Ga naar inhoud

Mamavan2kids : 17 oktober 2019 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

Hoi lieve meiden, 

 

Daar ben ik weer! 

Lang verhaal kort, ik heb tot 2 keer aan toe een consult gehad, waarvan de laatste keer ook een operatie datum gepland ( sept 2018 ) maar nu bijna een jaar later nog steeds in het zelfde schuitje. 

 

Dit keer gaat het echt gebeuren! Ik ben inmiddels 10 kg lichter en die boobs zijn nu echt niks meer waard.

 

Op 2 oktober heb ik een consult bij dr Nio en mijn operatie datum staat ook al gepland op 17 oktober ?

 

Ik ben al zeker dat ik voor Motiva protheses wil gaan, maar aangezien ik ben afgevallen en mijn wensen wat heb bijgeschroefd qua maat, is het verstandig nog eens op consult te gaan.

 

Het aftellen is voor mij al begonnen?.

 

Meer dames bij dr Nio geweest ?

 

Liefsss xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, Mamavan2kids zei:

Hoi lieve meiden, 

 

Daar ben ik weer! 

Lang verhaal kort, ik heb tot 2 keer aan toe een consult gehad, waarvan de laatste keer ook een operatie datum gepland ( sept 2018 ) maar nu bijna een jaar later nog steeds in het zelfde schuitje. 

 

Dit keer gaat het echt gebeuren! Ik ben inmiddels 10 kg lichter en die boobs zijn nu echt niks meer waard.

 

Op 2 oktober heb ik een consult bij dr Nio en mijn operatie datum staat ook al gepland op 17 oktober ?

 

Ik ben al zeker dat ik voor Motiva protheses wil gaan, maar aangezien ik ben afgevallen en mijn wensen wat heb bijgeschroefd qua maat, is het verstandig nog eens op consult te gaan.

 

Het aftellen is voor mij al begonnen?.

 

Meer dames bij dr Nio geweest ?

 

Liefsss xxx

Ha, daar is ze weer!
Deze keer gaat het dus echt gebeuren, leuk!!!

Ik ga je topictitel even aanpassen zodat ie helemaal goed staat. Dit topic kun je dan ook blijven gebruiken na je operatie :)
Zit ff in dubio of ik je oudere topic hier bij zal voegen.. Wat heb je liever? Dat apart laten staan (omdat het al zo een tijd geleden is,) of liever samengevoegd zodat iedereen je hele verhaal kan lezen?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie op welke termen kan ik topics over Nio terugvinden? 

SLAZ en park medisch centrun. Nog meer?? 

 

En alvast even op de zaken vooruit lopend:

Welke vitamine is goed om voor de operatie in te nemen? Ik las eerder iets over Arnica druppels ivm beperken van blauwe plekken. Nog meer? 

Geef jij voor of na de operatie van die mooie medicatie schema's? ?

 

Nog andere tips?

Voedingskussen heb ik nog. Verder koop ik nog een nek kussentje en shirt of pyama met knoopjes. 

 

Meer tips zijn welkom! 

 

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Mamavan2kids zei:

@best_boobie op welke termen kan ik topics over Nio terugvinden? 

SLAZ en park medisch centrun. Nog meer?? 

 

En alvast even op de zaken vooruit lopend:

Welke vitamine is goed om voor de operatie in te nemen? Ik las eerder iets over Arnica druppels ivm beperken van blauwe plekken. Nog meer? 

Geef jij voor of na de operatie van die mooie medicatie schema's? ?

 

Nog andere tips?

Voedingskussen heb ik nog. Verder koop ik nog een nek kussentje en shirt of pyama met knoopjes. 

 

Meer tips zijn welkom! 

 

Liefs xx

 

'parkkliniek' 

'olvg'

De rest heb je al zie ik :) 

 

Extra vitaminen enz is niet nodig als je een gevarieerde voeding hebt. 
Zorg dat je na je operatie voldoende eiwitten binnenkrijgt, deze helpen bij de wondgenezing.

Als je iets extra wilt doen, zou je 1 week voor je operatie en 1 week erna, die Vitamine C 1000 van Roter (bruistabletten) kunnen nemen. Meer is absoluut niet nodig.
De werking van Arnica is niet bewezen, maar sommigen zweren erbij....
Ik zeg dus niet dat het niet werkt, maar wetenschappelijk is het niet bewezen effectief. Je moet er, wil je het nemen, wel echt minimaal 2 weken vooraf mee beginnen, anders kan het juist averechts werken.

