Ga naar inhoud

Vette huid na bv?


Aanbevolen berichten

3 uur geleden, Anon zei:

Hoi allemaal

 

Sinds mijn bv (11 Juli)  is mijn huid (vooral in m'n gezicht) super vettig ☹️

Weet iemand hoe lang dit blijft en wat ik eventueel kan doen om dit sneller te laten weg gaan? 

Hoi,

 

ik heb dat dus ook. Ben nu een week geleden geopereerd.   Vind het vies.  Want het ruikt ook zo vettig.    Vraag me af hoe dat kan..? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MW1986 ik heb het ondertussen even opgezocht en het zou door de narcose (en producten die daarbij gebruikt worden) kunnen komen.

Het zou wel een tijdje kunnen duren maar vind nergens terug hoe lang exact.. 

 

Heb al geprobeerd om mijn huid goed te scrubben, maskers enzovoort te gebruiken maar werkelijk niets helpt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo! Ik ben 1 juli geopereerd en heb het ook (gehad) ook de huid boven mijn borsten en ook mijn rug had ineens veel bultjes. Ik moet zeggen dat de huid op mijn gezicht al minder vettig is :) de huid boven mijn borsten is nog wel een beetje glimmend. 

 

Narcose kan echt heel lang in je lichaam blijven! Ik vind het echt heel slecht hoe weinig je geïnformeerd wordt over de bijwerkingen hiervan. Ikzelf heb ook super erge last van haaruitval en ik heb gehoord dat dit tot na 1 jaar na de narcose zo kan zijn!!! :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Anon zei:

@MW1986 ik heb het ondertussen even opgezocht en het zou door de narcose (en producten die daarbij gebruikt worden) kunnen komen.

Het zou wel een tijdje kunnen duren maar vind nergens terug hoe lang exact.. 

 

Heb al geprobeerd om mijn huid goed te scrubben, maskers enzovoort te gebruiken maar werkelijk niets helpt..

Ohh echt bizar he wat narcose allemaal met je lijf doet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Lies-L zei:

Hallo! Ik ben 1 juli geopereerd en heb het ook (gehad) ook de huid boven mijn borsten en ook mijn rug had ineens veel bultjes. Ik moet zeggen dat de huid op mijn gezicht al minder vettig is  de huid boven mijn borsten is nog wel een beetje glimmend. 

 

Narcose kan echt heel lang in je lichaam blijven! Ik vind het echt heel slecht hoe weinig je geïnformeerd wordt over de bijwerkingen hiervan. Ikzelf heb ook super erge last van haaruitval en ik heb gehoord dat dit tot na 1 jaar na de narcose zo kan zijn!!!  

Ik heb indd ook heel kleine pukkeltjes maar dan boven Mn borsten tot aan sleutelbeen.  Dacht eerst misschien warmte uitslag doordat ik zo ingepakt zit met die bh en band.  En die hitte afgelopen week.     Maar narcose had ik nooit aan gedacht eigenlijk.      Haaruitval heb ik ook.   Heb incl mijn borsten nu, 9 operaties gehad en na elke operatie haaruitval.  Dus dat was me bekend.   Maar nooit die mini bultjes. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Lies-L zei:

Hallo! Ik ben 1 juli geopereerd en heb het ook (gehad) ook de huid boven mijn borsten en ook mijn rug had ineens veel bultjes. Ik moet zeggen dat de huid op mijn gezicht al minder vettig is  de huid boven mijn borsten is nog wel een beetje glimmend. 

 

Narcose kan echt heel lang in je lichaam blijven! Ik vind het echt heel slecht hoe weinig je geïnformeerd wordt over de bijwerkingen hiervan. Ikzelf heb ook super erge last van haaruitval en ik heb gehoord dat dit tot na 1 jaar na de narcose zo kan zijn!!!  

Hoi! 

 

Fijn om te horen dat het minder wordt!! Ja ik heb vooral bultjes in m'n gezicht, verder heb ik er tot nu toe nog geen aangetroffen. Maar mijn gezicht is wel écht heel erg 'uitgebroken', heb dit in heel m'n leven nog nooit zo erg gehad, zelfs niet doorheen mijn pubertijd ofzo.. 

Glimmende huid heb ik ook nog (vooral mijn borsten dan) maar dat lijkt me normaal gezien ik nog maar zo kort po ben. 

 

Vind het echt jammer om te lezen dat je zoveel haaruitval hebt door de narcose.. 

Kun je niet iets van supplementen/vitamines bijnemen zodat dit terug beter wordt? 

Hoop voor je dat alles terug in orde komt! :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een vettere huid maar denk dat bij mij ook in combinatie met het warme weer is. Heb ook nu wat puistjes, heb ik wel vaker maar nu meerdere bij elkaar tegelijker tijd en had ik vorig jaar na de narcose ook dus je bent niet de enige. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook een hele vette huid inclusief vette lippen. Werd er helemaal gek van! Ook snel vet haar en veel bultjes tussen mijn borsten tot aan mijn sleutelbeen.

 

Nu 9 weken PO en heb geen vette huid meer en de bultjes trekken ook weg!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.