Ga naar inhoud

Rowie : 24 mei 2019 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik ben gister voor de eerste keer op consult geweest bij praktijk Gabriels. Tijdens het passen vond ik de Mentor 2 hp erg mooi staan, dit was ook een prima maat bij mijn lengte. Het komt ongeveer uit op een cup D.

 

Toevallig was dr. Hupkens ook aanwezig en kon ik gelijk door om door hem gezien te worden. Hij adviseert me echter om motiva round te nemen en 425cc zou ongeveer gelijk zijn aan 375cc van mentor.

 

Door alle indrukken en informatie ben ik een heleboel vergeten te vragen. (Dus een 2e afspraak komt ook nog)

 

Maar 425cc klinkt dan ineens veel groter. Heeft iemand ervaring met 425cc van motiva? En wat is het verschil met de Mentor?

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

 

12.20 zoals ik me kan herrinneren!

 

Ja ik heb die twijfel zelf ook.

Mijn eerste keuze ligt toch meer bij de Mentor, dus vraag me af wat het verschil eigenlijk is.

 

425cc lijkt me ook echt veel te groot.

Ik wil gewoon natuurlijke borsten en een cup D is prima, maar liever niet veel groter.

 

Met het passen heb ik de mentor II HP 375cc aangehad en die vond ik wel mooi, maar twijfel nu toch over 350cc.

Lastig allemaal!

 

Vrijdag heb ik een 2e consult met hem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-4-2019 om 10:57, Rowie zei:

Hoi

 

12.20 zoals ik me kan herrinneren!

 

Ja ik heb die twijfel zelf ook.

Mijn eerste keuze ligt toch meer bij de Mentor, dus vraag me af wat het verschil eigenlijk is.

 

425cc lijkt me ook echt veel te groot.

Ik wil gewoon natuurlijke borsten en een cup D is prima, maar liever niet veel groter.

 

Met het passen heb ik de mentor II HP 375cc aangehad en die vond ik wel mooi, maar twijfel nu toch over 350cc.

Lastig allemaal!

 

Vrijdag heb ik een 2e consult met hem.

Hoi hoi

 

Ik zal even je topictitel aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen. Misschien leuk om hier nog even te updaten hoe het bij je tweede passessie gegaan is?

 

In dit topic kun je vanaf nu al je updates plaatsen inclusief straks je operatieverslag. Zo heb je alles overzichtelijk in 1 topic staan :)

 

Is je operatie in het MFIV gepland trouwens?

 

Succes met aftellen!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel! 

 

Mijn tweede passessie was gisteren, en heb toen de Motiva 425cc en 400cc gepast.

 

Ik heb gekozen voor de full Motiva 400cc. Deze vond ik net iets mooier, ookal scheelt het bijna niks! 

 

De Motiva voelde net iets zachter en blijft ook mooi stevig.

 

24 mei wordt ik geholpen door dr. Hupkens in het MFIV. Ik kan nu al niet wachten en ben héél erg benieuwd hoe het gaat worden! 

 

Als iemand ervaring heeft met de 400cc Motiva full, let me know! ?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Rowie zei:

Ook spannend! Ja mag al iets eerder!

 

Waar wordt je geholpen en wat gaat ze bij jou plaatsen?

 

 

Ik word geholpen door dr van Onselen van A klinieken bij het MFIV.

Ik krijg anatomische polytech microthane opticon protheses! en dan 280 CC.

Door het meten van mijn borsten kwamen ze op deze maat.

 

Kijk jij er al naar uit? @Rowie :3:

 

Zelf kan ik nu al niet wachten tot het resultaat! :35:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Kimmmmmm zei:

Ik word geholpen door dr van Onselen van A klinieken bij het MFIV.

Ik krijg anatomische polytech microthane opticon protheses! en dan 280 CC.

Door het meten van mijn borsten kwamen ze op deze maat.

 

Kijk jij er al naar uit? @Rowie 

 

Zelf kan ik nu al niet wachten tot het resultaat! 

 

 

 

Ja ik kijk er echt naar uit, vindt het wel heel spannend hoor. Jij? ?

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
3 uur geleden, MangaMania zei:

Nog meer eventjes nu!! ?

