Ga naar inhoud

Hoeveel cc


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal. Ik ben 9 mei aan de beurt en nog steeds niet uit over hoeveel cc ik wil. Ik heb 250 cc gepast en vond dat al groot aangezien ik niets gewend ben. Maar ook 345 cc en dat leek mij al heel groot. Maar mn vriend en moeder en chirurg zeggen dat dat prima kan en ij er snel aan gewend zou raken. Ook dat heb iets kleiner linkt straks. Heb komt achter mn borstspier. Zijn er mensen die een beetje hetzelfde figuur hebben als ik die al een borstvergroting hebben ondergaan met deze maten ongeveer waarvan ik de foto's mag zien? Beetje gekke vraag misschien maar het zou mij heel erg helpen. Ik wou de 24sye ook nog vragen of ze geen 300 cc hebben, die hadden ze toen niet liggen om te passen. Ik weeg 54 kilo en ben ongeveer 1.69 m. 

 

Groetjes Ilonca

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Ilo1988 zei:

Hoi allemaal. Ik ben 9 mei aan de beurt en nog steeds niet uit over hoeveel cc ik wil. Ik heb 250 cc gepast en vond dat al groot aangezien ik niets gewend ben. Maar ook 345 cc en dat leek mij al heel groot. Maar mn vriend en moeder en chirurg zeggen dat dat prima kan en ij er snel aan gewend zou raken. Ook dat heb iets kleiner linkt straks. Heb komt achter mn borstspier. Zijn er mensen die een beetje hetzelfde figuur hebben als ik die al een borstvergroting hebben ondergaan met deze maten ongeveer waarvan ik de foto's mag zien? Beetje gekke vraag misschien maar het zou mij heel erg helpen. Ik wou de 24sye ook nog vragen of ze geen 300 cc hebben, die hadden ze toen niet liggen om te passen. Ik weeg 54 kilo en ben ongeveer 1.69 m. 

 

Groetjes Ilonca

Hi Ilonca, je mag bij mij wel kijken! Ik weeg 52/53 en ben 1.70, vergelijkbaar dus met jou. Ik heb 340cc achter de spier (voor mijn wissel had ik 345cc).

 

Zelf heb ik spijt dat ik niet kleiner ben gegaan. Als je zo slank bent, oogt het naar mijn idee toch snel wat nep en uit verhouding. Wel goed dat je foto's opzoekt van anderen met jouw postuur! Al valt het bij iedereen weer anders, je kan wel enigszins een beeld vormen van hoeveel cc je mooi vindt. Succes met je keuze en als je vragen hebt, laat het me weten :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf ook bang dat ik voor te groot ga. Heb t liefst ertussenin wat ik heb gepast. Dus 300 cc ofzo. Ik vind het er bij jou wel erg mooi eruit zien en het staat ook mooi bij je lichaam. Maar als je niet zoveel gewend bent lijkt t al snel groot. Bedankt dat ik even mocht kijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo @Ilo1988

Waarvoor heb je uiteindelijk gekozen en zou ik het resultaat mogen zien?

Ikzelf ben 1.75 en weeg 58 kg. Vergelijkbaar met jullie dus! Ik heb nu een AA-cup dus voor mij voelt ook alles "groot". 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

 

Mijn operatie is door medicatie die ik toen nam niet kunnen doorgaan. Staat nu gepland op komende woensdag. Maar nu belden ze vrijdag dat de implantaten in mijn maat en vorm niet op tijd er gaan zijn....nu ga ik dinsdag terug om opnieuw te passen maar vind het nu allemaal een beetje raar...weet niet wat ik moet doen...Ze adviseerden de laatste keer 490 cc hp anatomische vorm achter de spier. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
Op 14-4-2019 om 12:04, Rosanna123 zei:

Hi Ilonca, je mag bij mij wel kijken! Ik weeg 52/53 en ben 1.70, vergelijkbaar dus met jou. Ik heb 340cc achter de spier (voor mijn wissel had ik 345cc).

 

Zelf heb ik spijt dat ik niet kleiner ben gegaan. Als je zo slank bent, oogt het naar mijn idee toch snel wat nep en uit verhouding. Wel goed dat je foto's opzoekt van anderen met jouw postuur! Al valt het bij iedereen weer anders, je kan wel enigszins een beeld vormen van hoeveel cc je mooi vindt. Succes met je keuze en als je vragen hebt, laat het me weten :) 

Mag ik met je meekijken? Ik ben zelf rond de 1,70m en weeg 65kg. Twijfel heel erg tussen 300 en 345cc, ik krijg ze voor de spier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...
Op 14-4-2019 om 11:36, Ilo1988 zei:

Hoi allemaal. Ik ben 9 mei aan de beurt en nog steeds niet uit over hoeveel cc ik wil. Ik heb 250 cc gepast en vond dat al groot aangezien ik niets gewend ben. Maar ook 345 cc en dat leek mij al heel groot. Maar mn vriend en moeder en chirurg zeggen dat dat prima kan en ij er snel aan gewend zou raken. Ook dat heb iets kleiner linkt straks. Heb komt achter mn borstspier. Zijn er mensen die een beetje hetzelfde figuur hebben als ik die al een borstvergroting hebben ondergaan met deze maten ongeveer waarvan ik de foto's mag zien? Beetje gekke vraag misschien maar het zou mij heel erg helpen. Ik wou de 24sye ook nog vragen of ze geen 300 cc hebben, die hadden ze toen niet liggen om te passen. Ik weeg 54 kilo en ben ongeveer 1.69 m. 

 

Groetjes Ilonca

Hai, ik las je berichtje en ben benieuwd wat je hebt laten doen. Ik weeg ook 54,5 kilo en ben 1,64. Heb 360cc laten doen. Motiva rond demi.

 

geoetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.