Ga naar inhoud

Sf1992 : 11 maart 2019 : Dr. Ortiz : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hey allemaal!

ik ben sinds vandaag nieuw op dit forum en dit lijkt me superleuk om ervaringen van anderen te lezen en die van jezelf te delen! 

Morgen is het voor mij de grote dag. Heb niet kunnen slapen vannacht! 

Ik heb gekozen om de ingreep te laten doen in de Belgian breast clinic hier te Diest. Niet omdat het dichtbij is, maar omdat iedereen hier goede ervaringen gehad heeft blijkbaar! ? dat het in dezelfde stad ligt is dus enkel een pluspuntje! 

Mijn consultatie bij Dr. Verdonck was ook een zeer aangename ervaring. Uiteindelijk hebben we besloten om voor de Motiva Ergonomix 350 cc te gaan. Dr. Verdonck zelf gaat de operatie niet uitvoeren aangezien ik ook nog een tepelcorrectie moet laten uitvoeren (lees : eentje een halve cm hoger zetten) omdat hij zelf zei dat hij graag een zo perfect mogelijk resultaat ziet. Mijn dokter/chirurg is Dr. Ortiz. Hij stelde me meteen op mn gemak door te zeggen dat ze zelfs nieuwe chirurgen opleid aan universiteiten ed.  Heeft er hier iemand ervaringen mee of kennen jullie iemand die door haar geoppereerd is? Ik ben superbenieuwd naar het resultaat! Fingers crossed for tomorrow!!! Kan niet meer wachten! ? 

Groetjes xoxo 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey iedereen!

Vandaag dus mijn BV gehad in de belgian breast clinic.

Heel vriendelijk personeel en ook mijn chirurg was een super vriendelijke dame.

Was heel suf na de uitwerking van de verdoving en ook redelijk emotioneel maar dat was blijkbaar normaal.

Heb toen ik thuiskwam toch even gepiept naar het resultaat en ze zien er suuuupermooi uit! Kan niet wachten tot de genezen zijn! Mooie vorm en qua uitzicht heel natuurlijk. De tepelcorrectie voelt wel heel venijnig aan, maar de voorgeschreven medicatie helpt heel goed tegen de pijn. Volgende maandag op controle bij Dr. Verdonck en de week erna bij Dr. Ortiz.

Ik kan de belgian breast clinic dus enkel maar aanraden!! Echt top top top ervaring en mensen die je allemaal erg op je gemak stellen. Zowel voor als na de operatie. 

Vraagje Iemand nog goede netflix series eventueel voor tijdens mn 2 weken herstel? ? ben nl. Letterlijk nog nooit een dag ziek thuisgebleven dus ik ga het niet makkelijk hebben met dat thuiszitten. Xoxo 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Sf1992 zei:

Hey iedereen!

Vandaag dus mijn BV gehad in de belgian breast clinic.

Heel vriendelijk personeel en ook mijn chirurg was een super vriendelijke dame.

Was heel suf na de uitwerking van de verdoving en ook redelijk emotioneel maar dat was blijkbaar normaal.

Heb toen ik thuiskwam toch even gepiept naar het resultaat en ze zien er suuuupermooi uit! Kan niet wachten tot de genezen zijn! Mooie vorm en qua uitzicht heel natuurlijk. De tepelcorrectie voelt wel heel venijnig aan, maar de voorgeschreven medicatie helpt heel goed tegen de pijn. Volgende maandag op controle bij Dr. Verdonck en de week erna bij Dr. Ortiz.

Ik kan de belgian breast clinic dus enkel maar aanraden!! Echt top top top ervaring en mensen die je allemaal erg op je gemak stellen. Zowel voor als na de operatie. 

Vraagje Iemand nog goede netflix series eventueel voor tijdens mn 2 weken herstel? ? ben nl. Letterlijk nog nooit een dag ziek thuisgebleven dus ik ga het niet makkelijk hebben met dat thuiszitten. Xoxo 

Wat fijn dat het goed verlopen is en dat je nu al heel blij bent met het resultaat!:43:

 

Series die ik aan kan raden zijn:

- La casa de papel

- You

- Riverdale

- Zoo 

- Prison break

- Breaking Bad

- Suits

Maar ik weet natuurlijk niet of we in dezelfde leeftijdscategorie vallen en dezelfde interesses hebben. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Super goed gegaan zeg! Ik wens je een goed herstel! De eerste drie dagen zijn het heftigst. Als ik je een tip mag geven, neem op tijd je medicatie in. Ook in de nacht?

 

De series hierboven zijn zeker goed! 

Ik zou ook nog kijken naar :

The Sinner. 

Homeland

Designated survivor

House of cards

How to get away with murder

The bridge

En nog meer waar ik even niet opkom. 

En gewoon ff leuk: Friends

liefs

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd en wat fijn dat alles goed is gegaan, nu op na een goed herstel. Probeer je zo goed mogelijk aan de voorgeschreven regels te houden, je hebt er anders alleen jezelf mee :) Beterschap!

 

Series? Welke genre heeft jouw voorkeur?

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mtvo dankje!

