Ga naar inhoud

P&S : 5 april 2011 : Dr. Defrene : Jan Yperman Zekenhuis: Ieper


Aanbevolen berichten

Hoi Allemaal,

wij zijn P & S,een koppel van 30 uit Wvl met 3kids. Samen hebn we besloten dat mijn vrouw een borstvergroting zal laten doen omdat middels door de zwangerschap deze sterk in volume afgenomen zijn en een beetje 'futloos' zijn. Inmiddels al veel gesurft op dit leerrijke forum hier en vorige week een afspraak gemaakt in de Quan clinic te Roeselare.We waren deze morgen op tijd op de afspraak en mochten na 5min plaats te hebn genomen in de wachtzaal bij de dokter,Dr Van der Linde.Een nederlander trouwens.Die heeft ons alles uitgelegd over implantaten en AL onze vragen beantwoord en heeft voor ons ruim de tijd genomen,we zijn ongeveer een dik uur binnengeweest.We voelden ons direct op ons gemak in deze prive kliniek,en ik kan al hetgene dat je vindt op internet alleen maar beamen.Toffe ,gemoedelijke,vriendelijke sfeer die ons 200% op ons gemak deed steln!Het is wel niet deze dokter die de ev. operatie zal uitvoeren maar wel Dr Casaer,die ook opereert in Gent,Veurne en Ieper.

Mijn vrouw was er direct voor te vinden om de BV in deze kliniek te laten doen.

Deze Dr casaer doet ook BV in het Jan Ypermanziekenhuis,weet er iemand of er dan een prijsverschil zal zijn?Qua nazorg en dergelijke ga je denk ik wel beter zijn in de Quan clinic,omdat je er ECHT als persoon wordt behandeld.De rpijs in de Quan clinic valt trouwens heeeel goed mee,ik had eigenlijk een bedrag in mijn hoofd die 7 a 800 euro hoger was.....

In de Quan clinic werken ze met Monobloc implantaten,die bij mn vrouw voor de spier,dus achter de klieren zou geplaatst worden omdat dit een zo natuurlijk mogelijk resultaat zou geven.Ze zou van een 80B naar een 90C gaan,ik geloof iets van een 310CC per borst,kan dit zijn?

Zo ,mn eerste post is een feit,ik hoop op enkele reacties van jullie...

Grtjsssssssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf ben ik niet in de Quan Clinic geopereerd maar ik heb wel al 3 jaar dezelfde protheses en ben er zeer tevreden van . Ze voelen zacht aan maar natuurlijk wat steviger als écht borstweefsel . Het is wel zo dat je vrouw , net als ik , al wat 'basis' heeft (velen moeten vanuit een A-cup vertrekken) en protheses worden altijd achter het eigen borstweefsel geplaatst . Voor mijn man voelen ze 'goed' aan , het overtrof in ieder geval onze verwachtingen .

Ook ik had voor mijn BV een 80B en ben met 335cc naar een C-cup gegaan .

Bij deze wil ik even meegeven dat de ondermaat hetzelfde blijft (dus 80 wordt geen 90) enkel de cup wordt groter . Net na de bv was mijn omtrek 7cm toegenomen maar dat komt door zwelling en vocht welke na week 3 weer weg is .

Mijn protheses zijn dual plane geplaatst , niet volledig onder de spier , enkel de bovenkant van de prothese waardoor een druppelvorm gecreërd wordt .

Wanneer onder de spier geplaatst zijn de borsten wat stugger en onbeweeglijker (ze hangen wat vaster) . Ook wanneer je je borstspier opspant (armen vooruit en handen tegen elkaar duwen) gaan de protheses mee waardoor de borsten vervormd worden (eens de spier terug in rust is dat weer normaal natuurlijk) .

Dat is uiteraard mijn persoonlijke visie/keuze , er zijn hier vrouwen genoeg die blij zijn met de plaatsing achter de spier .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Volgende week woensdag moeten we voor een 3de keer op consultatie(1ste keer was in de Quanclinic en 2de keer morgen bij Dr defrene in het Jan Yperman ziekenhuis te Ieper).Onze 3de consultatie is bij Total Beauty Kliniek te Heule-kortrijk bij een vrouwelijk PC:nl dr Arielle Neuprez.Op internet niet zoveel te vinden erover,alleen hier en daar op franstalige websites omdat ze vooral actief is in brusselse ziekenhuizen.Iemand ervaring ermee.....??

