Sf1992

Sf1992 : 11 maart 2019 : Dr. Ortiz : Belgian Breast Clinic

Recommended Posts

Hey allemaal!

ik ben sinds vandaag nieuw op dit forum en dit lijkt me superleuk om ervaringen van anderen te lezen en die van jezelf te delen! 

Morgen is het voor mij de grote dag. Heb niet kunnen slapen vannacht! 

Ik heb gekozen om de ingreep te laten doen in de Belgian breast clinic hier te Diest. Niet omdat het dichtbij is, maar omdat iedereen hier goede ervaringen gehad heeft blijkbaar! ? dat het in dezelfde stad ligt is dus enkel een pluspuntje! 

Mijn consultatie bij Dr. Verdonck was ook een zeer aangename ervaring. Uiteindelijk hebben we besloten om voor de Motiva Ergonomix 350 cc te gaan. Dr. Verdonck zelf gaat de operatie niet uitvoeren aangezien ik ook nog een tepelcorrectie moet laten uitvoeren (lees : eentje een halve cm hoger zetten) omdat hij zelf zei dat hij graag een zo perfect mogelijk resultaat ziet. Mijn dokter/chirurg is Dr. Ortiz. Hij stelde me meteen op mn gemak door te zeggen dat ze zelfs nieuwe chirurgen opleid aan universiteiten ed.  Heeft er hier iemand ervaringen mee of kennen jullie iemand die door haar geoppereerd is? Ik ben superbenieuwd naar het resultaat! Fingers crossed for tomorrow!!! Kan niet meer wachten! ? 

Groetjes xoxo 

Ik ken je artsen ook niet, dus kan je daar niet mee helpen. Maar ik wil je heel veel succes voor morgen wensen. 

• Like 1

@Sf1992

Hoi hoi,

Aangezien je een datum hebt, heb ik gelijk de titel even aangepast en het topic verhuisd naar operatieverslagen. Hier in dit topic kun je je verslag en ook alle verdere updates neerzetten, zo heb je dan alles netjes op 1 plek bij elkaar staan.

Heel veel succes morgen.

• Like 1

Heel veel suc6 morgen en op naar een goed herstel! :43:

• Like 1

Hey iedereen!

Vandaag dus mijn BV gehad in de belgian breast clinic.

Heel vriendelijk personeel en ook mijn chirurg was een super vriendelijke dame.

Was heel suf na de uitwerking van de verdoving en ook redelijk emotioneel maar dat was blijkbaar normaal.

Heb toen ik thuiskwam toch even gepiept naar het resultaat en ze zien er suuuupermooi uit! Kan niet wachten tot de genezen zijn! Mooie vorm en qua uitzicht heel natuurlijk. De tepelcorrectie voelt wel heel venijnig aan, maar de voorgeschreven medicatie helpt heel goed tegen de pijn. Volgende maandag op controle bij Dr. Verdonck en de week erna bij Dr. Ortiz.

Ik kan de belgian breast clinic dus enkel maar aanraden!! Echt top top top ervaring en mensen die je allemaal erg op je gemak stellen. Zowel voor als na de operatie. 

Vraagje Iemand nog goede netflix series eventueel voor tijdens mn 2 weken herstel? ? ben nl. Letterlijk nog nooit een dag ziek thuisgebleven dus ik ga het niet makkelijk hebben met dat thuiszitten. Xoxo 

• Like 1

Wat fijn dat het goed verlopen is en dat je nu al heel blij bent met het resultaat!:43:

Series die ik aan kan raden zijn:

- La casa de papel

- You

- Riverdale

- Zoo 

- Prison break

- Breaking Bad

- Suits

Maar ik weet natuurlijk niet of we in dezelfde leeftijdscategorie vallen en dezelfde interesses hebben. 

• Like 1

Super goed gegaan zeg! Ik wens je een goed herstel! De eerste drie dagen zijn het heftigst. Als ik je een tip mag geven, neem op tijd je medicatie in. Ook in de nacht?

De series hierboven zijn zeker goed! 

Ik zou ook nog kijken naar :

The Sinner. 

Homeland

Designated survivor

House of cards

How to get away with murder

The bridge

En nog meer waar ik even niet opkom. 

En gewoon ff leuk: Friends

liefs

• Like 1

@MenM @Hayleyy 

Ja ben echt erg tevreden! En bedankt voor de serie-tips! Staan een heleboel tussen die ik nog niet gezien heb! 

?

Super, je hebt het achter de rug, yes! Gefeliciteerd en een super voorspoedig herstel gewenst! Xx

• Like 1