Ik doe mn best om me overal aan te houden aangezien ik ook graag na die 2 wekene thuis echt wel terug wil gaan werken. Kan moeilijk stilzitten ? (momenteel is dit echter geen probleem haha voel me nogal futloos) Goh ik kijk vanalles graag, genre maakt me weinig uit! Alles wat binge-watching waardig is! ?? xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Sf1992 zei:

@Mtvo dankje!

Ik doe mn best om me overal aan te houden aangezien ik ook graag na die 2 wekene thuis echt wel terug wil gaan werken. Kan moeilijk stilzitten ? (momenteel is dit echter geen probleem haha voel me nogal futloos) Goh ik kijk vanalles graag, genre maakt me weinig uit! Alles wat binge-watching waardig is! ?? xxx

 

Haha, snap wat je bedoelt ;) zelf ben ik 4 week vrij, fysiek zwaar beroep, dus heb wat "freubeldingetjes" aangeschaft om mijzelf bezig te gaan houden.

 

- Stranger Things.

- A Series of Unfortunate Events

- The Crown

- Fuller House (en miss full house = de originele serie uit de jaren 90)

- The OA

- Doctor who?

- Anne with an E

- Nightflyers

- Reingn

- The originals

- Merlin

- Grimm

- Once upon time

 

Effe wat series die ik heb gezien en/of nog kijk via netflix, miss dat je er iets aan hebt ;) 

 

xx

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mtvo super! Dankje!! Ga ze eens opzoeken en kiezen met welke ik ga beginnen! 

Ja ik doe boekhouden, en in het weekend wel horeca maar is bij mn ouders dus als het niet gaan mag ik gewoon thuisblijven. Voor jou ook nog een goed herstel gewenst!! Xxx 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Sf1992 zei:

@Mtvo super! Dankje!! Ga ze eens opzoeken en kiezen met welke ik ga beginnen! 

Ja ik doe boekhouden, en in het weekend wel horeca maar is bij mn ouders dus als het niet gaan mag ik gewoon thuisblijven. Voor jou ook nog een goed herstel gewenst!! Xxx 

 

Dat scheelt lichamelijk wel idd, maar horeca is wel vrij zwaar, dus scheelt dat dat bij je ouders is! :) Have fun met het uitzoeken van een of meerdere series ;).

 

Dankjewel, donderdag hechtingen eruit en controle.

 

xx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal

Morgen op mn eerste controle.

ik ga superblij zijn dat het steunverband uitgezwierd gaat worden want volgens mij zit het me echt wel veel te strak. Heb de indruk dat ik daardoor ook zo stijf ben. Als ik n nieuw aanmoet ga ik sowieso vragen het minder vast aan te brengen.

Ik heb nog wel pijn, maar heel andere pijn dan voordien. Mijn lichaam heeft zich nog niet aangepast aan het gewicht van de implantaten. Telkens als ik rechtsta of ga liggen doet het pijn. De wondes beginnen een steek-achtig gevoel te geven maar ik veronderstel dat dit normaal is. Ook mn oksels zijn superstijf. Ik ga echt ZO blij zijn dat dat rot verband uit gaat. Begint me zo te irriteren zeker omdat ik weet dat het morgen uit gaat, dat doet de tijd 10x trager gaan ?

Verder ben ik heel benieuwd om te kijken naar het voorlopige resultaat en fingers crossed voor de volgende herstelweek. Hopelijk met niet te veel pijn en een deftig herstel dat ik me goed voel ol terug te gaan werken. Xoxoxo

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, Sf1992 zei:

Hey allemaal

Morgen op mn eerste controle.

ik ga superblij zijn dat het steunverband uitgezwierd gaat worden want volgens mij zit het me echt wel veel te strak. Heb de indruk dat ik daardoor ook zo stijf ben. Als ik n nieuw aanmoet ga ik sowieso vragen het minder vast aan te brengen.

Ik heb nog wel pijn, maar heel andere pijn dan voordien. Mijn lichaam heeft zich nog niet aangepast aan het gewicht van de implantaten. Telkens als ik rechtsta of ga liggen doet het pijn. De wondes beginnen een steek-achtig gevoel te geven maar ik veronderstel dat dit normaal is. Ook mn oksels zijn superstijf. Ik ga echt ZO blij zijn dat dat rot verband uit gaat. Begint me zo te irriteren zeker omdat ik weet dat het morgen uit gaat, dat doet de tijd 10x trager gaan ?

Verder ben ik heel benieuwd om te kijken naar het voorlopige resultaat en fingers crossed voor de volgende herstelweek. Hopelijk met niet te veel pijn en een deftig herstel dat ik me goed voel ol terug te gaan werken. Xoxoxo

Heel herkenbaar wat je allemaal beschrijft! Hoort er bij. Ook de pijn die je voelt als je gaat liggen of weer opstaat. Heb ik nog steeds hoor, na 5 weken. Wel beduidend minder. En alleen vanuit de ligstand naar opstaan. Moet het ff zakken ofzo?

Succes bij je controle vandaag! Vergeet geen foto te maken?, ik begrijp dat je hierna weer verband krijgt?! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.