Ga naar inhoud

Astrid13! : 30 april 2019 : Dr. Damen : Janssen kliniek : Oisterwijk


Aanbevolen berichten

Hi Dames,

Sinds vandaag lid geworden?.

Ik heb mijn operatie vrijdag 3 mei. Nu twijfel ik na lezen op dit forum ineens over mijn gekozen implantaat van Mentor. Ik lees hier dat Motiva veel zachter is?? Ik dacht ga voor zekerheid en dacht dus aan Mentor maar heb nu twijfels.  Daarnaast heeft de arts 375cc en 400cc besteld. Ik ben 1.75 en 58 kg. Wat zouden jullie mij adviseren?

Groetjes, Astrid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Astrid,

 

Ik heb 24 mei mijn operatie en heb gekozen voor de Motiva 400cc.

Ik zelf vind de Motiva zachter aanvoelen dan de Mentor en is ook wat steviger! De arts adviseerde mij de Motiva(terwijl ik zelf eerst ook graag de Mentor wilde) en na een passessie en ze beide gevoeld te hebben toch voor de Motiva gekozen.

 

Motiva is ook een goed merk. Maar dat is Mentor ook!

 

Ik heb onwijs veel tips gehad van @best_boobie over de maten, omdat ik het verschil niet wist. Maar zoals ik het onthouden heb scheelt die 25cc niet veel. Wat adviseerde de arts jou?

 

Liefs,

Rowie

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-4-2019 om 19:40, Astrid13! zei:

Hi Dames,

Sinds vandaag lid geworden?.

Ik heb mijn operatie vrijdag 3 mei. Nu twijfel ik na lezen op dit forum ineens over mijn gekozen implantaat van Mentor. Ik lees hier dat Motiva veel zachter is?? Ik dacht ga voor zekerheid en dacht dus aan Mentor maar heb nu twijfels.  Daarnaast heeft de arts 375cc en 400cc besteld. Ik ben 1.75 en 58 kg. Wat zouden jullie mij adviseren?

Groetjes, Astrid

Hoi Astrid, spannend je datum al zo dichtbij! Werkt je pc ook met motiva? Ik zou dan nog eens terug gaan en beide implantaten naast elkaar in je hand houden. Dit heb ik ook gedaan met zowel natrelle/motiva en mentor/motiva. Motiva is zachter, het is geen wereld van verschil maar wel duidelijk waarneembaar. Mijn vriend merkt het zelfs (ik ben gewisseld naar motiva), terwijl hij mijn vorige boobies al prima vond voelen en niet zo kritisch is wat dat betreft.

Mss heeft je pc een reden om jou mentor aan te raden (bv als je voor anatomisch kiest), dan zou ik ook vragen wat die reden is. Veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Rosanna,

Mijn pc werkt het liefst met Mentor vanwege zekerheid en jarenlange goed testresultaten en de certificering. Ik heb de Motiva al in mijn handen gehad en deze is idd veel zachter. Ik heb begrepen dat beide merken A merken zijn. Nu heeft hij de Mentor Cohesievr II besteld. 

Aan de ene kant wil ik zachte implantaten maar ook weer een stukje zekerheid. Ik ga morgen maar even met de kliniek bellen voor meer info. Thnx voor je reactie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Rowie,

Mijn pc zei direct 375cc. Toen ik vertelde over de verschillende adviezen van andere klinieken,  van 275cc tot 375cc, voor de spier/dual plane, begreep hij mij twijfels. Hij heeft het me goed uitgelegd en is gaan meten. Hij vertelde dat 375cc heel goed zou staan en dat 400cc hij ook aandurfde om te plaatsen maar dat ik dan wel een verhoogd risico heb op complicaties en verhoogde kans op plooivorming. Hij werkt het liefst met Mentor ivm jarenlange kwaliteit/ervaring/keurmerk etc.

