Ga naar inhoud

Babsboobies : 26 februari 2019 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

7 uur geleden, Babsboobies zei:

Morgen is het dan zover. Na een jaar uitstel ivm andere prioriteiten gaat het morgen dan echt gebeuren. Via het OLVG word ik door Nio geopereerd in de Parkkliniek. Krijg 750cc rond voor de spier. Mag mij om 14:00 uur melden. Krijg nu wel een beetje de kriebels ?

 

Heel veel suc6 morgen en een goed herstel gewenst, hoop dat je vannacht een beetje goed kan slapen.

En die kriebels, die begin ik ook te herkennen, ik ben donderdag aan de beurt ;) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Babsboobies zei:

@Mtvo En door wie word jij geholpen? 

 

Ik word in Groningen door dokter Stenekes geholpen, een pc van het umcg (lekker dicht bij huis ;) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Babsboobies zei:

Voor het eerst een borstvergroting of een prothesewissel?

 

Eerste keer bv, dus ben heel benieuwd! Voor jou ook de eerste keer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Mtvo zei:

 

Eerste keer bv, dus ben heel benieuwd! Voor jou ook de eerste keer?

Ja ook eerste keer. Ben zo benieuwd hoe het eruit gaat zien. Heb gezegd tegen Nio dat ik geen Dolly Partin wil zijn en volgens hem komt het goed. Dus ik vertrouw hem daarin. Heb zoveel succesverhalen over hem gelezen hier dus komt vast goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Babsboobies zei:

Ja ook eerste keer. Ben zo benieuwd hoe het eruit gaat zien. Heb gezegd tegen Nio dat ik geen Dolly Partin wil zijn en volgens hem komt het goed. Dus ik vertrouw hem daarin. Heb zoveel succesverhalen over hem gelezen hier dus komt vast goed.

 

Ik ben ook heel benieuwd n/h resultaat. Komt vast goed idd, heb veel goede verhalen over jouw pc gelezen hier. Kunnen we elkaar een beetje "steunen" in de komende periode :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, Mtvo zei:

Hoi,

 

Was benieuwd hoe je operatie gisteren is gegaan, hoop dat alles goed is gegaan en ik wens je een goed herstel.

Operatie is goed gegaan. Nio liep iets uit maar binnen het uur was ik de ok alweer af. Vannacht amper geslapen en niet eens door veel pijn in mijn borsten maar in mijn rug. Denk dat ik 2 uurtjes geslapen heb ?. En dan ben ik ook eens geen rugslaper dus dat wordt leuk de komende tijd ?. Pijn in mijn borsten valt gelukkig mee, maar ik moet de komende weken zo’n band dragen om de protheses naar beneden te duwen en dat geeft wel een vervelende druk. Hoe gaat het met jouw herstel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Babsboobies zei:

Operatie is goed gegaan. Nio liep iets uit maar binnen het uur was ik de ok alweer af. Vannacht amper geslapen en niet eens door veel pijn in mijn borsten maar in mijn rug. Denk dat ik 2 uurtjes geslapen heb ?. En dan ben ik ook eens geen rugslaper dus dat wordt leuk de komende tijd ?. Pijn in mijn borsten valt gelukkig mee, maar ik moet de komende weken zo’n band dragen om de protheses naar beneden te duwen en dat geeft wel een vervelende druk. Hoe gaat het met jouw herstel?

 

Goed om te horen dat de operatie goed is gegaan! Hoop dat je rugpijn gauw wat minder wordt, rugpijn is NIET fijn.

Ik ben morgen aan de beurt, dus qua herstel nog niets te melden ;) Maar dat rug-slapen is iets waar ik ook erg tegenop zie, ik ben een zij-slaper. Ik moet ook zo'n band dragen, dus ben idd wel benieuwd. Hoop dat je vannacht wat beter zal slapen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Mtvo zei:

 

Goed om te horen dat de operatie goed is gegaan! Hoop dat je rugpijn gauw wat minder wordt, rugpijn is NIET fijn.

Ik ben morgen aan de beurt, dus qua herstel nog niets te melden ;) Maar dat rug-slapen is iets waar ik ook erg tegenop zie, ik ben een zij-slaper. Ik moet ook zo'n band dragen, dus ben idd wel benieuwd. Hoop dat je vannacht wat beter zal slapen!

Vannacht redelijk goed geslapen. Heb net voor het slapen zo’n zware pijnstiller genomen (meer voor mijn rug dan mijn borsten) dus dat heeft geholpen. Op dit moment nog nergens pijn!! Alleen het idee dat er 2 harde ballen op mijn lichaam zijn geplakt ?. Jij heel veel succes vandaag!!! Ben benieuwd hoe het bij jou gaat....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.