Ja het is echt aftellen nu! ? heb er zin in, maar vind het ook heel spannend

 

Ik word trouwens de 25e geopereerd. (Anders zou het de 24e pas eind de middag zijn, omdat Hupkens in de ochtend in het Radboud is) en dat wilde ik niet. Dus nu word ik de 25e in de ochtend geopeerd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Rowie zei:

Ja het is echt aftellen nu! ? heb er zin in, maar vind het ook heel spannend

 

Ik word trouwens de 25e geopereerd. (Anders zou het de 24e pas eind de middag zijn, omdat Hupkens in de ochtend in het Radboud is) en dat wilde ik niet. Dus nu word ik de 25e in de ochtend geopeerd! 

 

 

Yeahh! Het komt nu echt in de buurt :) Kan me voorstellen dat je t spannend vindt hoor! Ik heb vandaag ook van alle soorten vitaminen gehaald (voor sneller herstel, hoop ik) leef er zo naar toe! En ik ben pas 7-6  Maar jij mag volgende week zaterdag al! Echt heel leuk! Kom je uit de buurt van waar je geopereerd wordt? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, MangaMania zei:

 

 

Yeahh! Het komt nu echt in de buurt  Kan me voorstellen dat je t spannend vindt hoor! Ik heb vandaag ook van alle soorten vitaminen gehaald (voor sneller herstel, hoop ik) leef er zo naar toe! En ik ben pas 7-6  Maar jij mag volgende week zaterdag al! Echt heel leuk! Kom je uit de buurt van waar je geopereerd wordt? 

Heb je tips voor vitamines?

En waar word jij geopereerd?

 

Ik moet een uur rijden, dus dat is wat minder. Maar ik heb een heleboel tips gekregen dus neem een hoofdkussen mee de auto in, voor de terugweg ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Rowie zei:

Heb je tips voor vitamines?

En waar word jij geopereerd?

 

Ik moet een uur rijden, dus dat is wat minder. Maar ik heb een heleboel tips gekregen dus neem een hoofdkussen mee de auto in, voor de terugweg ?

 

 In MFIV, Vlaardingen. Voor mij 1,5 uur rijden. Kijk ook niet uit naar de terug reis ? Maar goede tip! Ik neem ook een kussen mee. 

 

Ik ga twee weken van tevoren Arnica B5 slikken, dit is tegen beurs en blauwheid. Sommige klinieken raden t aan, en sommige zeggen geen bewijs te hebben dat het werkt. Maar baad t niet dan schaadt t niet. Dus ik ga het wel proberen ?

 

Verder nog verschillende vitaminen en mineralen, speciaal voor operatief herstel. Hoop dat iets werkt! Ik heb twee fotootjes toegevoegd, daar staat t beschreven. 

 

Jij nog leuke voorbereidende tips? Kunnen we er op die manier leuk naar toeleven ?

zitten maar 2 weekjes tussen ons! Leuk!!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, MangaMania zei:

 In MFIV, Vlaardingen. Voor mij 1,5 uur rijden. Kijk ook niet uit naar de terug reis ? Maar goede tip! Ik neem ook een kussen mee. 

 

Ik ga twee weken van tevoren Arnica B5 slikken, dit is tegen beurs en blauwheid. Sommige klinieken raden t aan, en sommige zeggen geen bewijs te hebben dat het werkt. Maar baad t niet dan schaadt t niet. Dus ik ga het wel proberen ?

 

Verder nog verschillende vitaminen en mineralen, speciaal voor operatief herstel. Hoop dat iets werkt! Ik heb twee fotootjes toegevoegd, daar staat t beschreven. 

 

Jij nog leuke voorbereidende tips? Kunnen we er op die manier leuk naar toeleven ?

zitten maar 2 weekjes tussen ons! Leuk!!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ik dus ook in het MFIV! Door welke arts word je geholpen?

 

En spannend he, het is nu echt aftellen.

 

Ah voor de Arnica tabletten ben ik dus al te laat. Ik slik wel multivitamine, maar dat doe ik al heel lang. Ik ga eens verder kijken voor goede vitamines!

 

Je hebt ook thee om meer vocht af te drijven. Dat is goed voor de zwellig! Ik weet niet of ze vochtafdrijvende tabletjes hebben.

 

Verder heb ik voedingskussen gekocht, omdat ik bang ben in mijn slaap om te rollen haha. 

 

En ja leuk! Zo kunnen we elkaar wat op de hoogte houden ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-5-2019 om 17:23, Rowie zei:

Ik dus ook in het MFIV! Door welke arts word je geholpen?

 

En spannend he, het is nu echt aftellen.

 

Ah voor de Arnica tabletten ben ik dus al te laat. Ik slik wel multivitamine, maar dat doe ik al heel lang. Ik ga eens verder kijken voor goede vitamines!