Na de consultatie morgen en volgende week valt de beslissing :rolleyes:

Tnxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgende week woensdag moeten we voor een 3de keer op consultatie(1ste keer was in de Quanclinic en 2de keer morgen bij Dr defrene in het Jan Yperman ziekenhuis te Ieper).Onze 3de consultatie is bij Total Beauty Kliniek te Heule-kortrijk bij een vrouwelijk PC:nl dr Arielle Neuprez.Op internet niet zoveel te vinden erover,alleen hier en daar op franstalige websites omdat ze vooral actief is in brusselse ziekenhuizen.Iemand ervaring ermee.....??

Na de consultatie morgen en volgende week valt de beslissing :rolleyes:

Tnxxxx

Hallo,

Wat was jouw gevoel bij de Quan Clinic?

En bij Total Beauty Clinic?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgende week pas naar Total Beauty é...

Bij ons bezoek aan de quanclinic hadden we een heeel goed gevoel,maar we gaan het daar toch niet laten doen.ik heb je er een PM over gestuurd wrm we nu toch niet gaan naar daar....

Grtz

Graag uw ervaring met total Beauty aub

Link naar reactie
Delen op andere sites

De BV vindt plaats op 5April in het Jan Yperman ziekenhuis door dr Defrene!(collega van dr Casaer)

En mss bij deze ook es iets rechtzetten.Toen we in de Quanclinic waren zeiden ze ons dat Dr Defrene en Dr Casaer daar ook BV doen,daar is dus NIKS van aan!!Ze opereren daar dus helemaal niet!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste forumgebruikers,

Via deze weg laten ikzelf en mijn collega Dr De Frene weten dat wij absoluut geen deel uitmaken van het Quan Clinic team. Ik wil uitdrukkelijk vermelden dat wij op geen enkele manier met hen verbonden zijn, daar niet consulteren en zeker geen ingrepen uitvoeren of uitgevoerd hebben. Onze activiteiten zijn beperkt tot de ziekenhuizen van Ieper, St-Jan Brugge en Veurne.

Met vriendelijke groet

Bob Casaer

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Oké,

dat was klaar en duidelijk van Dr.Casaer :154:

Nog een kleine maand P&S en het is zover, je ziet er al naar uit zeker? nog niet te veel zenuwen?

Je zult het wel heel goed stellen, ik heb al veel goeds gehoord over Dr. Defrene en Dr. Casaer, vreemd dat we hier op het forum nog niet meer over hen kunnen lezen.

Daar gaan wij wat veranderingen moeten in brengen he :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

We moeten volgende week woensdag gaan passen bij dr Defrene en de 5de april onder het mes :rolleyes: .Geen zenuwen hoor,dat het maar vlug zover is :rolleyes: Er is idd niet zoveel te lezen hier maar we kennen wel heel wat mensen die een BV gedaan hebn EN supertevreden zijn....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Voila,morgen is het zover!!Om 8u word mijn vrouw verwacht in het jan Ypermanziekenhuis!! :rolleyes: Vorige week nog es gaan passen en we gaan voor een volle C-cup,anatomische prothesen,onder volledige narcose. :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voila,tvrouwke is ondertss weer goed en wel thuis.Heeft niet al te veel pijn.Wat een verschil :1big_boobs: .Het zijn prothesen van 340cc geworden :rolleyes: Ziet er alleszins al goed uit,de eerste indruk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai P&S,

Gefeliciteerd met de nieuwe borsten van je vrouw :1big_boobs:

En wat fijn dat alles zo goed is gegaan :35:

Ze worden alleen maar mooier met de dag :7:

Heel veel sterkte met het herstel :71:

En leg haar de komende tijd nog maar lekker in de watten :38:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1dag later ondertss en heb de indruk dat ze alsmaar mooier worden :rolleyes: ,alleszins heel content van het werk van dr defrene,ze passen goed bij het lichaam van mn vrouw,niet te klein en net niet te groot :141:

deze nacht is ze wel een uurtje op geweest omdat ze niet kon slapen,is ook niet gewend om op de rug te slapen,ik heb daar nochtans geen last van,es goed op mn buik liggen,haha :130:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey P,

Feliciteer je vrouwtje maar met haar nieuwe aanwinsten! Ik wens haar een voorspoedig herstel toe en verwen jij haar maar lekker!

Fijn te lezen dat jullie al heel tevreden zijn over het resultaat, ze zullen inderdaad steeds mooier en natuurlijker worden!

Ja lig jij maar lekker op je buik hahaha :145::37::4:

Liefs, Eefje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

2weekskes later ondertss,en alles is dik in orde!!

