Ga naar inhoud

Esther/es73 :7 april 2011: Dr Kappel: Sportstad Heerenveen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 123
  • Created
  • Laatste Reactie

Maar dat heb ik ook hoor zo en zeker naarmate de tijd inkort.

En nu sinds zondag moet ik zo nu en dan een pijnstiller nemen daar ik zo

een stekende pijn heb in mijn borsten.

Nu is ook daarmee dat ik de stap heb gezet naar een bvk.

Daar is vroeger (19j geleden) veel zwaarder was(95kg)

Ben ik in een ijltempo wegens problemen enorm vlug vermagerd (in 3m was het 45kg)

Mijn borsten zijn nooit mee vermagerd. En nu In dec LL. is het uitgekomen met een mammografie

dat het vet die ik toen kwijt was, maar niet in mijn borsten zich opstapelden rond de klieren

en dat dit die pijnen veroorzaken.

Dus dit gaan ze nu wegnemen al dit vet. en ook liften , want ze zijn wel ferm gaan hangen ook dan.

Dus ja, nog wat op de tanden bijten en binnen een 10d ben ik er dan toch van die pijnen verlost.

Dan nog een beetje de pijn van de operatie verbijten en ik ben gans klaar voor de zomer dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Es en Prutseke

Jaja... nog even tandjes bijten... je zal zien, het zal er snel zijn hoor!!! En daarna kan je alleen maar genieten. En die pijn van de operatie valt reuze-mee... dus ècht genieten, genieten, genieten...

Het valt mij op hoe dikwijls ik al in de spiegel gekeken heb nu :D :D :D

Groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aww boomertjes...super cute...ben echt k honden en katten liefhebber :P ..mr mag nu ff geen pups omdat k bijna niet thuis ben dus wel jammer...o.o...en dat kleren gevoel voor de spiegel heb ik ook...zeker nu met het mooi weer...en dan zie je mensen in de trein echt kijken van jooo check die boobs...zouden die echt zijn?...echt vervelend...dus nog ff 3 maandjes wachten en dan B-Day voor mij:D...Lekker dat het voor jou kei snel is :7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi Allemaal,

Ik werd net gebeld door de assistente van de pc en ik moet me volgende week om 9 uur melden en als het goed is word ik om half 10 al geholpen.

Pfffff het word nu toch allemaal werkelijkheid.

Groetjessss

Link naar reactie
Delen op andere sites

So das een lekker tijdstip....dan ga je tenmiste niet de heletijd aan eten lopen denken haha :12::47: ..zoals k deed vorig jaar toen k aan mijn neusholtes geopereerd was....echt abnormaal hoe k aan eten dacht :154: ...denk dat het was om te compenseren hoe nerveus ik was maar gelukkig viel alles reuze mee :46:

Link naar reactie
Delen op andere sites

'He Hilde,

Ik weet nog niet precies hoe het gaat worden maar ik hoop op een grote B / kleine C maar je weet het toch niet hoe het echt word want het schijnt ook van je huid af te hangen.

Ik ga het in ieder geval donderdag nog wel ff zeggen.

3 dagen en voor prutseke nog maar 4 het gaat nu snel voor ik het weet ben ik weer thuis en zijn ze een heel stuk kleiner maar vooral ook lichter. Ze wegen nu 5 kilo per stuk echt niet normaal meer.

Voor mij mogen ze het wel halveren.

Groetjessss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe weet jij wat je borsten wegen?..heb je ze gewogen?..zoja hoe doe je dat..ben wel benieuwd hoeveel de mijne wegen dan :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een deurtje waar ik ze precies over heen kan leggen nou ja 1tje dan en dan sta ik op de weegschaal beetje hangen en je weet het ongeveer. :154:

Werkt goed ik heb mijn man ook wel eens gevraagd om ze vast te houden en dan op de weegschaal gaan staan. Ach het is allemaal ongeveer maar wel leuk om te weten.

Nog 2 dagen maar overmorgen klinkt dichterbij ach wat maakt het uit het is bijna zover......... :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Es ,

Ik wil je nu alvast veel succes toewensen voor Donderdag.

Daar ik morgen nog een redelijke drukke dag heb, en er dan misschien niet aangeraak.

Dacht ik zet het er nu vlug eens op , daar ik donderdag, gans mijn huisje nog zal kuisen, boodschappen doen

Er is ook ouderavond in school van de oudste.

Dus ja. zal druk zijn he,

En ook 's avonds met dat ik nog naar mijn broer ga om alles te regelen.

Veel succes en tot binnenkort he.

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

:154::154: ...lol k zie mun eigen al bij mun deur en k daar met mun boobs erover...haha k ga het proberen en kijken of dat lukt....ga denk wel in een deuk liggen en aan jou denken als k dat doe... :152:
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dolfijn en prutseke bedankt voor al jullie steun en alles had ik wel nodig en ga ik ook nodig hebben. En prutseke ik wens jou ook een goede operatie en dat alles naar wens mag gaan en worden natuurlijk.

En van de zomer kunnen we met onze nieuwe :1boobs: naar het strand en niet meer na gekeken worden.

@yc angel hahaha het is ook best komisch hoor maar ik weet het nu wel... laat je me het weten of het bij jou ook is gelukt hahahaha :152::154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Es

En gewoon binnen gaan en je voornemen nu kom ik hier binnen met mijn :1bouncingboobs:

en zal buiten gaan met :1boobs: Dus dit zal wel een verschil geven.

Geen schrik en alles op je laten afkomen.

Dat doe ik ook zo hoor want we zouden niet goed zijn denk ik van de zenuwen ,

Die bij mij soms komen en soms ben ik al zo rustig of iet.

:136::43::43::43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:154: nou mun beste vriendin heeft zo'n elektrische keuken weegschaal...zegt ze doodleuk jah moet je doen...dan gebruik je toch mun keukenweegschaal dus vrijdag heb k een date met haar keukenweegschaal... :155:

Haha dat ding had ze kado gekregen en gebruikt zo nooit...wordt het toch nuttig gebruikt :152::106:

hehe nog ff wachten op mun weeg de boob avondtuur.. :109:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi,

Nou Esther, ik ga ook aan de weeg denk ik, t is toch grappig om te weten!

Vast veel succes donderdag en dat het maar een mooi klein setje mag worden! 

Liefs Suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo nog 1 nachtje slapen en het is zo ver.... begint nu wel te kriebelen. Ik zal mijn huis ff een goed poets beurt geven en mijn tas in gaan pakken. Nog wat laatste dingetjes kopen.

Vanmiddag nog maar ff wat leuks met de kids doen denk ik het is voor hun ook spannend hoor.

Stom zo was het nog een maand en nu is het morgen al wat vliegt de tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Es

Vandaag is je laatste dag !!!

En het is een super-goed idee dat je nog even je gedachten gaat verzetten... eventjes nog niet teveel aan morgen denken... goed proberen slapen deze nacht èn dan... GENIETEN !!!

Zal morgen aan je denken! :101: Succes!

Lieve groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Es,

lekker hoor, je laatste dag alweer!

goed idee, lekker met de kids opstap, dat is voor hun leuk en je hebt ook wat afleiding!

succes hoor morgen! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.