Ga naar inhoud

What to do?


Aanbevolen berichten

Hoi dames,

 

Ik zit in een dilemma. Ik heb begin oktober een borstvergroting ondergaan. 275 cc onder de spier. Helaas waren beide borsten erg verschillend. Rechts zat veel hoger. Na 6 weken besloot de operateur direct opnieuw te opereren, omdat de pocket rechts te klein was. Na de her ok is het nog steeds erg ongelijk. Het probleem is dat rechts het litteken gewoon hoger zit... het wordt dus niet beter dan dat het nu is. Ik ben er zo gewoon niet gelukkig mee, het verschil is echt zo groot en ik voel ook enorm veel verschil. Rechts voel ik de prothese echt zitten te hoog onder mijn spier, dit irriteert heel erg. Iedereen zegt ja in bh zie je het niet het is gewoon mooi, maar ik zie en voel alleen maar het verschil. Ik moet over ongeveer 4 maanden terug naar de chirurg voor controle. Waarschijnlijk blijft het zoals het nu is. Zijn er nog acties die ik dan kan ondernemen? Iemand enig idee wat ik hier mee aan moet??? :(

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 27-2-2019 om 20:10, Lisanne015 zei:

Hoi dames,

 

Ik zit in een dilemma. Ik heb begin oktober een borstvergroting ondergaan. 275 cc onder de spier. Helaas waren beide borsten erg verschillend. Rechts zat veel hoger. Na 6 weken besloot de operateur direct opnieuw te opereren, omdat de pocket rechts te klein was. Na de her ok is het nog steeds erg ongelijk. Het probleem is dat rechts het litteken gewoon hoger zit... het wordt dus niet beter dan dat het nu is. Ik ben er zo gewoon niet gelukkig mee, het verschil is echt zo groot en ik voel ook enorm veel verschil. Rechts voel ik de prothese echt zitten te hoog onder mijn spier, dit irriteert heel erg. Iedereen zegt ja in bh zie je het niet het is gewoon mooi, maar ik zie en voel alleen maar het verschil. Ik moet over ongeveer 4 maanden terug naar de chirurg voor controle. Waarschijnlijk blijft het zoals het nu is. Zijn er nog acties die ik dan kan ondernemen? Iemand enig idee wat ik hier mee aan moet??? :(

 

Hoi Lisanne.

Ik las je bericht en was heel benieuwd hoe het nu gaat.

Hoe erg was de ongelijkheid bij jou?

Ik ben nu 3 maanden po en merk dat recht nog steeds erg hoog zit en hierdoor onder platter is dan ljnks. Had jij dit ook?

Ik hoop dat je snel tevreden kan zijn over je bv! Wellicht kan je opnieuw een afspraak met je pc eerder maken

Gr patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Pasje,

 

Bij mij veranderd het niet meer. Het verschil blijft gewoon hetzelfde. Ik merk wel dat het nog steeds soepeler wordt en ik wel minder last krijg rechts. Maar helaas zal ik dit verschil moeten gaan accepteren! De enige hoop die ik heb is dat het nog soepeler wordt en het verschil minder zichtbaar wordt. 

Ik ga in mei of juni weer een afspraak plannen bij de chirurg, ben benieuwd wat hij dan zegt.

Ik wil wel een foto sturen naar je van mijn verschil? Dan kan je het beetje vergelijken..

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, Lisanne015 zei:

Hoi @Pasje,

 

Bij mij veranderd het niet meer. Het verschil blijft gewoon hetzelfde. Ik merk wel dat het nog steeds soepeler wordt en ik wel minder last krijg rechts. Maar helaas zal ik dit verschil moeten gaan accepteren! De enige hoop die ik heb is dat het nog soepeler wordt en het verschil minder zichtbaar wordt. 

Ik ga in mei of juni weer een afspraak plannen bij de chirurg, ben benieuwd wat hij dan zegt.

Ik wil wel een foto sturen naar je van mijn verschil? Dan kan je het beetje vergelijken..

 

Groetjes!

Haii 

Wat vervelend om te horen! Weet ind nog niet hoe erg jouw verschil is, dus als je een foto zou willen sturen heel graag!.

Maar je zou wel blij moeten zijn met je bv en ik denk dat het goed is om met je pc dit te bespreken.

Lees veel berichten dat het langzaam nog wat kan veranderen tot 1 jaar na ok, wie weet ook nog voor jou!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
Op 12-4-2019 om 16:27, Lisanne015 zei:

Hoi @Pasje,

 

Bij mij veranderd het niet meer. Het verschil blijft gewoon hetzelfde. Ik merk wel dat het nog steeds soepeler wordt en ik wel minder last krijg rechts. Maar helaas zal ik dit verschil moeten gaan accepteren! De enige hoop die ik heb is dat het nog soepeler wordt en het verschil minder zichtbaar wordt. 

Ik ga in mei of juni weer een afspraak plannen bij de chirurg, ben benieuwd wat hij dan zegt.

Ik wil wel een foto sturen naar je van mijn verschil? Dan kan je het beetje vergelijken..

 

Groetjes!

@Lisanne015,

hoe is het nu met jou ? Is het verschil nog weggetrokken ? Ik ben heel benieuwd want ik heb hetzelfde probleem ( nu 10 wk PO)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Alice74,

 

Ik moet nog voor de laatste controle, maar het was niet meer mogelijk om dit voor mijn vakantie te doen. Ik zal dus ergens in september weer langs gaan. Ben erg benieuwd wat hij gaat zeggen..

Ik was 6 weken po toen ik weer voor controle ging. Toen werd ij weer geopereerd binnen een week. En toen weer na 2 en na 6 weken terug voor controle. Ik heb geen album, maar wil je wel een foto sturen als je graag wil kijken? Dan kun je mis zien of jij hetzelfde hebt of dat jouwe gewoon nog moeten zakken..

 

Groetjessss

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Lisanne015

 

Ik zou graag een foto willen zien. Ik ben benieuwd hoe het er bij jou toen uitzag en hoet het nu is. Daarna zal ik je via PB ook een foto van mijn situatie opsturen.

Alvast superbedankt!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.