Ga naar inhoud

Mamavan2kids : 17 oktober 2019 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

Op 8-10-2019 om 17:14, Mamavan2kids zei:

Ik heb besloten maar lekker bij de 450 cc te blijven. Denk dat ik hiermee het resultaat behaal wat ik in gedachte heb?

Dan heb je ook een behoorlijke projectie. En als het past bij jouw borstbreedte (zal Nio weten), dan zit je vast goed. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Eviboobs zei:

Dan heb je ook een behoorlijke projectie. En als het past bij jouw borstbreedte (zal Nio weten), dan zit je vast goed. ?

Ja ik hoop het! Ben al blij als ik uberhaupt volume heb en geen lege ruimtes meer in mijn bh's ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Nog even wachten zei:

Yeah morgen is het zover. Succes met wachten nog heel eventjes.

Ah lieff!! Dankjewel.

 

Ben tot nu toe nog niet echt zenuwachtig geweest, maar krijg nu toch lichtelijk een zenuwe door mn lijf?.

Vooral bang voor de pijn achteraf.. Waaah... 

 

Zodra ik er aan toe ben zal ik hier een update plaatsen!

 

Liefs xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden! 

 

Ik lig alweer een tijdje wakker in bed dus een mooi moment om mijn update te plaatsen.

 

Gisteren moest ik me melden om 09:30 uur. Kort daarna werd ik naar de 2de etage verwezen en netjes ontvangen door een verpleegkundige.

Ik kreeg een kamer voor mezelf en de laatste medische vragen werden nog even gesteld.

Met mijn vriend nog wat grapjes gemaakt en wat fotos gemaakt. Zenuwe had ik nog niet echt. 

Rond 10:30 werd ik weer opgehaald om klaargemaakt te worden voor de operatie. Mijn vriend nog een dikke kus gegeven en daar ging ik.

Ik mocht plaats nemen op een bed en alle snoertjes etc werden vastgemaakt. 

Na even gewacht te hebben kwam daar dr Nio om me af te tekenen. Rond 11:10 kon ik mee naar de OK ruimte. 

Eigelijk heb ik op wat gezonde spanning na geen enkel moment zenuwe of buikpijn gehad. Ik ging goed de narcose in en kwam er ook weer goed uit.

En, voor mij op dat moment nog wel het belangrijkste: ik was niet misselijk ( dat was mn enige angst door een operatie in het verleden waarbij ik mega veel gespuugd had erna ) 

Wel voelde ik direct veel pijn. Ik kreeg tot 4x aantoe extra pijn stilling ia het infuus en toen nam het eindelijk gelukkig wat af. 

Kort daarna kon ik terug naar mn eigen kamer waar ik lekker wat te eten en drinken kreeg. 

Al gauw kreeg ik ook nog een paracetamol en niet veel langer daarna een diazepam omdat ik toch nog wel wat last had en gespannen was.

 

Later kwamen er 2 verpleegkundige om mn borsten te controleren dus de bh moest even open. Heel gek gevoel was dat! Toen ze hem weer dicht gingen maken merkte ik dat ik het extreem heet kreeg en wat misselijk werd. 

Daarom moest ik toch nog maar.even blijven liggen. 

Later gingen we een poging doen om te gaan staan maar.werd opnieuw wat flauw dus kon weer hup in het bed?

 

Bij de volgende poging lukte het en hebben we ons langzaam klaargemaakt om naar huis te gaan. Dit was rond 17:00 uur.

 

In de auto heb ik wat geslapen, maar werd ook steeds weer wakker. De rit duurde voor mijn gevoel een eeuwigheid en hij stuurde ons ook nog is een heel stuk binnendoor... ( lekker al die bochten en heuveltjes... ) 

 

Eenmaal bijna thuis werd ik weer flauw en lijk bleek dus ben heel snel naar boven gegaan en op bed gaan liggen. 

 

Neem mn medicatie optijd in. Voel wel heel veel druk rondom mn borsten met wat pijn. Rugpijn is al upcoming, maar kan redelijk wat houdingen aanhouden.  

 

Nouu dat was mijn lange verhaal zo ongeveer wel??. Ik ga nu maar.weer een poging slapen toen want om 05:00 uur gaat mn wekker weer voor de volende  paracetamol. 

 

Liefs van mij

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjullie meiden!!

 

Ik kom de dag redelijk oke door. 

Lig wel continu in bed. Net even naar beneden gegaan voor het eerst, maar dat was toch nog even te veel van het goeie.

 

Vanmiddag even mn bh opengemaakt om de gaasjes te vervangen. Ziet er allemaal netjes uit. Wel zit alles nog mega hoog, maar dat heeft natuurlijk tijd nodig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi lieve dames,

 

Dag 5 po alweer dus even een update ?

 

Ik zou willen dat de tijd voorbij vliegt, maar wat is het saai om de hele dag 'niks' te doen.

Van te voren had ik verwacht dat ik het wel chill zou vinden, maar kom mezelf toch wel tegen.

 

Qua herstel van de borsten gaat het goed. Ik heb nauwelijks 'pijn'. Verder voel ik wel druk, zit alles nog behoorlijk strak, ben ik beperkt in m'n bewegingen en ben ik snel buiten adem ( denk door de vocht ), maarrr qua pijn valt het me zeker mee. 

