Ga naar inhoud

P&S : 5 april 2011 : Dr. Defrene : Jan Yperman Zekenhuis: Ieper


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ja, heb dat gelezen van de Quan kliniek; gelukkig dat jullie niet naar daar geweest zijn. Ik ben eigenlijk bewust eerder op zoek gegaan naar pc die effectief verbonden zijn aan een ziekenhuis, heb daar nog altijd net iets meer vertrouwen in. Die klinieken kunnen ook goed zijn, maar het lijkt me een beetje teveel een commerciële bedoening...

Ik heb ondertussen nog wat meer gelezen en Dr De Frene komt er eigenlijk altijd goed uit. Ik heb dan uiteindelijk de knoop doorgehakt, en heb gebeld voor een afspraak. Is wel pas 12 september, nog lang, maar ja, op die paar weken zal het nu toch niet meer aankomen zeker. Ik wacht liever wat langer op een goede pc dan het te snel willen en bij een minder goede pc uit te komen.

Ik heb het er ook nog eens over gehad met mijn vriend, maar het viel een beetje tegen. We hebben het er in het verleden al over gehad en hij heeft me altijd gezegd dat hij het niet nodig vindt, maar dat hij me wel ging steunen. Hij was niet echt enthousiast, vooral omdat ik het zoveel mogelijk geheim wil houden, en het dus niet zelf tegen iemand wil zeggen. Niet dat ik me erover schaam dat ik eindelijk iets wil doen voor mezelf, maar omdat ik weet dat vooral mijn familie er waarschijnlijk wel negatieve commentaar op zal hebben. Ik ga ervan uit dat het niet teveel zal opvallen, omdat ik nu toch altijd ook gevulde bh's draag, Maar mijn vriend zegt dat het sowieso zal opvallen en dat ik wel er wel moet op voorbereid zijn dat er vragen, commentaar, of zelfs achterklap, zal zijn. Ik hoop natuurlijk van niet, maar als iemand het mij vraagt, zal ik er ook niet over liegen natuurlijk.

Hoe hebben jullie dat ervaren in jullie omgeving, familie, vrienden. Wist iedereen het op voorhand? En welke reacties hebben jullie gehad? Ik denk dat West-Vlaanderen op dat vlak nog net iets conservatiever is dan andere provincies...

grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou zeggen,trek je niks aan wat andern zeggen!!wij wonen in een klein dorp en je kent dat hé,als er één iemand het weet,dan weet heel het dorp het,maar so what:-) .En commentaar of achterklap,een BVG is al lang geen taboe niet meer,en als ze erover praten,laat ze praten,mss zijn ze wel jaloers :-p.

Dr Defrene zal er wel voor zorgen dat je borsten goed passen bij je lichaam,ik geloof dat ik me herinner dat hij tijdens de operatie nog beslist heeft om grotere of kleinere implantaten te gebruiken omdat dit beter zou passen bij mn vrouw.Dus hij doet echt wel wat hij denkt dat goed is voor u!

12september is niet meer zo ver weg!!!Ben es benieuwd hoe je het zal stellen:-)

Ik denk dat je het na de BVG toch niet zal kunnen geheimhouden en je het zelf tegen sommige mensen zal vertellen omdat je zal fier zijn op je boobs!!!

grtzzzzzzzzzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx voor de steun!

Mijn vriend is ondertussen ook al wat meer bijgedraaid, omdat hij ook wel weet dat ik dan meer zelfvertrouwen zal hebben en mij beter in mijn vel zal voelen. Uiteindelijk doet het er idd niet toe wat de anderen denken; ofwel begrijpen ze het niet omdat ze zelf grotere borsten hebben, ofwel mss inderdaad jaloers.

Kan al bijna nie meer wachten, maar de consultatie is pas 12 september, wat betekent dat ik zal moeten wachten tot rond december of zo voor de operatie. We gaan immers nog naar Mexico begin november, en moet daar wel een beetje sportieve dingen kunnen doen... Had daarom gehoopt om de operatie voor half september te kunnen doen, aangezien je 6 weken niet mag sporten, maar het is blijkbaar niet zo evident om bij die pc op snel op consultatie te gaan...

Geduld is een mooie deugd hè

grtjz

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.