Ga naar inhoud

Mamavan2kids : 17 oktober 2019 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

1 uur terug, Mamavan2kids zei:

6 weken po.

 

Gisteren op laten meten. Hunkemoller maat 70F. ?  

Hier had ik eens gelezen dat je bij andere lingerie zaken dan een andere maat hebt. Iemand die mij kan vertellen hoe dat zit? ?

 

Ik moet 'helaas' nog wel 2 weken langer mijn band snachts dragen en overdag iets dragen met zo min mogelijk steun omdat ze blijkbaar nog wat rond staan. 

 

Alles voor mooie boobs ?

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Mooi!! Ook hele mooie bh! Bij mij ligt het heel erg aan het merk bh, dus ik pas sowieso altijd verschillende maten als ik ergens lingerie koop. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Marlies84 zei:

Prachtig hoor. Ik vind het heel mooi staan!

Even een vraagje los van jouw operatie: hoe heb jij hele post-operatieve ervaren met de kids? 
Ik ben over 3 weken aan de beurt en maak me daar een beetje zorgen over.. 

Hoe oud zijn je kinderen? De mijne is 10 dus gelukkig al heel zelfstandig en hielp me ook goed met alles in t huishouden (ben alleenstaande moeder). Maar denk als je echt kleine kinderen hebt dat je wel wat hulp nodig hebt, vooral de eerste 2 weken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-11-2019 om 10:12, Mamavan2kids zei:

6 weken po.

 

Gisteren op laten meten. Hunkemoller maat 70F. ?  

Hier had ik eens gelezen dat je bij andere lingerie zaken dan een andere maat hebt. Iemand die mij kan vertellen hoe dat zit? ?

 

Ik moet 'helaas' nog wel 2 weken langer mijn band snachts dragen en overdag iets dragen met zo min mogelijk steun omdat ze blijkbaar nog wat rond staan. 

 

Alles voor mooie boobs ?

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

wauw mooi hoor!

 

Ik ben nu bijna 4 weken PO en ben eergisteren en gister ook bh’s wezen passen.

Als eerst ben ik naar een wat duurdere lingeriezaak gegaan waar ik ook echt heel erg goed geholpen ben. Hier kwam ik uiteindelijk op een 65F uit.

Gister ben ik ook naar de Hunkemöller gegaan en daar hebben ze überhaupt niks in 65F. Hier heb ik een 70E geprobeerd voorgevormde cups; deze was te krap. Toen ben ik naar 70F gegaan, hier pastte alleen een bh met niet voorgevormde cups.

 

Wat mij opviel is dat er dus echt weinig keuze is voor grote cups - smalle omtrek. Was eigenlijk niet van plan om steeds €70 euro voor een bh uit te geven in de dure lingeriezaken als ik de “steun” niet eens echt nodig heb.

 

Bij H&M kocht ik voorheen ook altijd leuke setjes. Zag gister dat ze maar tot cup D gaan....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-11-2019 om 11:28, Stephh90 zei:

Mooi!! Ook hele mooie bh! Bij mij ligt het heel erg aan het merk bh, dus ik pas sowieso altijd verschillende maten als ik ergens lingerie koop. 

Dankjewel!! ? 

Ja ik heb zelfs bij hunkemoller 2 verschil in maat per bh ben ik nu achter ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-11-2019 om 12:43, Imker zei:

Staat je echt heel mooi zeg! Wauwie! 
en precies op tijd met black friday!! 

Hahah ja goeie timing vind je niet! 

 

Op 1-12-2019 om 10:54, Ibabsx zei:

wauw mooi hoor!

 

Ik ben nu bijna 4 weken PO en ben eergisteren en gister ook bh’s wezen passen.

Als eerst ben ik naar een wat duurdere lingeriezaak gegaan waar ik ook echt heel erg goed geholpen ben. Hier kwam ik uiteindelijk op een 65F uit.

Gister ben ik ook naar de Hunkemöller gegaan en daar hebben ze überhaupt niks in 65F. Hier heb ik een 70E geprobeerd voorgevormde cups; deze was te krap. Toen ben ik naar 70F gegaan, hier pastte alleen een bh met niet voorgevormde cups.

 

Wat mij opviel is dat er dus echt weinig keuze is voor grote cups - smalle omtrek. Was eigenlijk niet van plan om steeds €70 euro voor een bh uit te geven in de dure lingeriezaken als ik de “steun” niet eens echt nodig heb.