Medicatieschema maak ik op maat per persoon. 
Dus als je me de dag voor de operatie een pb stuurt met titel: medicatieschema. Daar dan in zet hoe laat je de volgende dag geopereerd wordt en door welke pc (ik ben tegen die tijd echt vergeten dat jij bij Nio ging :P ) dan kijk ik de volgende dag wat vaker op mijn gsm om te kijken of je al je medicatie doorgestuurd hebt.
Dan maak ik een schema voor je op maat :)

Er zijn topics, waar nog tips in staan.. Je hebt toch nog tijd, dus zoek maar ff :45: (weet echt even niet welke zoektermen je hiervoor kunt gebruiken :P )

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet nog op consult, maar aangezien het consult en de operatiedatum heel dicht op elkaar gepland zijn ben ik alweer heel wat voorwerk aan het doen.?

 

Ik was er eerst zeker van om voor Motiva full ronde protheses Silk te gaan, maar nu krijg ik toch het idee dat dit niet aan mijn wensen gaat voldoen en dat ik meer het natuurlijke effect wil met Motiva full Ergonomix.... Iemand voorbeelden van deze 2 ?? 

 

Liefs xx ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zijn voorbeeld boobs voor mij ?

Zal ik dit met Motiva round full silk kunnen bereiken? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie het staat wel op de tarievenlijst van park medisch centrum vermeld.. Houdt dit niet perse in dat alle artsen die daar werken er dan mee werken? 

En dan nog de vraag natuurlijk.... zal ik bovenstaand resultaat ook kunnen creëren met motiva silk ? Die zijn namelijk wel weer wat goedkoper... Het is al niet goedkoop bij Nio?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Mamavan2kids zei:

@best_boobie het staat wel op de tarievenlijst van park medisch centrum vermeld.. Houdt dit niet perse in dat alle artsen die daar werken er dan mee werken? 

En dan nog de vraag natuurlijk.... zal ik bovenstaand resultaat ook kunnen creëren met motiva silk ? Die zijn namelijk wel weer wat goedkoper... Het is al niet goedkoop bij Nio?

Er werken meerdere pc's in parkkliniek, dus ze zullen het sowieso op de tarievenlijst hebben staan. Ik heb nog nooit iemand thuis zien komen met anatomische prothesen geplaatst door Nio. Ook niet met ergonomix trouwens (die zijn rond met een anatomische vorm....)
Maar als je dual plane krijgt, dan is ergonomix ook niet echt nodig...

Van welke cupmaat naar welke cupmaat wilde je eigenlijk ook alweer gaan?
 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, best_boobie zei:

Er werken meerdere pc's in parkkliniek, dus ze zullen het sowieso op de tarievenlijst hebben staan. Ik heb nog nooit iemand thuis zien komen met anatomische prothesen geplaatst door Nio. Ook niet met ergonomix trouwens (die zijn rond met een anatomische vorm....)
Maar als je dual plane krijgt, dan is ergonomix ook niet echt nodig...

Van welke cupmaat naar welke cupmaat wilde je eigenlijk ook alweer gaan?
 

xx

Ergonomix is niet anatomisch toch? Die wil ik namelijk niet voor het geval ze draaien. Ik begreep dat deze minder gevuld zijn en daardoor als je staat ze wel als druppel vallen, maar wanneer je plat zou liggen ze als rond zijn ? 

 

Ik heb een kleine 75 a en wil naar een voor het oog uitziende grote D / kleine E.

( althans ik gok er op dat die voorbeelden die ik eerder in een bericht toevoegde ook ongeveer dat formaat zijn, voor die boobs in zn totaliteit zou ik tekenen ?

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Mamavan2kids zei:

Ergonomix is niet anatomisch toch? Die wil ik namelijk niet voor het geval ze draaien. Ik begreep dat deze minder gevuld zijn en daardoor als je staat ze wel als druppel vallen, maar wanneer je plat zou liggen ze als rond zijn ? 

 

Ik heb een kleine 75 a en wil naar een voor het oog uitziende grote D / kleine E.

( althans ik gok er op dat die voorbeelden die ik eerder in een bericht toevoegde ook ongeveer dat formaat zijn, voor die boobs in zn totaliteit zou ik tekenen ?

 

Xx

De ergonomix is rond idd, maar wel een soort van voorgevormd in een druppelvorm. 

Ze zijn ook, zover ik weet, gewoon normaal percentage gevuld. 

 

Haal je ze niet door elkaar met de 85% gevulde van eurosilicone? Deze gebruikt hij eigenlijk meestal, en dat is een ronde prothese die als druppel ‘valt’ maar rond is als je ligt.....

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-8-2019 om 23:10, best_boobie zei:

De ergonomix is rond idd, maar wel een soort van voorgevormd in een druppelvorm. 

Ze zijn ook, zover ik weet, gewoon normaal percentage gevuld. 

 

Haal je ze niet door elkaar met de 85% gevulde van eurosilicone? Deze gebruikt hij eigenlijk meestal, en dat is een ronde prothese die als druppel ‘valt’ maar rond is als je ligt.....