Super supermooi!!beide borsten perfect gelijk,en ze zien er vooral héél natuurlijk uit. Qua pijn valt het ook goed mee!

we hebn ook van de PC een implantaatpaspoort gekregen

Grtzzzzzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hoi iedereen,

ondertss al meer dan een jaartje geleden dat ik hier nog es ben langsgeweest,foei foei foei :106: ,maar ja,als alles super verlopen is,en dik in orde dan ben je minder geneigd om op het forum te zitten vind ik. het is zoals gezegd al een groot jaar geleden dat mijn vrouw geopereert is geweest door dr Defrene,en ze heeft het zich nog geen seconde beklaagd,en het resultaat is SUPER!!nie te groot,nie te klein,mooi natuurlijk,.......We zouden dr Defrene iedereen aanraden....en zeggen dat mijn vrouw een eerste goed gevoel had bij de Quan-clinic:-s,als je alles begint te lezen en zo,grrrrrrr.

Kortom alles prima hier na ruim een jaar!!!

grtjss

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hallo P&S,

Ik ben ook serieus aan het nadenken over een bv, al een lange tijd eigenlijk. Ik ben nu 31 en heb al complexen van mijn 15de. Ik heb een kleine 75B, dat is niet plat plat, maar ook niet echt veel. Zolang ik een BH draag met vulling, is het uitzicht aanvaardbaar, maar naakt of in bikini is er bijna niets...

Sinds ik ook effectief mijn eigen centen verdien heb ik het al verschillende keren serieus overwogen, maar heb het tot nu toe niet gedurfd... Na vele jaren hard werken, verbouwen, en wat nog, vind ik het eindelijk tijd om iets te doen voor mezelf, maar ik wil ook niet dat iemand, behalve mijn vriend dan, het weet, kwestie van geen negatieve commentaren te moeten aanhoren en zo. In principe wil ik gewoon iets meer dan vandaag zodat mijn borsten wat gevulder zijn en ik gewone mooie BH's, bikini's en kleedjes kan dragen... en ik ook wat zelfzekerder kan zijn.

Mijn vriend vind het niet nodig; mijn borstjes zijn klein en stevig, maar niet te klein, zegt hij. Ik denk wel dat hij me zal steunen, maar ook hij was erover bezig dat ik er dan wel tegen zal moeten kunnen als de mensen het zouden zien er iets over zouden vragen...

Ik heb al heel wat gelezen, en ben aan het twijfelen tussen Dr Defreyne (Jan Yperman) en Dr Nolens (AZ Groeninge Kortrijk). Het Jan Yperman Ziekenhuis ken ik, want heb er al een aantal keer gelegen, en de verpleging is er in elk geval super vriendelijk. AZ Groeninge ken ik niet, maar er zijn ook wel wat positieve reacties over Dr Nolens, en dat is dan ook een vrouw wat het mss iets gemakkelijker maakt.

Ik lees dat jullie na een jaar nog steeds tevreden zijn over Dr Defreyne. Of was het nu toch zijn collega die de effectieve operatie heeft uitgevoerd. Mag ik vragen of het als man ook natuurlijk/hetzelfde aanvoelt als een 'echte' borst? En hoe zit het met het litteken? Na hoeveel tijd kan je weer 100% pijnloos functioneren?

Heeft iemand anders ook nog reacties over Dr Defreyne? Ik lees er weinig over op dit forum...

Alvast bedankt

grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

bij mijn vrouw is het Dr. Defrene die de BV gedaan heeft,we zijn nu anderhalf jaar verder en nog altijd héél tevreden!Om op uw vragen te antwoorden,voelt het natuurlijk/hetzelfde aan als een echte borst?Helemaal hetzelfde is het natuurlijk niet,mijn vrouw heeft heel 'dun' vel (of hoe moet ik het zeggen :-p )en je voelt natuurlijk wel de prothese als je goed voelt,maar daar stoor ik me niet aan,MAAR ze zijn er hééééél natuurlijk uit!Ze passen goed bij haar lichaam.Mss es consultatie maken bij Dr Defrene?Zo kan kan je sebiet zien of je je op je gemak voelt.En het feit dat hij een man is en Dr Nolens een vrouw maakt volgens mij niet zoveel uit,de meeste gynaecologen bijv zijn toch ook mannen?Wij kennen verschillende mensen die een BVG laten doen hebben bij Dr Defrene en allemaal even tevreden,onze zoon is vorig jaar ook geopereerd aan zijn oren en dit is ook heel goed gedaan.... Ik zou niet twijfelen moest ik u zijn :-) En het feit dat je er hier op het forum niet zoveel over terug vind,iemand die tevreden is over zijn ingreep heeft meestal geen behoefte om dit op een forum te plaatsen,de meeste mensen komen hier omdat ze ofwel negatieve ervaringen gehad hebben of omdat ze op zoek zijn naar een dokter of zo,zoals bij ons het geval was!Ik wilde wat meer info over de Quan clinic 1,5j terug en gelukkig hebben we het daar niet laten doen!Maar dat is een ander verhaal :-)

Grtz

z

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.