Ga naar inhoud

Motiva progressive plus full of Ergonomix?


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Vandaag op consult geweest bij Dr. Verdonck.

Wat een leuke en fijne arts is dat!

Ik heb 3 verschillende prothesen mogen passen.

225 cc, 250 cc en ? Volgens mij was de 3e 300 cc. Hij had het over een tussen maat die hij niet had om te passen. 

Ik heb momenteel een a cup met weinig volume boven in. Hij liet mij kiezen tussen de ergonomix en de progressive plus full.

Het is zoveel informatie dat ik het even niet meer krijg verwerkt in mn bovenkamer??

Maar als ik het goed heb begrepen valt ergonomix een beetje in een druppelvorm en met je je eigen borsten mee? En de progressieve full zou meer volume bovenin geven dus een lichte push up effect?  Ik wil het liefste zo natuurlijk mogelijk dus wil het liefst voor ergonomix kiezen maar ben bang dat mijn volume boven in dan weg blijft? Heeft iemand de progressive plus full en bewegen die ook heel natuurlijk met je eigen borsten mee of blijven ze als je bijvoorbeeld gaat liggen overeind staan?

Hij raad mij 250 cc aan en zou volgens hem uitkomen op een c cup.

 

Liefs Esmeralda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Esmeralda

wat leuk dat het een goede afspraak was! Leuke vent? ik heb zelf nog geen ervaring met hoe het uiteindelijk uitpakt. Ik heb zelf voor de 295 met lichte push up gekozen. Tijdens mijn consult werd er niet over gesproken, dat kwam pas bij het maken van de afspraak. Heb zelf wat proberen op te zoeken op internet en kwam toen hier uit☺️

 

Ik hoop voor je dat er iemand is die je er meer over kan adviseren

 

?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.