Ga naar inhoud

MissL : 20 december 2019 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hi allemaal, na een paar jaar te hebben meegelezen hier nu toch de knoop doorgehakt en mijn operatie ingepland. 20 december (in de kerstvakantie, scheelt vrije dagen :) ) laat ik mijn borstvergroting uitvoeren door Dr. van der Weij bij de Boerhaave kliniek. Zijn advies 265CC anatomisch voor de spier. Ik ben maar 1.58 en weeg 53 kilo en heb nu een 70/75A cup. Lege borsten, vooral als ik voorover hang. Bij de arts heb ik gevraagd om natuurlijke borsten welk bij mijn lijf passen, (heb nogal brede heupen en flinke billen) en hij gaf aan dat ik niet groter dan dit zou moeten gaan.

 

Nu lees ik van veel dames dat ze achteraf best wat meer hadden gewild. Wat denken/ vinden jullie?

 

Op dit forum lees ik veel goede verhalen over de arts en wil dus ook wel vertrouwen op zijn oordeel, maar ben toch benieuwd :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MissL

 

Ik ben nu 9 dagen po, na een bv bij dr. vd Weij in Boerhaave. 

Ik ben zeer te spreken over de gang van zaken.

Hier werd geadviseerd door hem om voor max 380 cc te gaan, anatomische protheses voor de borstspier. 

Ik heb toen hier met Best_Boobie overleg gehad, die heeft behoorlijk goede kijk op wat het dan ongeveer word. Omdat ik tóch op een mooie D uit wilde komen heb ik een telefonische afspraak gehad met de pc. Hij gaf me aan dat groter niet kon, omdat we dan de randen van de protheses te zien zouden krijgen... bb heeft me toen andere opties laten zien waarbij ik wel meer volume naar voren zou kunnen hebben, maar dat de maten verder hetzelfde bleven. Iets meer profiel/projectie dus... en daar ben ik uiteindelijk voor gegaan. En geen moment spijt van gehad! 

Nu zien ze er met kleding aan iets groter uit dan ik had met mijn 3dubbel ingebouwde kipfilets bh's... (naakt zien ze er wel stukken groter uit ?, maar dat is natuurlijk normaal!)

 

Van der Weij kijkt echt naar wat bij je lichaam past en zal altijd binnen de marges blijven wat betreft een natuurlijk resultaat! Iets wat bij mij toch erg hoog op het lijstje stond! 

 

En het zicht went gewoon héél erg snel... en op het moment dat je past lijkt alles groot als je van "niks" af komt... maar als je het eenmaal aan (in) je lijft hebt, dan word het snel meer en meer eigen... 

 

Succes met wachten tot de 20ste van december... (vind het knap van je dat je nu al een afspraak hebt voor dan, ik zou het niet meer kunnen houden denk ik ??? miep ongeduld dat ik ben hihi)

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had eerst de 380 cc (de cpg331 van mentor) maar bb wees me erop dat er ook zelfde maten protheses waren met meer projectie... de cpg332... en dan had je nog de full wat betreft projectie (weet niet welke dat is) maar die zou een projectie hebben van 6,nogiets en dat werd te veel... dat zou vd Weij ook nooit zetten... deze zat er tussen in zeg maar met 5,1? Ergens in die buurt. De 380cc zou op 4, nogiets uitkomen...

 

Je zou daar het beste Best_Boobie voor kunnen contacten, die heeft de catalogus ervan... en weet dus óók te vertellen welke hoeveel projectie heeft (de grootte naar voren toe)

 

??? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 15-8-2019 om 12:48, MissL zei:

Sorry dat ik zo laat reageer, ben echt heel druk geweest :)

@MissyJoy ja dat puntje geduld is wel een dingetje, helaas kan ik niet eerder lang vrij krijgen, dus het is niet anders..

 

Ik denk dat ik toch nog een afspraak ga maken om nog eens te kijken wat de beste keuze is. En anders toch @best_boobie om advies vragen :)

Mag altijd :)
Liefst wel in pb…. 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi MissL,

Ik ben 5 augustus door dr van der Weij geopereerd:) Je hebt de juiste arts gekozen!

Tijdens het consult had hij bij mij alles opgemeten en op basis daarvan en ook mijn wens op een natuurlijke vergroting, kon ik kiezen tussen 265cc en 305cc. Ik ben 1.63m en weeg 53 kilo. Uiteindelijk heb ik voor 305cc gekozen voor de spier (gelukkig had ik huid genoeg over).

 

Nu 2 weken PO en ben erg blij met de maat. Ze moeten nog gaan indalen en dergelijke dus kan over het uiteindelijke resultaat nog niets zeggen uiteraard. Ik zal straks nog wat nieuwe foto's aan mijn album toevoegen, dus als je wil meekijken kan ik je wel toevoegen?

 

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Hi allemaal, nou de operatie is geweest :) De zenuwen vielen heel erg mee, de narcose ook. Alles is goed gegaan, heb gelukkig bijna geen pijn en dus ook geen pijnstilling genomen. De borsten zitten uiteraard nog hoog en zijn hard maar ben nu al blij. Ook qua gevoel in mijn borsten en tepels is niets veranderd. Zoals het nu kijkt is het een operatie volgens het boekje :)

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn om te lezen dat het goed gaat. Ik word 17 januari door Dr vd Weij geopereerd en krijg ook 265cc anatomisch voor de spier. 

Heb je toevallig ook een album? Ben namelijk heel benieuwd naar het resultaat.

Als ik het zo lees heb ik namelijk een beetje hetzelfde figuur als jij (1,60m / 55kg en ook brede heupen / flinke billen en bijna geen borsten).

Hoe gaat het verder met het herstel? Geen pijn? En kan je wel iets doen of lig je hele dagen in bed / op de bank? 

Ik zie namelijk het meeste op tegen het niks kunnen doen en het niet mogen tillen van mijn zoontje (bijna 1,5 jaar)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@AnitaSR nee geen album helaas, durf ik niet aan met mijn werk en herkenbare moedervlekken ?

 

Ik was de dag van de operatie wat duf maar heb mij eigenlijk daarna super goed gevoeld. Geen pijn, fit en prima in staat om boodschappen te doen en naar buiten te gaan. Alleen strakke harde borsten maar nu na dik 1,5 week gaat dat ook al veel beter. Ik heb dus zeker niet stil hoeven zitten. Ik heb geen kinderen maar mijn katten van ruim 5 kilo heb ik prima kunnen tillen en verzorgen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.