Ga naar inhoud

Esther/es73 :7 april 2011: Dr Kappel: Sportstad Heerenveen


Aanbevolen berichten

Vanmiddag bij de pc geweest voor controle en het zag er allemaal erg mooi uit ik heb een steunbh van hun gekregen en die moet ik 6 weken dragen wel ff afwisselen met degene die ik al had natuurlijk.

En heerlijk ik mag ook weer douchen ohhh wat heb ik daar naar uit gekeken zeg straks direct maar ff doen. Ik moet volgende week weer terug komen voor het doorknippen van de knoopjes die er nog in zitten en dan hoor ik of ik ook weer wat mee mag doen. :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 123
  • Created
  • Laatste Reactie

Jullie mogen wel snel controle.

ik mag pas na 12 dagen voor de eerste keer op controle...

Pas als ik zou voelen dat er iets mis was of als de wondjes opengingen moess ik bellen om vroeger te komen.

Nuja, ik voel me goed en de thuisverpleging zegt dat alles er mooi uitziet dusja... :1big_boobs:

Maar kan wel wel voorstellen dat het leuk is als je na een paar dagen al es op controle mag :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Es en Vicky

Hoe is het met jullie?

Hey Es , ik mag morgen op controle en dan ging hij de knoopjes doorknippen en andere tape's opleggen die ik dan dagelijks moet vervangen

Hij ging me dat dan ook tonen hoe het moet doen.

Vicky; Misschien is het daar je thuisverpleging hebt dat je maar na 12d op controle moet ?

Nu als er iets was mocht ik ook bellen hoor maar momenteel toch geen problemen en voel me goed ook eigenlijk.

Dit alles daar het wel nog blauw ziet.

Maar dat gaat ook wel weer wegtrekken

Ben nog altijd tevreden dat ik het gedaan heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind ook dat iedereen snel op controle mag. ik mocht pas tussen de 14 en 17 dagen op co komen. en de meeste van jullie en gelijk een week later nadat jullie op co zijn geweest alweer een co.

ik heb afgelopen vrijdag een co gehad, en nu moet ik 18 mei weer op co. zo zie je maar dat iedere pc anders werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja , dat is waar he, iedere pc werkt anders.

Nu heb ik vrijdag mijn co.gehad en moest hij niet in verlof geweest zijn deze week dan had ik volgende vrijdag mijn 2de co.

Nu de 27ste , maar zoals ik al zei als er iets is moet ik bellen.

Heb zojuist eens een douche genomen en het deed verdorie veel deugd.

anders nam ik een ligbad, zo mijn tape's niet te nat gingen zijn maar, ja, onder mijn badjas kunnen ze nu drogen

eens droog weer sportbh aan en dan mijn kledij.

voel me eens goed nu zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb me sinds 7 april al niet meer kunnen douchen! Man wat verlang ik naar morgenavond als ik terugben van de controle!!!! Mijn borsten zitten redelijk goed ingepakt dus moet me wel aan de lavabo wassen. Ben het zo beu!

En omdat ik steeds zo kou heb denk ik dat een douche me heel goed zou kunnen opwarmen! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel ik moet zeggen het was ook van 7 april geleden hoor mijn douche,ik was het ook beu hoor.

Het deed idd. deugd die douche, wel juist niets onder mijn badjas nu, met dat tape's nat zijn

en als ik nu mijn sportbh weer moest aandoen wel dan is die ook nat en zou het nog langer duren eer het droog is .

wel heb ik het ook soms zeer koud en nu ook eigenlijk met niet veel aan te hebben , het is nochtans een dikke badjas maar toch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meiden,

Hier gaat alles oke ik moet woensdag weer naar de pc en dan worden de knoopjes eruit gehaald. Pijn nee dat heb ik niet maar wel soms een raar gevoel in de borsten zal wel weer over gaan denk ik het is nog geen 14 dagen terug wat wil ik dan....mmmmm nou eigenlijk alles weer doen maar ja dat mag nog niet dus daar hou ik me dan ook maar aan.