Ik wil plooivorming natuurlijk voorkomen en de zachtste implantaat dus nu neig ik weer meer naar Motiva. Denk ik aan zekerheid dan weer Mentor. Pff vind het echt lastig...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Twijfel is heel normaal, je wil zoveel mogelijk zekerheid, veiligheid en natuurlijk prachtige borsten! Daar ben jij echt niet de enige in, dat geldt voor ons allemaal. :) Uiteindelijk moet jij een keuze maken (natuurlijk in samenspraak met jouw pc) waar jij je goed bij voelt.

 

Mijn "ervaring" is als volgt;

Ik zou eerst Natrelle krijgen, maar het is Mentor geworden, cohesive II en 250cc en het is dual plane geplaatst. Ik ben nu 7 week PO en kan niet anders zeggen dat ik hier heel tevreden over ben. Langzaam maar zeker beginnen mijn borsten steeds wat zachter te worden en dalen ze steeds iets verder in. Mijn partner zei v/d week uit zichzelf dat hij mijn borsten al veel zachter vindt aanvoelen. Het uiteindelijke resultaat heb je eigenlijk pas als je 1 jaar PO bent, dus ben heel benieuwd.

 

Heel veel suc6 met de beslissing die jij gaat maken voor jezelf, het komt allemaal in orde :)

Enne, prettige paasdagen en geniet van het mooie weer!

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Geplaatst (aangepast)

Hi allen,

Ik ben nu 6 dagen po, mijn borsten zijn mooi maar wel mega gespannen, voelen aan als kanonskogels ?. De narcose viel heel erg mee en ik werd snel en goed wakker. 

Ik heb helaas wel veel pijn gehaf en last van misselijkheid, reactie op sterke pijnstillers en de uitwerking van narcose denk ik. Was ook even een zoektocht naar de juiste pijnstillers, nu goed te doen met een schema van paracetamol en ibuprofen dankzij advies  @best_boobie. Als ik op de bank lig gaat het goed maar met 2 kleine kids in huis (co ouderschap) moet ik soms echt even hun of mijn vriend (als hij er is) om hulp vragen en merk dat het toch snel teveel is. Via dit forum ben ik handige tips tegenkomen voor als je moeite hebt om op je rug te slapen. Kussen onder je knieën en een voedingskussen zijn echt een zege voor beetje nachtrust ?. Ik kijk uit naar de komende dagen of ze iets minder gespannen gaan aanvoelen en dat ik kan afbouwen met de pijnstillers . Donderdag moet ik weer naar kantoor en auto rijden (klein stukje), daar kijk ik nog wel tegenop. Denk dat ik maar zeg dat ik last heb van mijn rug als dekking voor au kreten?. Als het toch niet gaat dan maar vanuit huis werken onder mom van 'rugklachten'. 

Ik heb een foto toegevoegd, deze is genomen op dag 4. 

Xx

 

 

aangepast door best_boobie
Foto verwijderd op verzoek
  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Dat ziet er echt prachtig uit! Ik zit zelf nog in een twijfelfase.

Heb jij voor Mentor of Motiva gekozen (of heb ik er overheen gelezen?).

Succes met herstellen!

Groetjes nmk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er netjes uit, welke maat heb je uiteindelijk gekozen en hoe is het geplaatst? 

 

Ik ben over 5 dagen aan de beurt! Ibuprofen heb ik niet in huis, maar is dus ook handig om te kopen begrijp ik uit jouw post?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 8-5-2019 om 14:01, Linda_PDD zei:

Ziet er netjes uit, welke maat heb je uiteindelijk gekozen en hoe is het geplaatst? 

 

Ik ben over 5 dagen aan de beurt! Ibuprofen heb ik niet in huis, maar is dus ook handig om te kopen begrijp ik uit jouw post?

Niet iedere pc adviseert ibuprofen te nemen. Sommigen raden het zelfs af. Schrijven liever iets anders voor. Misschien beter om dat af te wachten of na te vragen :)

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.