Ga naar inhoud

Mjcls : 27 mei 2019 : Dr. Peeters : AZ Klina : Brasschaat


Aanbevolen berichten

Even een verslagje:

 

Vorige week liet ik 270cc  Anatomic Mentor Cohesive III plaatsen onder de borstspier.

Na 3 keer borstvoeding geven, bleef er van mijn 70B niks meer over en was het snel beslist om daar iets aan te veranderen.

 

De pijn viel reuze mee. Na 2 dagen kon ik feitelijk alles weer, behalve mijn 1-jarige dochter dragen.

 

Ik vond het mentale aspect veel moeilijker. Nog steeds durf ik niet naar mijn borsten te kijken. Ik vind ze zo enorm en opgeblazen. Natuurlijk weet ik dat geduld het codewoord is, maar dat zit me niet in de genen. Hopelijk zakken mijn borsten snel wat, zodat ik het resultaat beter kan beoordelen. Momenteel ben ik een beetje bang dat een maatje kleiner (255cc) beter was geweest...

 

Nog een minpuntje: mijn rechtertepel is compleet gevoelloos. Ik hoop dat dat zich nog zal herstellen.

 

Over de chirurg niets dan lof. Die heeft me echt heel goed geholpen en zou ik zo iedereen aanraden.

 

Vragen , ervaringen en peptalk altijd welkom!

Ik probeer nogeen foto toe te voegen als ik ontdekt heb hoe dat hier in zijn werk gaat ?

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi mjcls,

 

Ik ben heel benieuwd naar het resultaat! Ik moet zelf nog kiezen tussen 245 en 275 cc. Er bestaat helaas geen tussenmaat, dat zou perfect geweest zijn voor mij (denk ik). Ik ben nu heel erg aan het twijfelen. Ik merk dat ik toch naar 275 cc neig, maar ik ben bang dat het weer te groot zal zijn. Ik wil wel gewoon maat S blijven aantrekken van boven. Maar tegelijkertijd ben ik ook weer bang dat 245 cc te weinig gaat zijn. Voor nu denk ik dat ik het achteraf erger zou vinden als ze te klein zouden zijn dan te groot. De teleurstelling zou dan denk ik groter zijn. Maar dat is elke dag weer anders, hoor. Ik zie ook prachtige resultaten van 240/245 cc en dan denk ik: ja, dat wil ik precies! Maar dan lees ik ook vaak verhalen van dames die achteraf gezien toch een maatje groter zouden willen hebben en daarom neig ik dus naar een 275. Ik denk dat ik de arts op de dag van de bv ga zeggen dat ik 275 wil, maar mocht het niet mooi zijn en nep, ik ook genoegen neem met 245. 

 

En ik denk dat jij gewoon even moet wennen aan de grootte. Ik denk dat als ik 275 neem ik exact dezelfde reactie ga hebben als jou. Zolang het in kleding niet te groot is, ben ik tevreden. In bikini mag het wel een beetje “sexy” zijn van mij. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is inderdaad helemaal dezelfde gedachtenkronkels die ik had in de weken voor mijn operatie. Ik ging telkens kijken naar voorbeelden van meisjes met een gelijkaardig postuur als ik (realself.com is ook een goeie website daarvoor) en de ene keer dacht ik "dit gaat veel te groot zijn voor mij" en de andere keer dacht ik "gaat het niet te klein zijn?". Als je je PC vertrouwt, kan je de eindbeslissing inderdaad aan hem laten (zoals ik ook gedaan heb). Zoek een foto van jouw ultieme "breast goal" en laat hem dit als referentie nemen om te beslissen.

 

Komt goed!

Ik hou je op de hoogte van mijn vorderingen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat is zo lastig dat je steeds weer andere gedachtes hebt. Maar inderdaad, gewoon overlaten aan de pc en dan moet het goed komen. Bedankt voor de tip van de website! Ik ga meteen even kijken. En inderdaad, dat vind ik een goeie tip om de arts een foto te laten zien. Dank je wel!  

Link naar reactie
Delen op andere sites

De gevoelloosheid in de tepels hoort er wat bij vrees ik. Ik merk dat ik links al wat meer begin te voelen maar rechts is nog geheel gevoelloos. 

De maat prothesen zal je pas goed kunnen inschatten als ze gezakt zijn op hun plaats en de zwelling weg is denk ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 hours ago, AnonymomMel said:

De gevoelloosheid in de tepels hoort er wat bij vrees ik. Ik merk dat ik links al wat meer begin te voelen maar rechts is nog geheel gevoelloos. 

De maat prothesen zal je pas goed kunnen inschatten als ze gezakt zijn op hun plaats en de zwelling weg is denk ik. 

Oh ik hoop voor je dat het helemaal terugkomt. Hou me op de hoogte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag ging ik op controle bij de dokter. Hij heeft de draadjes eruitgehaald en zo zag ik mijn nieuwe borsten voor de eerste keer zonder plakkers. Foto’s in mijn album!

Ik mag een borstband dragen, maar het hoeft niet per se. Het is vooral handig als ik druk bezig ben. Met 3 kinderen gebeurt dat wel eens...

Ik heb ook alle vragen kunnen stellen die ik de laatste weken opgespaard heb, en nu kan ik er weer even tegen ✌?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Mjcls,

 

Ten eerste gefeliciteerd met je nieuwe boobs. 

