Ga naar inhoud

Geen gevoel in tepel


Aanbevolen berichten

Is er iemand die na de operatie in 1 (of beide) tepels geen gevoel meer had?

 

Ik had graag gehoord hoe dat verder evolueerde om in te schatten wat mijn kansen van herstel zijn.

 

Vandaag ben ik 10 dagen PO en merk dat er vanalles aan het gebeuren is in mijn borsten. Pijngolven (zowel links als rechts) en een enorm gevoelige linkertepel. Ik hoop dat mijn rechtertepel hierdoor ook weer “wakker wordt”.

 

Groetjes, MJ

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Mjcls zei:

Is er iemand die na de operatie in 1 (of beide) tepels geen gevoel meer had?

 

Ik had graag gehoord hoe dat verder evolueerde om in te schatten wat mijn kansen van herstel zijn.

 

Vandaag ben ik 10 dagen PO en merk dat er vanalles aan het gebeuren is in mijn borsten. Pijngolven (zowel links als rechts) en een enorm gevoelige linkertepel. Ik hoop dat mijn rechtertepel hierdoor ook weer “wakker wordt”.

 

Groetjes, MJ

Hoi hoi

 

Hoort er allemaal bij :)

Normaa gesproken zou een pc dit ook van te voren moeten bespreken met de klant, dat zou een hoop onzekerheid wegnemen :)

 

Geef het de tijd. Je hebt een grote operatie achter de rug. Je lichaam heeft de tijd nodig om te herstellen. Gevoel komt meestal weer terug, maar kan ook makkelijk 1-2 jaar duren. De meesten krijgen echter eerder het gevoel weer terug, wat begint met overgevoeligheid. Ga je dus al maar vast verheugen ?

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...

Komt helemaal goed hoor meid. Bij mijn eerste bv heel veel verdoofde plekjes gehad op mijn borst o.a. mijn tepels. Dit heeft zelfs best een behoorlijk lang geduurd echt iets van een jaar of zo is zelfs toen nog helemaal goed gekomen. Na mijn prothese wissel waren ze extreem gevoel en nu 7 weken later nog wel maar iets minder al. Komt goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.