 

xxx

Dan heb ik me verkeerd ingelezen. Ik was in de veronderstelling dat die van motiva niet voorgevormd waren in druppel door verschillende filmpjes op Instagram. 

 

Ik ben er zeker van dat ik motiva protheses wil dus dan zullen het de ronde worden en laat ik me door Nio goed adviseren?.

 

Bedankt voor je hulp!

 

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Mamavan2kids zei:

Dan heb ik me verkeerd ingelezen. Ik was in de veronderstelling dat die van motiva niet voorgevormd waren in druppel door verschillende filmpjes op Instagram. 

 

Ik ben er zeker van dat ik motiva protheses wil dus dan zullen het de ronde worden en laat ik me door Nio goed adviseren?.

 

Bedankt voor je hulp!

 

Liefs xx

Ik stuur je even een pb meid

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-8-2019 om 21:20, Mamavan2kids zei:

@best_boobie het staat wel op de tarievenlijst van park medisch centrum vermeld.. Houdt dit niet perse in dat alle artsen die daar werken er dan mee werken? 

En dan nog de vraag natuurlijk.... zal ik bovenstaand resultaat ook kunnen creëren met motiva silk ? Die zijn namelijk wel weer wat goedkoper... Het is al niet goedkoop bij Nio?

Mag ik weten hoeveel nio ervoor vraagt? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oja dit is tot 500 cc. Ga je voor meer dan komt er nog een toeslag van 600 euro op. 

En uiteraard de bh komt er ook nog bij á 90 eu...

Maar eerlijk is eerlijk, over Nio zijn werk lees je zelden slechte dingen. Ik verwacht dus dat hij het geld dubbel en dwars waarmaakt. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Ladys,

 

Hoe doen jullie dat als je menstruatie precies in de periode van de operatie plaats vind? ? 

Ik slik geen pil en mijn menstruatie is gister begonnen... over 26 dgn wordt ik geopereerd. Nu zal ( hoop ik ) het tijdens de operatie nog niet begonnen zijn, maar hoe ga ik mezelf 'verschonen' wanneer ik zoveel pijn heb vlak na een operatie ? ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Mamavan2kids zei:

Ladys,

 

Hoe doen jullie dat als je menstruatie precies in de periode van de operatie plaats vind? ? 

Ik slik geen pil en mijn menstruatie is gister begonnen... over 26 dgn wordt ik geopereerd. Nu zal ( hoop ik ) het tijdens de operatie nog niet begonnen zijn, maar hoe ga ik mezelf 'verschonen' wanneer ik zoveel pijn heb vlak na een operatie ? ??

Ik zat precies aan hetzelfde te denken! Ik zat namelijk mijn cyclus app te checken en zou dan als ik geopereerd word ook ongesteld zijn. pfff vorige keer had ik dat gelukkig niet. Ben zelf ook niet aan de pil en wil eigenlijk niet tijdelijk een pil gaan gebruiken om het uit te stellen. Ik denk dat ik persoonlijk mijn menstruatie cup ga gebruiken omdat je die minder vaak hoeft te verschonen maar zal wel irritant worden want weet nog wel dat ik toen al moeite had de eerste dagen met alleen al naar de wc gaan haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Stephh90 zei:

Ik zat precies aan hetzelfde te denken! Ik zat namelijk mijn cyclus app te checken en zou dan als ik geopereerd word ook ongesteld zijn. pfff vorige keer had ik dat gelukkig niet. Ben zelf ook niet aan de pil en wil eigenlijk niet tijdelijk een pil gaan gebruiken om het uit te stellen. Ik denk dat ik persoonlijk mijn menstruatie cup ga gebruiken omdat je die minder vaak hoeft te verschonen maar zal wel irritant worden want weet nog wel dat ik toen al moeite had de eerste dagen met alleen al naar de wc gaan haha. 

Dramaa...?

Die menstruatie cups kon ik nog niet! Ga me er even op inlezen.. alhoewel ik die ook niet in zal krijgen als ik pas ná de operatie ongesteld wordt?

 

Maandverband en me van onder met de douchekop wassen dan maar ofzo? ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Mamavan2kids zei:

Dramaa...?

Die menstruatie cups kon ik nog niet! Ga me er even op inlezen.. alhoewel ik die ook niet in zal krijgen als ik pas ná de operatie ongesteld wordt?

 

Maandverband en me van onder met de douchekop wassen dan maar ofzo? ?

Maandverband is idd ook een idee! Ik ga denk ik ook van die doekjes kopen om me op te frissen haha. pfff wat een gedoe! Ik ben ook altijd heel regelmatig ongesteld dus weet sowieso dat het zal gebeuren whaha, maar ja heb nog 7 weken om een oplossing te vinden

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.