 

Je hebt ook thee om meer vocht af te drijven. Dat is goed voor de zwellig! Ik weet niet of ze vochtafdrijvende tabletjes hebben.

 

Verder heb ik voedingskussen gekocht, omdat ik bang ben in mijn slaap om te rollen haha. 

 

En ja leuk! Zo kunnen we elkaar wat op de hoogte houden ?

 

Ik had een heel bericht geschreven, maar hij is niet aangekomen ?

 

Als je t zou willen, kan arnica nog hoor. Word ook vaak aangeraden na de operatie. Of t daadwerkelijk werkt, weet ik niet ??‍♀️ 

 

Ik ben heel benieuwd naar welk voedingskussen jij hebt, er is ook zoveel keuze. Haha. 

 

Thee heb ik ook gehaald! Verse brandnetel blaadjes. Haha. Of t lekker smaakt weet ik niet ? 

 

Nog maar eventjes voor jou.. wat ontzettend leuk! Ben erg benieuwd ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, MangaMania zei:

Ik had een heel bericht geschreven, maar hij is niet aangekomen ?

 

Als je t zou willen, kan arnica nog hoor. Word ook vaak aangeraden na de operatie. Of t daadwerkelijk werkt, weet ik niet ??‍♀️ 

 

Ik ben heel benieuwd naar welk voedingskussen jij hebt, er is ook zoveel keuze. Haha. 

 

Thee heb ik ook gehaald! Verse brandnetel blaadjes. Haha. Of t lekker smaakt weet ik niet ? 

 

Nog maar eventjes voor jou.. wat ontzettend leuk! Ben erg benieuwd ?

Dan ga ik toch eens kijken voor Arnica. Kan nooit geen kwaad lijkt me haha. Het is nu echt nog maar een weekje. Als ik daar zo over nadenk, beginnen de zenuwen toch al wel te komen ?

 

Ik heb gewoon een simpel voedingskussen gekocht! Zo een van de Hema geloof ik. Het is meer dat ik en niet omrol, en mijn been er af en toe omheen kan doen.

 

Heb ook tips gekregen om 'snachts een kussentje in je knieholte te doen. Dan lig je niet zo plat!

 

Heb jij trouwens een borstband gekocht?

 

Ja brandnetel thee inderdaad. Heb ook geen idee of dat lekker is! Maar alles voor de wondgenezing haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Rowie zei:

Dan ga ik toch eens kijken voor Arnica. Kan nooit geen kwaad lijkt me haha. Het is nu echt nog maar een weekje. Als ik daar zo over nadenk, beginnen de zenuwen toch al wel te komen ?

 

Ik heb gewoon een simpel voedingskussen gekocht! Zo een van de Hema geloof ik. Het is meer dat ik en niet omrol, en mijn been er af en toe omheen kan doen.

 

Heb ook tips gekregen om 'snachts een kussentje in je knieholte te doen. Dan lig je niet zo plat!

 

Heb jij trouwens een borstband gekocht?

 

Ja brandnetel thee inderdaad. Heb ook geen idee of dat lekker is! Maar alles voor de wondgenezing haha

 

Haha, nee precies! Dat dacht ik dus ook. Ook vitamine C1000 capsules helpen met herstel met wond genezing. Ben je ook nog prima voor op tijd hoor! Alles voor mooie boobies ? haha. 

 

Ik heb al eerder grote borsten gehad door borstvoeding. Omdat mijn boobs toen ook ineens heel groot werden, heb ik destijds lichte striae gehad. En dit gebeurde niet op mijn buik, omdat ik deze mijn zwangerschap in smeerde met anti striae. Maar mijn boobs toen dus niet. Hahaha. Dus omdat ik nu denk dat die crème dus werkt, smeer ik nu ook anti striae op! Haha, mocht jij hier gevoelig zijn, misschien ook nog een leuke voorbereiding ? 

 

Ik zag het in de papieren staan over de borstband, daar stond in dat vooral Hupkens dit gebruikt. Dus ik had het aan hem gevraagd, maar hij moest lachen. Hij zei, dat moet aangepast worden. Dat verschilt per persoon. En ik hoefde t niet aan te kopen. En mocht t wel nodig zijn, kan t altijd later. Maar, hij verwachtte het niet. Dus ik zou als ik jou was er ook mee wachten hoor ?