 

Bij H&M kocht ik voorheen ook altijd leuke setjes. Zag gister dat ze maar tot cup D gaan....

Ja ik pas net de omvang 70, maar ook 65 werd mij evt aangeraden en inderdaad wat je zegt daarin heeft hunkemoller dus niks.... bij mij scheelt het dus tot nu toe dus al per bh. 

 

Heef HM online geen grotere maten? X 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-11-2019 om 10:46, Marlies84 zei:

Prachtig hoor. Ik vind het heel mooi staan!

Even een vraagje los van jouw operatie: hoe heb jij hele post-operatieve ervaren met de kids? 
Ik ben over 3 weken aan de beurt en maak me daar een beetje zorgen over.. 

Mijn jongste is 2,5 en vooral daarvoor had ik wat angst dat ze het niet zou begrijpen. Ze is nogal wilt en lomp dus zag de scenarios al voor me, maar gek genoeg leek ze te begrijpen dat mama 'auw' had en deed heeel voorzichtig met me. 

Verder hielpen mijn vriend en moeder ook veel mee dus kon ik uitrusten in bed.

 

Hoe oud is/zijn jouw kids? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lace lingerie (website) of superbra in Rotterdam zijn hele fijne winkels voor kleine omvang grote cup! Bestel zelf altijd bij lace lingerie als je eenmaal je maat weet vind ik het goed te doen. Ben zelf helemaal fan van ewa michalak zijn wel wat duurder maar zitten super fijn aangezien ik een persoon ben die beugel bh’s juist verschrikkelijk vind zitten. Veel bh’s beginnen hier wel vanaf cup e of f als me niet vergis. Misschien is leuk om te kijken? ?

@Mamavan2kids @Ibabsx

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, Mamavan2kids zei:

Mijn jongste is 2,5 en vooral daarvoor had ik wat angst dat ze het niet zou begrijpen. Ze is nogal wilt en lomp dus zag de scenarios al voor me, maar gek genoeg leek ze te begrijpen dat mama 'auw' had en deed heeel voorzichtig met me. 

Verder hielpen mijn vriend en moeder ook veel mee dus kon ik uitrusten in bed.

 

Hoe oud is/zijn jouw kids? 

Dank voor je antwoord! Zoon is ook 2,5, dochter 6. Vermoed ook wel dat zoon snapt dat hij voorzichtiger met me moet doen, maar ga t knuffelen, boekjes lezen op schoot enzo wel even missen! Hoe lang ben je zo fijn geholpen? Ik heb de eerste week iemand present maar 23 en 24 december (een week na de operatie) moet ik zelf aan de bak. Misschien een beetje snel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 6-12-2019 om 19:09, Ellen1997 zei:

Lace lingerie (website) of superbra in Rotterdam zijn hele fijne winkels voor kleine omvang grote cup! Bestel zelf altijd bij lace lingerie als je eenmaal je maat weet vind ik het goed te doen. Ben zelf helemaal fan van ewa michalak zijn wel wat duurder maar zitten super fijn aangezien ik een persoon ben die beugel bh’s juist verschrikkelijk vind zitten. Veel bh’s beginnen hier wel vanaf cup e of f als me niet vergis. Misschien is leuk om te kijken? ?

@Mamavan2kids @Ibabsx

Thanks voor je berichtje! Ik ga er zeker even naar kijken.

Als ik sta, loop doe etc. dan merk ik die beugels niet op, maar als ik zit dan zijn de beugels me ook wel is storend. Bij de ene bh meer als de andere... 

Draag jij nu dan alleen nog beugel loze bh's? Bieden die wel voldoende steun? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-12-2019 om 22:50, Marlies84 zei:

Dank voor je antwoord! Zoon is ook 2,5, dochter 6. Vermoed ook wel dat zoon snapt dat hij voorzichtiger met me moet doen, maar ga t knuffelen, boekjes lezen op schoot enzo wel even missen! Hoe lang ben je zo fijn geholpen? Ik heb de eerste week iemand present maar 23 en 24 december (een week na de operatie) moet ik zelf aan de bak. Misschien een beetje snel?

Heeeyy, sorry voor mn late reactie. 

Inmiddels ben je al geholpen zo te lezen! Hoe is het allemaal gegaan en red je het met de kids? 

Vanaf morgen weer alleen met je kinderen? Succes en hopelijk valt het je allemaal mee??

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.