Ga naar inhoud

Esther/es73 :7 april 2011: Dr Kappel: Sportstad Heerenveen


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik zal me ff voor stellen. Ik ben Esther en ik ben 37 jaar oud en heb bh maat 80H-75J.

Ik ben voor het eerst naar de huisarts en pc geweest 5 januari voor een bvk toen is er direct een aanvraag voor vergoeding de

deur uit gegaan.

Op 31 januari kreeg ik een brief van de zorgverzekeraar dat de aanvraag was afgewezen heb toen direct de huisarts gebeld en die heeft een

bezwaarschrift geschreven samen met een begeleidend briefje van mij heb ik hem opgestuurd naar de zorgverzekeraar.

8 februari werd ik gebeld door de assistente van de pc en die heeft er ook nog een mailtje achteraan gegooid en volgens haar is er geen probleem meer.

Nu 11 februari heb ik 2 brieven binnen de een dat ze mijn brief hebben ontvangen en de 2de dat ik me volgende week donderdag 17 februari moet melden bij de

zorgverzekeraar.. ze willen me zien nou dan zien ze ook wat...

Heeft iemand hier ervaring mee of je daar ook uit de kleren moet of niet.......

Groetjes Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 123
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Esther,

Welkom hier! :D

Heb je naam ook even in je titel gezet, kan je geen antwoord op je vragen geven (heb zelf geen BVK maar een BV gehad) maar er zullen zeker nog meiden reageren die ook een BVK hebben gehad of krijgen!

Veel lees- en postplezier op het forum en wens je alvast veel succes bij de zorgverzekeraar, maar denk dat dat wel goed zal komen. ^_^

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Ester,

vervelend zeg dat het zo loopt!

ik heb begrepen dat ze bij "onze" cup-maten altijd vergoeden (in Nederland zit het in ieder geval in het basis pakket)

maar alleen als je aangeeft er last van te hebben!

misschien is het protocol een afkeuring alleen in een goedkeuring te veranderen als je langskomt.

ik zou een hemdje aandoen onder je kleding, mochten ze willen dat je je uitkleed, moeten ze met bh en hemdje ook genoeg kunnen zien lijkt me!

veel succes donderdag,...

groetjes suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

@eefje dank je wel ik weet niet precies hoe het allemaal werkt dus bedankt.

@susan Ik denk iid dat ik kleren aan moet doen waar het erg opvalt. Meestal kan ik het met vestjes of jasje wel een beetje minder erg maken want ze zijn giga groot hoor...

Maar we zullen zien donderdag.

Groetjes Esther :67:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi es73,

Gefeliciteerd met de goedkeuring. Hoe ging het bij de zorgverzekeraar? Moest je idd kleding uit of was dat niet nodig. Waardoor kwam het dat je daar langs moest komen? Bij mij was het zo dat ze het gingen goedkeuren zonder dat ik er heen hoefde. Ga je je bvk ook laten doen door dr Kappel? Ik ben beniewd wanneer de grote dag is, wil je mij een pb sturen als je de datum hebt, dan kan ik de titel aanpassen en je topic verplaatsen. Heeel veel succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

HI Es!

Ook hier nog even gefeliciteerd met je goedkeuring!

Wat vervelend dat je bij de verzekeraar langs moest komen, hoe ging het allemaal daar?

Wel fijn dat het binnenkort gaat gebeuren he? Ik ben ze ook helemaal zat :1bouncingboobs: en kan niet wachten totdat het zover is!

Ben benieuwd wanneer jouw B-day gaat zijn!

Groetjes, Yellie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi Allemaal,

Ik moest daar bij de zorgverzekeraar idd op de weegschaal met al mijn kleding aan en net gegeten te hebben (hij gaf minder aan dan bij mij thuis dus dat was al positief hahah)

En toen moest ik uit de kleren bah echt geen hobby maar gelukkig was het een vrouw. Ze schrok zo van mijn schouders en rug (schouders zijn vergroeid en ik sta krom) Toen ging ze ze op meten van af

je borstbeen tot aan je tepels 33cm schrok er van zij ook geloof ik.

Mocht me toen weer aankleden en ik had de goedkeuring op zak. Ik ben denk ik nog geen 10 minuten binnen geweest kan het nog niet geloven dat het een JA is.