Ik heb het ook steeds zo koud en een douche ohhh dat was echt heerlijk alleen haar wassen en rug afdrogen ja.... dat was wat moeilijker maar daar heb ik mijn lieve man voor.

Wat ik wel heb is gister hadden we braderie hier in het dorp en die ben ik over gelopen (na die tijd bek af) en toen visite toen lag ik s'avonds op bed en toen voelde het net of er een paar ballonnen in mijn pyama jeetje wat raar was dat zeg....

Maar voor de rest mag ik niet klagen van de dokter hahahahaha

Groetjesss

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey,

gelukkig gaat alles goed bij je, fijn dat je geen pijn hebt. dat warm en koud heb ik ook last van gehad. is bij mij na 2 dagen weer over gegaan.

doe het rustig aan en luister goed na je lichaam!!

ben benieuwd hoe het woensdag is gegaan op co. laat je dat even weten?

liefs Silvia,

Link naar reactie
Delen op andere sites

echt pijn heb ik ook niet meer.

Soms op de zijkanten kan er zo een druk zijn. Dat ik het voel

En Jeuken dat ook maar verder gaat het goed ,

Alle nu uitkijken naar je co.

Dat koud hebben , heb ik soms ook nog hoor, denk dat het is daar al de energie naar het herstellen gaat

en wij dan iets meer koud hebben.

grt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

Gister weer voor co geweest en ze heeft de knoopjes en de hechtpleisters verwijderd...vond het best een beetje spannend....maar het zag er hartstikke mooi uit en je kunt op sommige plekken

de littekens niet eens mee zien zien zo mooi ziet het er uit. Het is wel gevoelig nog maar dat is wel te doen. Jeetje wat kun je dan trots zijn zeg en zeker na een week van niet goed in mijn vel zitten

was dit wel ff wat ik nodig had.

Groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yay kei goed dat alles goed aan het genezen en snel :5: ...Je zit binnenkort lekker in je bikini van het zonnetje te genieten met je nieuwe aanwinsten...jeej wat zullen mensen stik jaloers zijn op je nieuwe strake boezem :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Es,

Wat fijn dat alles zo goed en voorspoedig geneest, en dat het er zo mooi uit ziet! :101:

Bij mij gaan dinsdag de hechtpleisters eraf en knoopjes eruit. Is ook wel nodig denk ik, heb twee plekjes in de borstplooi die door die knoopjes niet dicht willen, daar blijft wondvocht uitkomen. Lijkt mij een heerlijk gevoel, geniet ervan!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hoi,

hoe is het met je..? fijn dat je genezing proces goed verloopt, en dat je niet veel pijn hebt!

geniet van je nieuwe aanwinsten!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi dames,

Lang geleden dat ik geschreven heb maar dat komt omdat we hier midden in een verbouwing zitten.

Met mij gaat het super alle korstjes en zo zijn er af er zitten nog 2 hechtdraadjes maar die knippen ze er morgen af want dan moet ik toch weer voor co.

Ik ga dan vragen wanneer ik voor een mooie nieuwe bh mag en of ik die steunbh s'nachts uit mag laten.

Ze doen bij mij geen pijn alleen soms een raar gevoel er in en mijn tepel zijn overgevoelig echt niet grappig soms doen ze er zo veel pijn.

Maar verder klaag ik niet hoor hahahaha ben super tevreden met het resultaat.

groetjessss

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat fijn dat het je zo goed afgaat, geniet er maar van!

niet te veel doen hoor! laat anderen maar voor je verbouwen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super fijn dat alles goed gaat met je nieuwe :1boobs: . Geniet er lekker van en succes met de verbouwing :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

He patricia,

Het gaat super goed en ja ik draag al een aantal weken een gewone bh. Ik vind het niet raar zitten alleen ze veranderen nog zo dus ik heb er eerst maar eens 3 gekocht 75D maar die beginnen nu ruimer te zitten dus misschien straks een 75C we zien wel.

Groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.