 

Precies een weekje voor jou nu! Spannend zeg! Ik tel nu ook met jou mee ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, MangaMania zei:

 

Haha, nee precies! Dat dacht ik dus ook. Ook vitamine C1000 capsules helpen met herstel met wond genezing. Ben je ook nog prima voor op tijd hoor! Alles voor mooie boobies ? haha. 

 

Ik heb al eerder grote borsten gehad door borstvoeding. Omdat mijn boobs toen ook ineens heel groot werden, heb ik destijds lichte striae gehad. En dit gebeurde niet op mijn buik, omdat ik deze mijn zwangerschap in smeerde met anti striae. Maar mijn boobs toen dus niet. Hahaha. Dus omdat ik nu denk dat die crème dus werkt, smeer ik nu ook anti striae op! Haha, mocht jij hier gevoelig zijn, misschien ook nog een leuke voorbereiding ? 

 

Ik zag het in de papieren staan over de borstband, daar stond in dat vooral Hupkens dit gebruikt. Dus ik had het aan hem gevraagd, maar hij moest lachen. Hij zei, dat moet aangepast worden. Dat verschilt per persoon. En ik hoefde t niet aan te kopen. En mocht t wel nodig zijn, kan t altijd later. Maar, hij verwachtte het niet. Dus ik zou als ik jou was er ook mee wachten hoor ?

 

Precies een weekje voor jou nu! Spannend zeg! Ik tel nu ook met jou mee ☺️

Ja dat had ik dus ook gelezen van die borstband! Ik twijfelde al om hem te kopen. Maar mocht het nodig zijn kan ik hem daar nog kopen.

 

Oh een hele goede tip! Ik krijg snel last van striae. Hoe heet die creme? ? 

Ik sport heel veel en merk dat op mijn benen ook striae zit.

 

Hoeveel cc kreeg je ook alweer? En welk merk?

 

Ik zal eens gaan kijken voor meer vitamines etc. Alles voor mooie boobies inderdaad! ? ik probeer nu ook heel gezond te eten etc haha. In de hoop dat dat ook meewerkt.

 

Ik las trouwens ook dat je 3 dagen voor de operatie, en dan iedere dag, je kan douchen met dettol? Dit om alle bacteriën te doden. En de dag voor de operatie ook je haren met dettol wassen. Ik weet niet of iemand van dit forum dat weleens gedaan heeft ? maar het stond als tip en voorbereiding in de papieren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Rowie zei:

Ja dat had ik dus ook gelezen van die borstband! Ik twijfelde al om hem te kopen. Maar mocht het nodig zijn kan ik hem daar nog kopen.

 

Oh een hele goede tip! Ik krijg snel last van striae. Hoe heet die creme? ? 

Ik sport heel veel en merk dat op mijn benen ook striae zit.

 

Hoeveel cc kreeg je ook alweer? En welk merk?

 

Ik zal eens gaan kijken voor meer vitamines etc. Alles voor mooie boobies inderdaad! ? ik probeer nu ook heel gezond te eten etc haha. In de hoop dat dat ook meewerkt.

 

Ik las trouwens ook dat je 3 dagen voor de operatie, en dan iedere dag, je kan douchen met dettol? Dit om alle bacteriën te doden. En de dag voor de operatie ook je haren met dettol wassen. Ik weet niet of iemand van dit forum dat weleens gedaan heeft ? maar het stond als tip en voorbereiding in de papieren.

 

 

Wat is dit toch onwijs om met elkaar te kunnen delen he! Super ?

 

Ik heb nu een 75b, en krijg 500cc van Motiva round silk. Het klinkt heel groot. Hoop niet dat t zoals mijn profiel plaatje wordt ? Maar hupkens zei dat t mooi in verhouding zou zijn. Jij kreeg in de 400 dacht ik he? Welke cup heb je nu? 

 

Ik sport ook veel, ik zal dat straks wel erg gaan missen! Haha. En langzaam opbouwen zei hij ?

 

Ik heb dezelfde gehaald waarvan ik geen enkele striae op mijn buik had gekregen destijds. Van Palmer, was die. Ik plaats er wel fotootje bij voor je.

 

Haha, ja die Dettol had ik ook gelezen. Maar dat ga ik niet doen, mijn huid zal dan gegarandeerd zo uitdrogen!  Voor niks boobies ingesmeerd dan ? 

Maar ik ga wel hun advies opvolgen voor het desinfecteren. Ik ga me de hele week douchen met Tea tree bodywash van The body shop. Anti bacterieel, reinigend en zuiverend en er zit geen zeep in die je huid zo uitdroogt ? Mijn haar de laatste dag dan ook maar ??