Vrijdags heb ik de kliniek gebeld dat het een ja was en die kon me vertellen dat ik in maart al geholpen word. De precieze datum weet ik nog niet maar ik hoop begin natuurlijk.

Groetjes Es

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Es,

Fijn dat je dat achter de rug hebt!

Het kon toch ook haast niet anders dan een JA worden, maar waarom je daar nou voor langs moest komen!

Groetjes Suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Suzan,

Dat ik heen moest is omdat ze het niet konden geloven dat ik 7 kilo in 4 weken was afgevallen maar het is toch zo....

Ik ben super blij dat het door gaat straks letterlijk en figuurlijk een last van mijn schouders hahaha.

Hopelijk bellen ze vandaag nog van de kliniek voor een pre operatieve screening dan weet ik ook een datum

ik laat jullie het weten.

groetjes Es

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Esther

Leuk je verhaal hier te lezen èn dat je goedkeuring hebt gekregen!!! Super!

Hopelijk krijg je nu snel nieuws van de pc wanneer het voor jou zal gebeuren! Spannend hé!!!

Voor mij is de BVK op 22 maart gepland en ik kijk er hééél erg naar uit!

Veel succes

Groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Es

Bel zelf eens naar daar, en zeg dat je graag

al een datum zou willen voor het regelen van het vervoer naar het ziekenhuis

ik heb da ook gedaan, nog voor ik mijn 2de consultatie had.

en dat is gelukt daar ik zei , dat de pers. die me zou brengen verlof moest nemen.

wie weet helpt dat.

of een dagboekje maken met je bevindingen dat helpt ook ik doe dit ook .

grt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Prutseke,

Nou ik heb ze gister gebeld maar de vrouw van de planning was er niet woensdag pas ... beetje balen maar ja nu kon ik wel ff een paar afspraken verzetten naar deze week.

Er gebeurd deze week toch niks. Ik heb daar idd aangegeven dat mijn man het in zijn werk moet inplannen en ik ook oppas voor mijn kids moet regelen mijn ouders wonen

niet echt in de buurt.

Nog maar even afwachten dus.....

Groetiessss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi allemaal,

Ik moet aanstaande maandag voor de pre-operatieve screening en dan krijg ik ook vast de datum wanneer het gaat gebeuren. Ben zo benieuwd wanneer...

Groetjes ES

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Es73

Leuk je pre- operatieve screening. Het zal inderdaad spannend worden

voor je je datum hebt.

Ik zou ook zeer benieuwd zijn hoor!

Nu ik zal voor u duimen , nog 2d en je weet ook wanneer je aan de beurt komt.

groetjes prutseke

Nog 35d voor bvk, ik blijf aftellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Es,

Succes met de pre-op screening vandaag!

Hopelijk hoor je ook meteen de datum en duurt het allemaal niet meer zo lang.

(Maar als je eenmaal de datum hebt dan lijkt het wachten nóg langer haha)

Ben benieuwd hoe het gaat vandaag!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo net voor pre-operatieve screening geweest en ik heb mijn apk-sticker gekregen hahaha

En nog wel veel belangrijker de datum.....

7 april is mijn bvk dag joepie :1big_boobs: . Ik had natuurlijk eerder gehoopt want 2 weken later hebben de kids hier vakantie. Maar goed we hebben een datum en daar gaat het om.

Groetjes Es

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Esther,

Wat fijn zeg, een datum!

En zo snel al :) ik vind het snel in ieder geval.

Wat ga je aan je schouders doen na de bvk, kan het herstellen met behulp van fysio of zo iets?

Ik hoop het wel voor je.

Liefs suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Prutseke,

Ja dan kunnen we onze ervaringen delen is wel leuk. Ik kijk er wel naar uit hoor.

@suzan Ik krijg denk ik fysio voor mijn schouders en ze zijn bang als ze kleiner zijn dat ik omval want ze zijn wel erg zwaar hoor...

Groetjes Es

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Es

Mijn schouders en rug staan ook gevormd. Dit komt niet alleen door het gewicht van de borsten, maar ook door een slechte houding... slechte houding om toch maar die grote borsten proberen te verbergen... zo al een 20-tal jaar! :blush:

Ik hoop dat het toch wat betert, als die grote cup eindelijk weg is, en ik weer gewoon recht "wil" lopen, zonder mij proberen "weg te stoppen"...

Groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.