En tweede even over die gevoelloze tepels; dat gevoel kan weer terug komen, maar dat kan wel heel lang duren. Na mijn eerste operatie kwam het gevoel in mijn tepels na een aantal maanden weer terug. Ik ben inmiddels 4x aan mijn borsten geopereerd en helaas is het gevoel in mijn tepels nu niet meer terug gekomen. Ik heb in december 2017 mijn laatste prothesewissel ondergaan. Maar na 4x zijn de zenuwen denk ik net iets té vaak doorgesneden, waardoor ze onherstelbaar beschadigd zijn. Maar na je eerste bv denk ik wel dat het gevoel nog terug komt. De zenuwen hebben gewoon ff de tijd nodig om te herstellen. Weer dat woord dat bij een bv altijd naar boven komt; GEDULD ??

Succes nog met je verdere herstel, meis. 

 

?? Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minutes ago, Jaydee said:

@Mjcls,

 

Ten eerste gefeliciteerd met je nieuwe boobs. 

En tweede even over die gevoelloze tepels; dat gevoel kan weer terug komen, maar dat kan wel heel lang duren. Na mijn eerste operatie kwam het gevoel in mijn tepels na een aantal maanden weer terug. Ik ben inmiddels 4x aan mijn borsten geopereerd en helaas is het gevoel in mijn tepels nu niet meer terug gekomen. Ik heb in december 2017 mijn laatste prothesewissel ondergaan. Maar na 4x zijn de zenuwen denk ik net iets té vaak doorgesneden, waardoor ze onherstelbaar beschadigd zijn. Maar na je eerste bv denk ik wel dat het gevoel nog terug komt. De zenuwen hebben gewoon ff de tijd nodig om te herstellen. Weer dat woord dat bij een bv altijd naar boven komt; GEDULD ??

Succes nog met je verdere herstel, meis. 

 

?? Jaydee 

Oh leuk dat je dit even laat weten. Voorlopig is het gevoel nog niet terug, maar het “ongevoel” is verminderd (als je snapt wat ik bedoel). Ik heb er goede hoop in!

 

Jammer dat het bij jou na 4 keer niet meer is teruggekomen, maar niet onlogisch natuurlijk.

 

Mag ik vragen om welke reden je 4x gewisseld bent?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden, Mjcls zei:

Oh leuk dat je dit even laat weten. Voorlopig is het gevoel nog niet terug, maar het “ongevoel” is verminderd (als je snapt wat ik bedoel). Ik heb er goede hoop in!

 

Jammer dat het bij jou na 4 keer niet meer is teruggekomen, maar niet onlogisch natuurlijk.

 

Mag ik vragen om welke reden je 4x gewisseld bent?

Hoi, hoi,

 

25 jaar geleden mijn eerste bv. Toen in mei 2016 een wissel laten doen omdat de protheses er toch al 21 jaar inzaten. Die chirurg in het streekziekenhuis hier in de buurt wist niet echt waar ze mee bezig was, waardoor ik een giga double bubble heb opgelopen. Dat heeft dokter Nio toen in december 2017 hersteld, maar daar waren wel twee operaties voor nodig, dus toen mocht in ik mei 2018 nog eens onder het mes. Maar nu is het gelukkig goed. Dus vandaar 4x geopereerd. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, Mjcls zei:

Oh jee, hopelijk ben je er nu voorgoed vanaf!

Vast wel. Nio heeft echt topwerk verricht ?.

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

6 WEKEN UPDATE

 

Pijn: niks meer. Maandag (exact 6 weken) ging ik meteen een toertje joggen, en daar had ik helemaal geen last van.

 

Verzorging: elke ochtend en avond smeer ik mijn borsten (vooral het litteken) in met nivea, zoals aangeraden door mijn PC.

 

Soepelheid: Helemaal geen gevangen, opgeblazen gevoel meer. De borsten voelen een pak soepeler aan, maar blijven wel redelijk bewegingsloos. Ik merk wel dat ze een klein beetje gaan hangen als ik op mijn zij lig. Jeeuuujj!

 

Gevoel in tepels: nog steeds heb ik rechts veel minder gevoel dan links. Wel meer dan in het begin (of mss ben ik het al gewoon?). De koude heeft wel een impact op beide tepels, dus ik vertrouw erop dat het stilaan zal beteren. Mijn PC vond dat ook een goed teken.

 

Beha maat: Voorlopig lijkt 75C mijn maat. En dat mag zeker zo blijven!

 

Mentaal begin ik mijn borsten eindelijk te aanvaarden. Ik denk er niet meer van ‘s ochtends tot ‘s avonds aan. ? Ik geloof nog steeds dat een maatje kleiner ook goed was geweest, maar in mijn kleren ziet het er echt prachtig uit. Bloot, dat zullen we binnen een paar maanden kunnen beoordelen.

 

Nieuwe foto’s in mijn album. Vraag gerust toegang!

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 hours ago, ABS said:

Wat fijn dat je je veel beter voelt en alles lekker gaat! Mag ik mee kijken. Ik zou graag ook voor een c cup gaan. Volgens mij hebben we ook een beetje dezelfde bouw. 

Natuurlijk! Ik kijk het na, maar volgens mij had ik je al toegang gegeven...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

2 maanden PO

Blij in mijn nieuwe bikini ? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hi

Ziet er heel mooi uit. Ik twijfel nog tussen 225 en 255. Ik ga binnenkort. Mag ik je vragen of je blij bent met deze maat? Voor mij is cup C prima, groter hoeft echt niet. Ik sport ook veel, heb ook een getrained lijf, daar passen geen grote borsten bij. Maar ik lees ook dat het kleiner uitvalt dan je denkt. Dank vast voor je reactie.   

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.