Alvast bedankt wie er reageert ?

 

groetjes Assie   

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Assie

 

Gefeliciteerd met je boobies!?

Jammer dat je zoveel last hebt. 

Als je al misselijk bent zou ik de morfine idd maar niet nemen.

Maar neem wel een andere pijnstiller in de plaats van je morfine!! 

Heb je toevallig valium/diazepam mee gekregen of in huis liggen?

Dit zou je namelijk wel kunnen helpen. 

 

Qua liggen/zitten heb ik niet echt tips voor je helaas.

Denk dat dit voor iedereen wisselt dus dat je voor jezelf de beste manier moet vinden..

 

Veel sterkte nog en een spoedig herstel ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Assie

Gefelciiteerd met je nieuwe borsten. Vervelend dat je zo misselijk bent. 

Ik slikte celebrex icm paracetemol en een maagbeschermer. 

Daar kon ik het prima mee doen. 

Mbt slapen, ik had een voedingskussen waar ik op lag en dat gaf mij genoeg ondersteuning. 

Voor jezelf een beetje bekijken wat het fijnste is.

Succes met je herstel! 

X Patries 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zowieso altijd al 2 hoofdkussens in bed. 

Maar ik doe de achterste wat hoger en de voorste iets lager.   Zo lig ik niet helemaal plat en ook niet teveel omhoog  en dan heb ik een extra kussen onder mn knieën en dat ontlast je rug.  Dat gaat prima zo. 

 

Op de bank zit ik ook met kussen in Mn rug.   Ben inmiddels 2,5 week po dus zit wel lekker soepel inmiddels.   Iets meer hangen enz enz.  

 

Ik heb eigenlijk vanaf dag 1 overdag op de bank gezeten/gelegen,  en dan de kussens van de bank zo ongeveer neer gelegd zoals in bed.   

Wilde niet hele dagen in bed hangen, aangezien de nacht ook nog moest.

En ik was zowieso vrij aktief, niet echt pijn gehad enz dus beneden was gewoon fijn.

 

Maar de nachten zijn eigenlijk ook prima gegaan, ondanks het rug liggen.  

Begin er nu eigenlijk pas wat last van te krijgen en wakker liggen.  Stom he?

 

goed herstel??

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Anon zei:

Hoi @Assie

 

Gefeliciteerd met je boobies!?

Jammer dat je zoveel last hebt. 

Als je al misselijk bent zou ik de morfine idd maar niet nemen.

Maar neem wel een andere pijnstiller in de plaats van je morfine!! 

Heb je toevallig valium/diazepam mee gekregen of in huis liggen?

Dit zou je namelijk wel kunnen helpen. 

 

Qua liggen/zitten heb ik niet echt tips voor je helaas.

Denk dat dit voor iedereen wisselt dus dat je voor jezelf de beste manier moet vinden..

 

Veel sterkte nog en een spoedig herstel ?

Hi @Anon

 

dank je wel voor je reactie, ik heb de valium maar gelaten vandaag want daar werd ik idd zo misselijk van, ik heb wat dikkere kussen genomen voor onder mijn rug en moet niet te veel plat liggen anders kom ik niet omhoog zonder hulp! 

 

De dag na de operatie moet het heftigste zijn dus hopelijk morgen meer verlichting? het komt allemaal omdat mijn prothese onder de spier zit vandaar de heftige pijn ?..

 

bedankt voor je reactie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, MW1986 zei:

Ik heb zowieso altijd al 2 hoofdkussens in bed. 

Maar ik doe de achterste wat hoger en de voorste iets lager.   Zo lig ik niet helemaal plat en ook niet teveel omhoog  en dan heb ik een extra kussen onder mn knieën en dat ontlast je rug.  Dat gaat prima zo. 

 

Op de bank zit ik ook met kussen in Mn rug.   Ben inmiddels 2,5 week po dus zit wel lekker soepel inmiddels.   Iets meer hangen enz enz.  

 

Ik heb eigenlijk vanaf dag 1 overdag op de bank gezeten/gelegen,  en dan de kussens van de bank zo ongeveer neer gelegd zoals in bed.   

Wilde niet hele dagen in bed hangen, aangezien de nacht ook nog moest.

En ik was zowieso vrij aktief, niet echt pijn gehad enz dus beneden was gewoon fijn.

 

Maar de nachten zijn eigenlijk ook prima gegaan, ondanks het rug liggen.  

Begin er nu eigenlijk pas wat last van te krijgen en wakker liggen.  Stom he?

 

goed herstel??

 

Hoiii @MW1986

 

bedankt voor je reactie ik zal ook een kussen onder mijn benen leggen want zelfs dat doet pijn, plat liggen met je benen gestrekt!

 

Ik ben vandaag tot half 4 af en aan op bed geweest en zal vanavond pas rond 22 uur weer naar bed gaan met alle medicatie en hopelijk kan ik vannacht dan wel slapen??

 

Hoop voor jou dat je nu geen onrustige nachten ga krijgen dus veel sterkte er mee, miss ben je een beetje toch ontregeld! 

 

Fijne avond ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Patries78 zei:

Hi @Assie

Gefelciiteerd met je nieuwe borsten. Vervelend dat je zo misselijk bent. 

Ik slikte celebrex icm paracetemol en een maagbeschermer. 

Daar kon ik het prima mee doen. 

Mbt slapen, ik had een voedingskussen waar ik op lag en dat gaf mij genoeg ondersteuning. 

Voor jezelf een beetje bekijken wat het fijnste is.

Succes met je herstel! 

X Patries 

Hoi @Patries78

 

Dank je wel, ik heb ondanks alle pijn gister en vandaag geen spijt ? mijn vriend vroeg me het omdat ik zo rond strompel maar nee, ik kan niet wachten tot eind resultaat, staat wel tot 6 maanden voor ivm duel plane ? maar hopelijk na vandaag minder pijn ?

 

Ik heb de valium gelaten, zolang ik het zo vol hou met de pijn dus vandaag vanaf de middag niet meer misselijk gelukkig??

 

Ik zal grotere kussens nemen dus hopelijk vanavond een betere nacht?

 

bedankt voor je reactie ☺️?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Assie zei:

Hoiii @MW1986

 

bedankt voor je reactie ik zal ook een kussen onder mijn benen leggen want zelfs dat doet pijn, plat liggen met je benen gestrekt!

 

Ik ben vandaag tot half 4 af en aan op bed geweest en zal vanavond pas rond 22 uur weer naar bed gaan met alle medicatie en hopelijk kan ik vannacht dan wel slapen??

 

Hoop voor jou dat je nu geen onrustige nachten ga krijgen dus veel sterkte er mee, miss ben je een beetje toch ontregeld! 

 

Fijne avond ?

Jeetje wat een gedoe he.  

We moeten wat voor onze boobs over hebben?

En hoe is t nu gegaan vannacht?

 

mijn nacht was weer onrustig. Ik slaap in en rond uur of 2 wakker 

 Echt klaar wakker ook en dat blijft zo en dan loop ik op.   Want kan ook echt niet meer lekker liggen.   Duhhhh als je alleen maar op je rug licht met je armen langs je?‍♀️

En smorgens ben ik moe...  

kan niet wachten tot ik normaal op Mn zij kan liggen en me weer lekker kan strekken en uitrekken.  Al die kleine dingetjes?

 

We dealen ermee?

 

??

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.