Vanmiddag ben ik heel enthousiast mee gegaan om mijn dochter uit de opvang te halen, maar ik was al gauw buiten adem dus dat is toch nog even te veel van het goeie.  

 

De nachten gaan ook redelijk goed. 'S morgens wordt ik soms wakker met een lichte rugpijn, maar ook daar kom ik tot nu toe echt prima vanaf. ? Ik slaap op een zitzak van Doomoo die ik nog had liggen van mijn kids en echt waar, het is een mega aanrader! Er zitten balletjes in dus hij vormt aardig naar je lichaam. Ik kan daardoor zelfs een beetje half op mijn zij liggen.

 

Ik merk wel dat ik extreem bang ben om infecties op te lopen en dat het allemaal alsnog fout kan gaan.. Vast een angst die iedereen wel een beetje zal hebben. 

 

Zodra ik wat foto's bij elkaar heb gezet zal ik deze in een album proberen te zetten!

 

Liefs xxx 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff wat een domper!! 

 

Vanmorgen op na controle geweest bij dr van de Putten. De nam waar voor Nio.

Na wat foto's gemaakt te hebben en te hebben doorgestuurd naar Nio blijkt dat ze mn protheses nog te hoog vinden zitten en daarom moet ik nu de komende 3 weken een borstband dragen zonder bh.

Wie dacht dat die po bh's vervelend zijn.... ??

Ik werd al direct zo naar van die band en voelde spontaan rugpijn op komen zetten. Echt geen grap! Vanaf de achterkant trok dr van de putten de band zo laag als ze kon zodat het van voren allemaal snel zakt. Man man man... 

En dan nog niet te spreken over mijn tepels?.. Ik ben meteen daar om de hoek naar de Hunkemoller gegaan voor van die nipple protections. Dat scheelt gelukkig echt enorm, maar alleen al dat kwartiertje daar naartoe werd ik me een partij beroerd van.. niet te omschrijven.

 

Wie heeft dit ook gehad en kan me geruststellen dat de druk van die band tijdelijk is?? ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan ga ik me ineens toch ook zorgen maken om mijn rechter borst ( links op de foto )

 

Van onder is het nogal vierkant, ook toen ik de band nog niet droeg viel me dit op.

Ik heb Motiva Ergonomix en zoals me is uitgelegd zijn dit geen druppelvormige, alleen wanneer je staat vallen ze zo. Kan dus naar mijn idee niks te maken hebben met dat ze verkeerd zitten.

Moet ik gewoon geduld hebben? ?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, Mamavan2kids zei:

En dan ga ik me ineens toch ook zorgen maken om mijn rechter borst ( links op de foto )

 

Van onder is het nogal vierkant, ook toen ik de band nog niet droeg viel me dit op.

Ik heb Motiva Ergonomix en zoals me is uitgelegd zijn dit geen druppelvormige, alleen wanneer je staat vallen ze zo. Kan dus naar mijn idee niks te maken hebben met dat ze verkeerd zitten.

Moet ik gewoon geduld hebben? ?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Zit er niet misschien nog wat vocht in je borsten, maar is het daar beneden al meer weggetrokken? Ik zou mij nu denk ik nog niet te druk maken, al is dat natuurlijk lastig, ze veranderen natuurlijk nog een hele tijd! Al ben ikzelf geen expert, hoor ik hier altijd dat het uiteindelijk wel goed komt.

Qua grootte en vorm vind ik ze wel al erg mooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Update 4 weken po

 

Na 3 weken een borstband gedragen te hebben mocht woensdag de borstband overdag af en hoef ik hem nu de komende weken alleen nog snachts aan. Overdag moet ik een bh dragen zonder steun van onder.

Ik had het nooit verwacht, maar zonder borstband mis ik hem toch ineens een soort van?

De (over)gevoeligheid in mijn tepels heb ik nog enigzins, maar gelukkig lang niet zo erg als het was. Ik draag wel elke dag nog van die nipple covers tegen de gevoeligheid. 

 

Verder beginnen mn borsten al mooi te zakken. Hier en daar zie ik nog wel gekke vormen, maar ik hoop dat dit met de tijd gewoon bij trekt. Zenuwetrekjes voel ik meer in mn rechterborst, maar dat hoort er vast allemaal bij.

 

In mijn album heb ik een nieuwe foto toegevoegd ? xxx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

6 weken po.

 

Gisteren op laten meten. Hunkemoller maat 70F. ?  

Hier had ik eens gelezen dat je bij andere lingerie zaken dan een andere maat hebt. Iemand die mij kan vertellen hoe dat zit? ?

 

Ik moet 'helaas' nog wel 2 weken langer mijn band snachts dragen en overdag iets dragen met zo min mogelijk steun omdat ze blijkbaar nog wat rond staan. 

 

Alles voor mooie boobs ?

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Prachtig hoor. Ik vind het heel mooi staan!

Even een vraagje los van jouw operatie: hoe heb jij hele post-operatieve ervaren met de kids? 
Ik ben over 3 weken aan de beurt en maak me daar een beetje zorgen over.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.