Ga naar inhoud

Twijfelen over de maat na lezen van berichten hier en op internet.


Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik heb me hier gisteren aangemeld omdat ik toch nog wat meer informatie wilde verzamelen over borstvergrotingen.

Ik heb afgelopen zondag consult gehad bij dr. vd Weij. Er werd een 380 cc anatomisch voor de spier geadviseerd. Nu begin ik alleen heel erg te twijfelen of ik niet toch een maat groter wil. Vooral omdat ik hier en op internet lees dat het toch wat kleiner uitvalt. Ik ben 1.78 lang en weer 70 kg ongeveer. 

Heb de arts gisteren middels een telefonisch consult opnieuw gesproken en hij gaf aan dat groter waarschijnlijk een rand te zien zou zijn. Dit is iets wat is niet wil natuurlijk... maar wat me dan aan het denken zet was de opmerking, vrouwen komen toch altijd terug op hun eerste keuze die ze gemaakt hadden. Terwijl ik toch écht overal de verhalen lees dat vrouwen nadien liever toch iets groter gewild hadden.

 

Het houd me zo bezig, toch nog maar een passessie "inlassen" of toch op zijn kunde en kennis afgaan? Omdat ik zeker géén randen wil zien ook het liefste het wel voor de spier geplaatst wil hebben.

 

???

 

Wat zouden jullie doen? Wat is jullie ervaring? Met 380 cc anatomische protheses? Ik kan ook zo weinig vergelijkingsmateriaal vinden op internet

 

Alvast bedankt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor je antwoord. 

 

(Ben een leek wat betreft dit forum, weet dus totaal niet hoe alles werkt ???)

 

Ben al blij dat ik hier berichten geplaatst krijg hihi

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, MissyJoy zei:

Thanks voor je antwoord. 

 

(Ben een leek wat betreft dit forum, weet dus totaal niet hoe alles werkt ???)

 

Ben al blij dat ik hier berichten geplaatst krijg hihi

 

Groetjes

Oh! Rechts boven daar staan streepjes. Als je daarop klikt zie je een envelopje. Druk daar op en dan staat er een nieuw prive bericht opstellen. Dan zoek je best_boobie en zo kan je haar een PB sturen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem ook eens een kijkje op realself.com. Daar staan massa’s voor- en na foto’s waarmee je je een redelijk beeld kan vormen van het resultaat op mensen met een gelijkaardig postuur als dat van jou.

 

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MissyJoy als je teveel twijfelt zou ik nog een keer passen en voor jezelf foto's nemen zodat je thuis nog even kunt kijken. Ik twijfelde ook vlak voor ik geopereerd werd of ik toch niet nog een maatje groter moest gaan (vooral doordat ik dat hier zoveel lees) maar ben achteraf juist blij dat ik dat niet gedaan heb en op het advies van mijn arts ben afgegaan.

Veel foto's kijken van meiden met een vergelijkbaar postuur/voorsituatie helpt ook. 

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks @Kimmmmmm voor de uitleg! (35 jaar en niet weten hoe het allemaal werkt, best erg hihi) maar weer wat geleerd!

 

@Mjcls thanks, ik was al op Google afbeeldingen aan het kijken maar daar kon ik niet echt vergelijkbaar "materiaal" vinden... Ga daar dus zeker eens even neuzen!

 

@Merel thanks... denk inderdaad dat ik morgen toch nog maar even bel of ik de 17de na de afspraak met de anesthesioloog toch nog even n keer kan passen. Al moet ik natuurlijk wél op het kunnen van de arts afgaan zegt mijn gevoel. Hij heeft er al vele in handen gehad ? dus mag aannemen dat hij toch wel weet waar hij over praat.

Maar Just in case... 

 

Thanks voor jullie antwoorden! Word wel gelukkig veel wijzer hier op het forum! Zó fijn dat ik niet de enige ben met die onzekerheid en de ervaringen van andere kan lezen, neemt veel van mijn twijfels weg! (Al bezorgen sommige berichten, zoals achteraf spijt van toch niet een maatje groter, me wel twijfels... al had ik die al een beetje) ?

 

Het is ook allemaal ineens zo snel gegaan... van een droom van bijna 20 jaar naar ineens te horen krijgen dat je man een afspraak ingepland heeft... 

 

Was een flinke shock voor me, maar wel een enorm gave!

 

???

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow @Mjcls daar staan er echt mega veel op ??

 

Vergelijkingsmateriaal genoeg nu hihi

 

Alleen zo moeilijk om te zoeken, zat gisteren te kijken en ik heb blijkbaar een heel ander beeld van mn (weggebleven) voorgevel dan mijn man ???

 

 Vind het wel echt mega fijn hier, de ervaringsverhalen en hulp... Thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, MissyJoy said:

Wow @Mjcls daar staan er echt mega veel op ??

 

Vergelijkingsmateriaal genoeg nu hihi

 

Alleen zo moeilijk om te zoeken, zat gisteren te kijken en ik heb blijkbaar een heel ander beeld van mn (weggebleven) voorgevel dan mijn man ???

 

 Vind het wel echt mega fijn hier, de ervaringsverhalen en hulp... Thanks!

Ja idd, daar staan er hon-der-den. Gaf me na uren scrollen echt wel een goed idee van wat ik wou. Dit heb ik ook aan de dokter getoond en op basis daarvan heeft hij de maat gekozen.

Ik ben heel tevreden over de vorm e.d., alleen wat bang dat het uiteindelijk wat groter is geworden dan ik voor ogen had, maar dat kan ik pas binnen een paar maanden echt beoordelen. Met mijn kleren aan is het in ieder geval heel mooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.