Babsboobies

Babsboobies : 26 februari 2019 : Dr. Nio : Park Kliniek

Recommended Posts

Morgen is het dan zover. Na een jaar uitstel ivm andere prioriteiten gaat het morgen dan echt gebeuren. Via het OLVG word ik door Nio geopereerd in de Parkkliniek. Krijg 750cc rond voor de spier. Mag mij om 14:00 uur melden. Krijg nu wel een beetje de kriebels ?

• Like 1

Hi @Babsboobiesspannend!! Heel veel succes morgen, ik ben ook morgen aan de beurt, betreft een prothese wissel. Ook ik ben al aardig zenuwachtig. Geen zin meer om te wachten eigenlijk hihi. Ben om 12:45 aan de beurt! Ben benieuwd naar je verslag 

Heel veel suc6 morgen en een goed herstel gewenst, hoop dat je vannacht een beetje goed kan slapen.

En die kriebels, die begin ik ook te herkennen, ik ben donderdag aan de beurt ;) 

Ik word in Groningen door dokter Stenekes geholpen, een pc van het umcg (lekker dicht bij huis ;) )

Eerste keer bv, dus ben heel benieuwd! Voor jou ook de eerste keer?

Hi! Ik word geopereerd bij faceland/bauland kliniek en ga voor een wissel. Van 300cc eurosillicone onder de spier naar motiva round 425 cc full, dual plane

Ja ook eerste keer. Ben zo benieuwd hoe het eruit gaat zien. Heb gezegd tegen Nio dat ik geen Dolly Partin wil zijn en volgens hem komt het goed. Dus ik vertrouw hem daarin. Heb zoveel succesverhalen over hem gelezen hier dus komt vast goed.

Ik ben ook heel benieuwd n/h resultaat. Komt vast goed idd, heb veel goede verhalen over jouw pc gelezen hier. Kunnen we elkaar een beetje "steunen" in de komende periode :) 

De kans is groot dat jij al onder het mes ligt, maar ik wil je toch nog veel succes wensen!! Komt allemaal goed!

Ik ben heel erg benieuwd naar je verhaal als je terug wakker word ?

Hoi,

Was benieuwd hoe je operatie gisteren is gegaan, hoop dat alles goed is gegaan en ik wens je een goed herstel.

Operatie is goed gegaan. Nio liep iets uit maar binnen het uur was ik de ok alweer af. Vannacht amper geslapen en niet eens door veel pijn in mijn borsten maar in mijn rug. Denk dat ik 2 uurtjes geslapen heb ?. En dan ben ik ook eens geen rugslaper dus dat wordt leuk de komende tijd ?. Pijn in mijn borsten valt gelukkig mee, maar ik moet de komende weken zo’n band dragen om de protheses naar beneden te duwen en dat geeft wel een vervelende druk. Hoe gaat het met jouw herstel?

Goed om te horen dat de operatie goed is gegaan! Hoop dat je rugpijn gauw wat minder wordt, rugpijn is NIET fijn.

Ik ben morgen aan de beurt, dus qua herstel nog niets te melden ;) Maar dat rug-slapen is iets waar ik ook erg tegenop zie, ik ben een zij-slaper. Ik moet ook zo'n band dragen, dus ben idd wel benieuwd. Hoop dat je vannacht wat beter zal slapen!