Ga naar inhoud

Meningen en tips


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Ik ben me al weken suf aan het googlen...recensies aan het lezen en filmpjes aan het bekijken.

Ik heb altijd kleine borsten gehad (70a) totdat ik op 25 jarige leeftijd mn 2e kindje kreeg, daarna hield ik een 70b over. Zo'n 3 jaar geleden ben ik aan 1 borst geopereerd. Ik had een redelijk grote fibroadenoom die verwijderd is geworden. Deze zat bovenin mn borst dus als ik een bh aan heb dan zit 1 borst goed in de cup en de andere cup gaapt een beetje. Ook gaan mn borsten nu ik ouder word, steeds verder uit elkaar staan. Ik ben doodsbang voor operaties maar met de borsten die ik nu heb word ik ook niet gelukkiger. Dus ik ga ervoor en ben hard aan het sparen voor de borstvergroting. 

Zoals ik er nu over denk is om het bij Dr Verdonck te laten doen en te vragen of 300 cc mogelijk is. 

Maar ik twijfelde eerst ook nog om naar Global Care Clinic te gaan.

Ik lees dan ook graag jullie ervaringen en waar jullie zijn geweest? 

Ik woon in Zuid Limburg en wil niet te ver reizen.

 

Liefs Esmeralda.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Esmeralda, ook ik ben uit Zuid Limburg en ben bij de Mooi kliniek geweest bij dr. Sawor, er zitten verschillende artsen en over de heren die daar werken is over het algemeen genomen iedereen erg tevreden. 

Ik ben heel tevreden over dr. Sawor en zou er zo weer terug gaan.

 

Dr. Sawor heeft ook heel veel ervaring op het reconstructie gebied, hij is degene die de methode ontwikkelt heeft die vrouwen na een verwijdering van hun borst het gevoel in de tepels terug geeft bij een reconstructie.

 

Als je borsten wat verder uit elkaar staan kan het zijn dat dat na een vergroting zo blijft, alles hangt of staat met je voorsituatie. Er zijn echter ook artsen die een wat bredere prothese plaatsen en daarmee de afstand proberen te minimaliseren, daar zijn ook weer risico’s aan verbonden en dat is ook echt iets wat je op het consult zult moeten bespreken.

 

Bij het vergrootglaasje kun je zoeken op dit forum, je tikt bijvoorbeeld de naam van je pc in en eventueel de kliniek en dan komen vanzelf de ervaringen, lees je eens goed in.

 

Sjuul

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Sjuul zei:

Hallo Esmeralda, ook ik ben uit Zuid Limburg en ben bij de Mooi kliniek geweest bij dr. Sawor, er zitten verschillende artsen en over de heren die daar werken is over het algemeen genomen iedereen erg tevreden. 

Ik ben heel tevreden over dr. Sawor en zou er zo weer terug gaan.

 

Dr. Sawor heeft ook heel veel ervaring op het reconstructie gebied, hij is degene die de methode ontwikkelt heeft die vrouwen na een verwijdering van hun borst het gevoel in de tepels terug geeft bij een reconstructie.

 

Als je borsten wat verder uit elkaar staan kan het zijn dat dat na een vergroting zo blijft, alles hangt of staat met je voorsituatie. Er zijn echter ook artsen die een wat bredere prothese plaatsen en daarmee de afstand proberen te minimaliseren, daar zijn ook weer risico’s aan verbonden en dat is ook echt iets wat je op het consult zult moeten bespreken.

 

Bij het vergrootglaasje kun je zoeken op dit forum, je tikt bijvoorbeeld de naam van je pc in en eventueel de kliniek en dan komen vanzelf de ervaringen, lees je eens goed in.

 

Sjuul

Dankje Sjuul

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Esmeralda

 

Ik kom ook uit Zuid Limburg en ben gisteren bij Verdonck geweest. Ik vond het een hele fijne man met een vleugje humor. Ik heb toevallig ook gevraagd of hij mijn borsten dichter bij elkaar kon zetten. Hij meette me op en zei dat ze 6 cm uit elkaar stonden, gemiddeld is rond de 4 cm maar er zijn ook vrouwen met 10 cm. Ze proberen dat altijd wel als de wens er is maar het ligt gewoon aan je eigen voorsituatie. Snap ik ook wel.. ik heb 8 juli ook nog een consult bij kliniek Veldhoven, dr. Schiettecatte. Ook al voelde het gisteren heel goed, ik wil gewoon minimaal twee consulten bij verschillende pc's. Dat kun je ook doen toch? 

 

Ik wil ook rond de 300cc en volgens Verdonck zou ik dan uitkomen op een grote C, kleine D, wat ik perfect vind. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bemeltje, 

 

Bedankt voor je reactie!

Ik heb al veel recensies en filmpjes bekeken. 

Over Verdonck alleen maar positieve reacties gelezen en omdat ik niet te ver wil reizen ook voor deze kliniek gekozen.

Er is nog een kliniek zo'n 10 minuten daar vandaan, ben ff de naam kwijt maar wat ik begrepen heb is dat deze arts alleen maar voor de spier plaatst.

Ik zou ook graag een grote C willen dus ben benieuwd wat ik te horen krijg.

Soms zie ik meiden die echt plat zijn maar al met 270 cc een grote voorgevel hebben gekregen.

Succes bij je volgende consult, hou je me op de hoogte?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.