 

Super dat je ook zo gezond eet nu! Dat zal zeker gaan helpen hoor ?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Rowie zei:

Ja dat had ik dus ook gelezen van die borstband! Ik twijfelde al om hem te kopen. Maar mocht het nodig zijn kan ik hem daar nog kopen.

 

Oh een hele goede tip! Ik krijg snel last van striae. Hoe heet die creme? ? 

Ik sport heel veel en merk dat op mijn benen ook striae zit.

 

Hoeveel cc kreeg je ook alweer? En welk merk?

 

Ik zal eens gaan kijken voor meer vitamines etc. Alles voor mooie boobies inderdaad! ? ik probeer nu ook heel gezond te eten etc haha. In de hoop dat dat ook meewerkt.

 

Ik las trouwens ook dat je 3 dagen voor de operatie, en dan iedere dag, je kan douchen met dettol? Dit om alle bacteriën te doden. En de dag voor de operatie ook je haren met dettol wassen. Ik weet niet of iemand van dit forum dat weleens gedaan heeft ? maar het stond als tip en voorbereiding in de papieren.

Yes ik heb mezelf 3 dagen gewassen met dettol handzeep. Dag van ok ook mijn haren. Gelukkig mag je wel deo want die dettol geur is niet echt geweldig??

Ik ben trouwens ook door Hupkens geopereerd(340cc dual plain) en heb totaal geen blauwe plekken en minimale pijn. Hij schijnt erom bekent te staan heb ik me laten vertellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, MangaMania zei:

 

 

Wat is dit toch onwijs om met elkaar te kunnen delen he! Super ?

 

Ik heb nu een 75b, en krijg 500cc van Motiva round silk. Het klinkt heel groot. Hoop niet dat t zoals mijn profiel plaatje wordt ? Maar hupkens zei dat t mooi in verhouding zou zijn. Jij kreeg in de 400 dacht ik he? Welke cup heb je nu? 

 

Ik sport ook veel, ik zal dat straks wel erg gaan missen! Haha. En langzaam opbouwen zei hij ?

 

Ik heb dezelfde gehaald waarvan ik geen enkele striae op mijn buik had gekregen destijds. Van Palmer, was die. Ik plaats er wel fotootje bij voor je.

 

Haha, ja die Dettol had ik ook gelezen. Maar dat ga ik niet doen, mijn huid zal dan gegarandeerd zo uitdrogen!  Voor niks boobies ingesmeerd dan ? 

Maar ik ga wel hun advies opvolgen voor het desinfecteren. Ik ga me de hele week douchen met Tea tree bodywash van The body shop. Anti bacterieel, reinigend en zuiverend en er zit geen zeep in die je huid zo uitdroogt ? Mijn haar de laatste dag dan ook maar ??

 

Super dat je ook zo gezond eet nu! Dat zal zeker gaan helpen hoor ?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ja heel fijn inderdaad!

 

Ik krijg de motiva round silk 375cc of 400cc full. Nog een lichte twijfel en ik wil daar beslissen.

Het klinkt namelijk allemaal zo groot haha ?

 

Ja ik ga het sporten ook zeker missen. Hij zei dat ik na 2 weken wel mag wandelen etc en wel de benen voorzichtig mag trainen. Maar de rest echt nog niet. 

 

Top, en waar kun je die halen? Of moet je die online ergens bestellen? Ga het toch proberen! Beter voorkomen dan genezen ?

 

Ja ik ga me wel wassen met of die tea tree of de dettol. Hoe minder bacteriën hoe beter!

 

Ik ben ook erg benieuwd wanneer ik te horen krijg, hoelaat ik word geholpen! Ik ben nu ook nog even aan het genieten dat ik op mijn buik kan slapen haha. Dat ga ik wel echt heel moeilijk vinden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, Miracle79 zei:

Yes ik heb mezelf 3 dagen gewassen met dettol handzeep. Dag van ok ook mijn haren. Gelukkig mag je wel deo want die dettol geur is niet echt geweldig??

Ik ben trouwens ook door Hupkens geopereerd(340cc dual plain) en heb totaal geen blauwe plekken en minimale pijn. Hij schijnt erom bekent te staan heb ik me laten vertellen.

Oh super! Fijn om te horen dat je minimale pijn hebt.

 

En dat geloof ik best van de geur. Dettol ruikt niet bepaald lekker, maar als het helpt is het de moeite waard haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.